Διαβάσαμε το βιβλίο “Η μπουγάδα του Αη Βασίλη”. Στο βιβλίο αυτό ο Άγιος Βασίλης παραμονές της Πρωτοχρονιάς εντοπίζει ένα λεκέ στην επίσημη στολή του και τη βάζει για πλύσιμο. Δυστυχώς από κάποια αστοχία τα ρούχα του μικραίνουν στο πλυντήριο. Τι θα κάνει τώρα; Ζητά τη βοήθεια των παιδιών. Από κάθε ήπειρο ζητά διαφορετικό ρούχο και όπως είναι αναμενόμενο τα παιδιά δεν θα απογοητεύσουν τον αγαπημένο τους Άγιο.
Αποφασίσαμε να γίνουμε και εμείς Άγιοι Βασίληδες και να γράψουμε γράμμα στα παιδιά. Εντοπίσαμε τις διάφορες ηπείρους στο χάρτη και τραβήξαμε μια κάρτα για να δούμε ποιο ρούχο θα ζητήσει ο καθένας. Στη συνέχεια ζωγραφίσαμε το φάκελο και ένα γραμματόσημο.
Ανήσυχος και ανυπόμονος ο Άγιος Βασίλης περιμένει τα δώρα των παιδιών που δεν αργούν να φτάσουν. Ευκαιρία για παιχνίδι με τα αρχικά γράμματα…
Και σε ατομικό φύλλο εργασίας αντιστοιχούν κάθε ρούχο με το αρχικό του γράμμα
¨Έπειτα παίζουμε με το γέλιο του Άγιου Βασίλη και εντοπίζουν τα δυο γραμματάκια ΧΟ. Σε φύλλο εργασίας προσπαθούν κυκλώνοντας το ΧΟ να εντοπίσουν σε ποιο σπίτι βρίσκεται ο Αγιος Βασίλης
Μαθαίνουμε να τον ζωγραφίζουμε ακολουθώντας οδηγίες και φτιάχνουμε το πορτρέτο του.
Γνωρίσαμε τους αγαπημένους του ταράνδους. Ακούσαμε την ιστορία του αγαπημένου του ταράνδου Ρουντολφ. Μπορείτε να το ακούσετε εδώ .Φτιάξαμε καπελάκια Ρούντολφ, παίξαμε “καυτή μπανάνα”( δυστυχώς δεν είχαμε καρότο στο σχολείο που είναι το αγαπημένο τους)’ κάναμε ταρανδογυμναστική για να μπορούμε να σύρουμε το έλκηθρο , χορέψαμε χοκυ ποκυ για ταράνδους και προσπαθήσαμε να κολλήσουμε την κόκκινη μύτη με κλειστά μάτια. Φυσικά δεν ξεχάσαμε να τους ζωγραφίσουμε!
Μαθαίνουμε για τους βοηθούς του Άγιου Βασίλη τα ξωτικά. Τι κάνουν τα ξωτικά; Δραματοποίηση: ξυπνούν, ντύνονται πηγαίνουν στο εργαστήριο, κόβουν πριονίζουν , κολλούν βιδώνουν, πίνουν ζεστή σοκολάτα κτλ Στο τέλος φτιάχνουμε το δικό μας ξωτικό.