Άσκηση σεισμού
Σήμερα Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2022, πραγματοποιήθηκε άσκηση σεισμού και στα δύο τμήματα. Οι μαθητές αρχικά ενημερώθηκαν από τις εκπαιδευτικούς για το φαινόμενο του σεισμού, τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσουν σε περίπτωση σεισμού, κατασκεύασαν το δικό τους βαλιτσάκι με τα χρήσιμα τηλέφωνα και τα απαραίτητα πράγματα για ένα σεισμό. Στη συνέχεια υλοποιήθηκε η άσκηση σεισμού σύμφωνα με το Μνημόνιο Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου του Νηπιαγωγείου Μύκης.










