“Γιορτάζοντας την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940”
Την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου γιορτάσαμε στο νηπιαγωγείο μας. Τα παιδικά χεράκια έφτιαξαν το σκηνικό της γιορτής, είπαμε τα ποιήματα, τραγουδήσαμε επετειακά τραγούδια, υμνήσαμε την ΕΙΡΗΝΗ, παρελάσαμε, παρακολουθήσαμε τη γιορτή του δημοτικού σχολείου Κρανούλας και καταθέσαμε στεφάνι στο ηρώο.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΙΡΗΝΗ


