ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

 

Άλλη μια σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της, αφήνοντας πίσω της πλούσιες αναμνήσεις, δυνατές συγκινήσεις και πολύτιμες στιγμές! Θέλουμε να εκφράσουμε τα πιο θερμά μας συγχαρητήρια στους μαθητές μας για την προσπάθεια, την επιμονή και την πρόοδο τους! 

Ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στους γονείς, για την άψογη συνεργασία, την εμπιστοσύνη και τη στήριξη που μας δείξατε καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Η δική σας συμπαράσταση ήταν ο πολύτιμος σύμμαχός  στο έργο μας. 

Με όλη μας την αγάπη και την εκτίμηση,
Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου.

                                                     ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!

1000008900 1