ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΤΗΣ ΑΥΛΗΣ
Ευχαριστούμε από καρδιάς την κ. Μαρία Μ. για την γενναιόδωρη προσφορά της σε λουλούδια για το σχολείο μας.Ύστερα από πρόσκληση ήρθαν στο νηπιαγωγείο ,μας έδωσαν συμβουλές για το φύτεμα,την φροντίδα και την ανάπτυξη των φυτών.Οι κυρίες απάντησαν στα διάφορα ερωτήματα που έθεσαν οι μικροί μας μαθητές με μεγάλη προθυμία και μετά μας υπέδειξαν πως θα φυτέψουμε τα λουλούδια για να ομορφύνουμε την αυλή μας.
Φτιάξαμε ευχαριστήρια κάρτα!!












































