Ο Κύκλος του Νερού.
Στα πλαίσια της ενασχόλησης μας με τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και τη ενότητα Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία, Stem – Ρομποτική μάθαμε για το νερό το οποίο είναι η πηγή ζωής στον πλανήτη μας.
Μιλήσαμε για το πού υπάρχει νερό; Αθλήματα που γίνονται σε αυτό…Ποιά είναι η χρησιμότητά του! Μελετήσαμε την υδρόγειο σφαίρα για να διαπιστώσουμε πως το μεγαλύτερο μέρος καλύπτεται από νερό! Τα παιδιά αφού είπαν τις απόψεις τους κατέληξαν πως το νερό είναι απαραίτητο και δεν μπορούμε να ζήσουμε χωρίς αυτό!
Το νερό κινείται σ ΄ένα αδιάκοπο ταξίδι, τον κύκλο του νερού!
Κάναμε πειράματα για να δούμε που υπάρχει νερό….υπάρχει παντού, στους καρπούς, στα φύλλα των δέντρων, στα φρούτα, στην ανάσα μας….























