Οι αριθμοί
Σήμερα προσεγγίσαμε τον αριθμό 9 με έναν διαφορετικό τρόπο.
Αφού είδαμε πως γράφετε, μετρήσαμε και απαριθμήσαμε.
Ήρθε λοιπόν η ώρα να τον επεξεργαστούμε λίγο διαφορετικά. Αρχικά χωριστήκαμε σε 4 ομάδες. Η κάθε ομάδα περνούσε από μία “αποστολή” και αφού την ολοκλήρωνε πήγαινε στην επόμενη. Έτσι όλες οι ομάδες περάσανε από όλες τις “αποστολές” κυκλικά.
Η πρώτη “αποστολή” ήταν να οδηγήσουν την bee bot στο νούμερο 9
Η δεύτερη “αποστολή” ήταν να φτιάξουν με πλαστελίνη τον αριθμό 9 και να φτιάξουν τα κομμάτια του παζλ- πασχαλινό αυγό
Η τρίτη “αποστολή” ήταν να παίξουν ένα παιχνίδι μνήμης με αριθμούς
Και η τέταρτη και τελευταία “αποστολή” να ζωγραφίσουν 9 πασχαλινά αυγά
Κάνε ανακύκλωση, μπορείς!
Σε συνέχεια του εργαστηρίου δεξιοτήτων και ολοκληρώνοντας το, οι μικροί μαθηττές σήμερα ήρθαν ξανά σε επφή με την ανακύκλωση. Αυτή την φορά αναρωτηθήκαμε αν υπάρχουν κάδοι ανακύκλωσης ξεχωριστά για κάθε ανακκλώσιμο υλικό.
Αφού αναρωτηθήκαμε και καταγράψαμε τιε σκέψεις μας, παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό βίντεο
https://www.youtube.com/watch?v=TBWl5Ek6B4k
Παίξαμε παιχνίδια κατανόησης στον υπολογιστή
https://wordwall.net/resource/70957038
Τέλος φτιάξαμε 4 κάδους ανακύκλωσης ανάλογα με το ανακυκλώσιμο υλικό.
Χαρτί, Γυαλί, Πλαστικό, Αλουμίνιο
Έπαινος-Make a wish
Έπαινος για την συμμετοχή μας στο διαγωνισμό με τίτλο ” ζωγράφισε το αστέρι σου” που διοργανώνει το make a wish Ελλάδος
Το ταξίδι της σταγόνας- Κατσκευή φράγματος
Σελιδοδείκτες
ΚΑΛΛΩΠΙΣΜΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΤΟΙΧΟΥ
Σε συνέχεια του φετινού σχεδίου δράσης ” καλλωπισμός και αναβάθμιση του αύλειου χώρου του σχολείου” ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων ανέλαβε την χρηματοδότηση για τον καλλωπισμό του αύλειου χώρου. Το έργο ανέλαβε επαγγελματίας καλλιτέχνης όπου φιλοτέχνησε όμορφα το χώρο μας και τον αναβάθμισε αισθητικά.
Φυσικά οι δράσεις θα συνεχιστούν!
Τσικνοπέμπτη
ΖΩΓΡΑΦΙΣΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΣΟΥ
Δράσεις κατά του σχολικού εκφοβισμού
6 ΜΑΡΤΙΟΥ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Πανελλήνια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού σήμερα και στο σχολείο μας, ασχοληθήκαμε με την ημέρα αυτή.
Έχοντας, ήδη, λάβει μέρος στον διαγωνισμό από το Χαμόγελο του Παιδιού με τίτλό ” ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ”, συνεχίζουμε την συζήτηση σχετικά με την έννοια της λέξης ” σχολικός εκφοβισμός” .
Παρατηρούμε σχετικό εποπτικό υλικό που απεικονίζει μαθητές που υφίστανται διάφορες μορφές εκφοβισμού και συζητάμε για τα συναισθήματα που δημιουργούνται στα θύματα και τις πιθανές (κοινωνικά αποδεκτές) αντιδράσεις που μπορεί να υιοθετήσει.
Ενισχύουμε τους μετάξύ μας δεσμούς φτιάχνοντας ένα κύκλο γύρω από ένα στεφάνι γυμναστικής.
Κατόπιν το κάθε παιδί δίνει σε ένα συμμαθητή /τρια του/της ένα χαρτάκι το οποίο πάνω γράφι γλυκά λογάκια που κάνουν τον/ την συμμαθητή/ τρια μας χαρούμενο/η.
Στη συνέχεια τα παιδιά διαβάσανε το παραμύθι ” η αγκαλιά που ψήλωνε” και συζητήσανε με αφορμή το παραμύθι.
Τέλος, τα παιδιά φτιάξανε μια όμορφη κατασκευή στην οποία αναγράφονται τρόποι αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού αλλά και το καινούριο σύνθημα που μάθαμε ” ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ, ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΑ”