ΠΑΣΧΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Με μεγάλη χαρά ξεκινήσαμε τις πασχαλιάτικες κατασκευές μας! Ακούσαμε για τα Άγια Πάθη του Κυρίου,είδαμε διάφορα βίντεο και στη συνέχεια φτιάξαμε λαμπάδα με την ιστορία των Παθών.
Βάψαμε αβγά σύμφωνα με το έθιμο
Κάποια πρώτα τα βάψαμε με λαδοπαστελ και μετά τα ρίξαμε στην κόκκινη βαφή.
Κατασκευάσαμε αβγοθήκες
Στολίσαμε την τάξη μας!
Ευχετήρια κάρτα ”ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ”
Έτοιμα και τα καλαθάκια μας με τα βαμμένα αβγά μας και τις λιχουδιές.














