Στο Νηπιαγωγείο Κρανούλας πραγματοποιήθηκε με μεγάλη χαρά και συγκίνηση η καλοκαιρινή μας γιορτή και η τελετή αποφοίτησης των νηπίων μας, με τίτλο «Χορεύοντας την Παράδοση».
Τα παιδιά μας ταξίδεψαν μέσα από τη μουσική και τον χορό σε διάφορες γωνιές του ελληνισμού, παρουσιάζοντας χορούς από την Κρήτη, την Κύπρο, τα νησιά μας, τη Μακεδονία και την Ήπειρο. Μέσα από μια ευχάριστη και δημιουργική διαδικασία «διαγωνισμού», κατέληξαν στο πιο όμορφο συμπέρασμα: στην παράδοση δεν υπάρχουν νικητές και ηττημένοι. Όλοι οι χοροί είναι μοναδικοί, όλοι κουβαλούν την ιστορία, τις αξίες και την ψυχή του τόπου μας και γι’ αυτό όλοι αξίζουν τον ίδιο σεβασμό και την ίδια αγάπη.
Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η τελετή αποφοίτησης των νηπίων μας. Αποχαιρετήσαμε τα παιδιά που ολοκληρώνουν το όμορφο ταξίδι τους στο νηπιαγωγείο και ετοιμάζονται να ανοίξουν τα φτερά τους για το Δημοτικό Σχολείο. Τους ευχόμαστε ολόψυχα καλή πρόοδο, να έχουν πάντα αγάπη για τη μάθηση, αυτοπεποίθηση, όνειρα και δύναμη να τα πραγματοποιούν.
Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς για τη συνεργασία, την εμπιστοσύνη και τη στήριξή τους καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά και στις οικογένειές τους ένα όμορφο, χαρούμενο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι, γεμάτο υγεία, ξεκούραση, παιχνίδι, αγάπη και πολλές όμορφες στιγμές που θα γίνουν πολύτιμες αναμνήσεις.
Καλό καλοκαίρι!






