Η επίσκεψη έγινε σε συνεργασία με τα νηπιαγωγεία Καμπάνη και Πεδινού.
Περιηγηθήκαμε στους τεράστιους χώρους της σχολής απολαμβάνοντας τον ανοιξιάτικο ήλιο.
Πρώτη επίσκεψη στις κοτούλες,φορέσαμε ποδονάρια γιατί όπως μας ενημέρωσαν υπάρχει φόβος μετάδοσης μικροβίων στα πουλερικά.
Δεύτερη επίσκεψη στα μοσχαράκια!
Περιήγηση στους λαχανόκηπους και στο θερμοκήπιο για παρατήρηση των οπωροκηπευτικών.
Φυτέψαμε κι εμείς το δικό μας γλαστράκι με σπόρους από άνηθο.
Κουραστήκαμε αρκετά!! Ώρα για ανάπαυση και πρωινό!
Μεσογειακή διατροφή!!!Τι πρέπει να τρώω ώστε να έχω γερό οργανισμό.
Παιχνίδι για την σωστή διατροφή!
Ευχαριστούμε από καρδιάς την κ. Μαρία Μ. για την γενναιόδωρη προσφορά της σε λουλούδια για το σχολείο μας.Ύστερα από πρόσκληση ήρθαν στο νηπιαγωγείο ,μας έδωσαν συμβουλές για το φύτεμα,την φροντίδα και την ανάπτυξη των φυτών.Οι κυρίες απάντησαν στα διάφορα ερωτήματα που έθεσαν οι μικροί μας μαθητές με μεγάλη προθυμία και μετά μας υπέδειξαν πως θα φυτέψουμε τα λουλούδια για να ομορφύνουμε την αυλή μας.
Φτιάξαμε ευχαριστήρια κάρτα!!
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 1
Τα παιδιά περιγράφουν τα ποδήλατά τους και διηγούνται προσωπικές ιστορίες από τις βόλτες τους με αυτά.
Συζητάμε τα οφέλη του ποδηλάτου για την υγεία και για το περιβάλλον.
Ονομάζουμε τα μέρη του ποδηλάτου και το ρόλο τους.
Ζωγραφίζω το ποδήλατό μου!
Ακούμε σχετικά τραγούδια.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 2
Γνωρίζουμε την ιστορία του ποδηλάτου.
Βήμα-βήμα και με τη βοήθεια οδηγιών ζωγραφίζω το ποδήλατο.
Κατασκευή ποδηλάτου με γλωσσοπίεστρα και CD
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 3
Ακρόαση παραμυθιού ” Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ Ο ΠΟΔΗΛΑΤΑΚΙΑΣ”
Άσκηση λογικής σειράς για την παραβίαση κανόνων οδήγησης.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 4
Ποδηλατώ με ασφάλεια,εξοπλισμός ποδηλάτη.
Η ΠΟΔΗΛΑΤΙΣΣΑ . Επεξεργαζόμαστε το τραγούδι,το ακούμε και όλοι μαζί φτιάχνουμε το σταυρόλεξο,ύστερα το ζωγραφίζουμε.
Κολαζ το ποδήλατό μου!
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 5
Σήματα Κ.Ο.Κ
Με αφορμή τα σήματα δουλέψαμε τα σχήματα.Κινητικό παιχνίδι με σχήματα.Πατώ μόνο πάνω στο σχήμα ..
Μακέτα ποδηλάτη σε ποδηλατόδρομο! Σήματα Κ.Ο.Κ
Δημιουργία αφίσας με τους ¨χρυσούς κανόνες ποδηλάτη¨.
Παιχνίδι στην αυλή ,γίναμε οδηγοί ποδηλάτων σε ποδηλατούμε σε δρόμο με σήματα.
Εκπαιδευτική εκδρομή στο Ωραιόκαστρο με θέμα ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ .Η δράση πραγματοποιήθηκε με τα νηπιαγωγεία Καμπάνη και Πεδινού.
Παρακολουθήσαμε βίντεο για τις φυσικές καταστροφές!”Παίξαμε” με το σεισμό ,είδαμε τι μπορούμε να κάνουμε σε περίπτωση πυρκαγιάς στο σπίτι.
Τι κάνω σε περίπτωση σεισμού!Πώς μπορώ να προστατευτώ
Πώς σβήνω τη φωτιά
Ζωγραφίζω αυτό που με εντυπωσίασε!!
Με μεγάλη χαρά ξεκινήσαμε τις πασχαλιάτικες κατασκευές μας! Ακούσαμε για τα Άγια Πάθη του Κυρίου,είδαμε διάφορα βίντεο και στη συνέχεια φτιάξαμε λαμπάδα με την ιστορία των Παθών.
Βάψαμε αβγά σύμφωνα με το έθιμο
Κάποια πρώτα τα βάψαμε με λαδοπαστελ και μετά τα ρίξαμε στην κόκκινη βαφή.
Κατασκευάσαμε αβγοθήκες
Στολίσαμε την τάξη μας!
Ευχετήρια κάρτα ”ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ”
Έτοιμα και τα καλαθάκια μας με τα βαμμένα αβγά μας και τις λιχουδιές.
Γίναμε τσολιάδες αφού πρώτα συζητήσαμε για τα ρούχα του τσολιά,φάριο ,φουστανέλα,γιλέκο.
ποιήματα για τη γιορτή
Φτιάξαμε τις δικές μας σημαίες,μετρήσαμε τις γραμμές,μάθαμε για τα χρώματά της και το συμβολισμό τους.
Έτοιμες και οι προσκλήσεις για τη γιορτούλα μας!
Εικαστικό εργαστήρι προς τιμήν των ηρώων μας!
Έτοιμο το σκηνικό για τη γιορτή μας.
Ομαδική εργασία
Ευαγγελισμός
Κατάθεση στεφάνου
Παρέλαση
Φτιάξαμε την κυρά -Σαρακοστή και μετράμε τις βδομάδες μέχρι να έρθει η Πασχαλιά.
1 η Μαρτίου.
Καλωσορίζουμε την Άνοιξη στο σχολείο μας.
Αποδημητικά πουλιά- ομαδική εργασία
Ακρόαση παραμυθιού << Ο ΜΑΡΤΗΣ Ο ΚΛΑΨΙΑΡΗΣ>>της Γ. Τσορώνη.
Ονόματα του Μάρτη ,παροιμίες.
Πότε κλαίει
Πότε γελάει
Η μπουγάδα του Μάρτη
ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ
Κάρτα για τη μανούλα και δωράκι