Μια τοιχογραφία με θέμα τη νανόχηνα
Η σχολική κοινότητα του Νηπιαγωγείου Λυκείου εκφράζει τις θερμές ευχαριστίες της προς την Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρεία για την πολύτιμη προσφορά και την στήριξή της στη δημιουργία ενός υπέροχου καλλιτεχνικού έργου που κοσμεί πλέον τον εξωτερικό τοίχο του σχολείου μας καθώς και στον καλλιτέχνη κ. Ιωάννη Μητρουλάκη.
Η τοιχογραφία που δημιουργήθηκε με την οικονομική κάλυψη της Ελληνικής Ορνιθολογικής Εταιρείας δεν αποτελεί μόνο ένα αισθητικό στολίδι για το Νηπιαγωγείο, αλλά συγχρόνως ένα μήνυμα ελευθερίας και αρμονικής συνύπαρξης με τη φύση, που θα εμπνέει καθημερινά κάθε θεατή μικρό ή μεγάλο να παρατηρεί και να προστατεύει το φυσικό κόσμο γύρω του!
