“Σιγά σιγά, μία συγγνώμη τη φορά”

Την Τρίτη 10 Οκτωβρίου οι μαθητές/τριες του νηπιαγωγείου παρακολούθησαν διαδικτυακά το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Ζωσιμαίας Δημόσιας Κεντρικής Ιστορικής Βιβλιοθήκης Ιωαννίνων με τίτλο: “Σιγά σιγά, μία συγγνώμη τη φορά”

 Αφίσα προγράμματος 1 300x169 1 11 1394960802 839733384602482 2893308451153967003 n