Επίσκεψη στην Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή.
Η επίσκεψη έγινε σε συνεργασία με τα νηπιαγωγεία Καμπάνη και Πεδινού.
Περιηγηθήκαμε στους τεράστιους χώρους της σχολής απολαμβάνοντας τον ανοιξιάτικο ήλιο.
Πρώτη επίσκεψη στις κοτούλες,φορέσαμε ποδονάρια γιατί όπως μας ενημέρωσαν υπάρχει φόβος μετάδοσης μικροβίων στα πουλερικά.
Δεύτερη επίσκεψη στα μοσχαράκια!
Περιήγηση στους λαχανόκηπους και στο θερμοκήπιο για παρατήρηση των οπωροκηπευτικών.
Φυτέψαμε κι εμείς το δικό μας γλαστράκι με σπόρους από άνηθο.
Κουραστήκαμε αρκετά!! Ώρα για ανάπαυση και πρωινό!
Μεσογειακή διατροφή!!!Τι πρέπει να τρώω ώστε να έχω γερό οργανισμό.
Παιχνίδι για την σωστή διατροφή!
































































