Ξεκινήσαμε το εργαστήριό μας με την αναγνώριση των εποχών, το μοτίβο τους, τις ιδιαιτερότητές τους , τις διαφορές τους, τι αλλάζει στην φύση και πώς το αντιλαμβάνονται οι άνθρωποι. Δραματοποιήσαμε το κείμενο “Ο ήλιος και το νερό” από το Ανθολόγιο του νηπιαγωγείου και συνεχίσαμε με τον μύθο του Φαέθωνα,τον γιο του Ήλιου., και αντιληφθήκαμε όλα τα καλά που μας δίνει ο ήλιος καθώς και όλα τα άσχημα που μπορεί να προκαλέσει η ηλιακή ακτινοβολία. Σε αυτό μας βοήθησαν και τα βίντεο από το Πλανητάριο της Θεσσαλονίκης.

Χορεύουμε με τις 4 εποχές του Vivaldi. Ενδεικτικά εδώ “Ο χειμώνας” :
Αρχίζουμε να κατευθυνόμαστε προς τον Ήλιο με “Το διαστημόπλοιο” του Θεοδωρίδη και να γνωρίζουμε τι υπάρχει γύρω από αυτόν:
- Το ηλιακό σύστημα
- Ανακαλύπτοντας στο ηλιακό σύστημα
- Εξερευνώντας πέρα από τους πλανήτες
- Διαστημικός σταθμός
- Οι πλανήτες και οι τροχιές τους
- Ταξιδεύω με το διαστημόπλοιό μου
- Ταξίδι προς τον ήλιο- Τι έπαθαν τα διαστημόπλοιά μας;
- Αστροναυτική κρεμάλα
- Αστερισμοί
- Το ηλιακό σύστημα 3D
Παρακάτω παραθέτουμε τους συνδέσμους για το λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε ώστε να παρατηρήσουμε τους πλανήτες , τους αστερισμούς και ό,τι υπάρχει στο ηλιακό μας σύστημα:
https://solarsystem.nasa.gov/solar-system/our-solar-system/overview/
https://stellarium-web.org/
Αφού φτιάξαμε το ηλιακό μας σύστημα και μάθαμε για ό,τι υπάρχει ανάμεσα στους πλανήτες, ασχοληθήκαμε με το πώς θα καταφέρουμε να ταξιδέψουμε στο διάστημα , να…γίνουμε αστροναύτες…
Αναζητήσαμε πληροφορίες και φτιάξαμε τις στολές μας…
Ραντεβού στο …Διάστημα : Πώς ζει ένας αστροναύτης στο διάστημα;
Να τα αποτελέσματά μας…
Στο ταξίδι μας στο διάστημα είπαμε να τάξιδέψουμε μέχρι τον μακρινό πλανήτη – αστερισμό B612 του “Μικρού πρίγκιπα” και να τον γνωρίσουμε. Μέσα από τα ταξίδια του μαθαίνουμε για όλα αυτά που χρειάζονται στην ζωή για να είμαστε χαρούμενοι. Αποκωδικοποιούμε τα κρυμμένα μηνύματα της αλεπούς και δημιουργούμε:
Η κορνίζα μας:
Παραθέτουμε τον σύνδεσμο για ψηφιακά παζλ που δημιουργήσαμε για το εργαστήρι αυτό:
www.jigsawplanet.com/nipnikis



















