ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ

Πώς θα νιώθαμε αν δεν είχαμε χεράκι;

1000033746   1000033745

Πως θα νιώθαμε αν δεν είχαμε ποδαράκι;

 1000033744   1000033742

Πως θα νιώθαμε αν δε βλέπαμε;

1000033743   1000033741

Μέσα απο τα παιχνίδια μίμησης και ρόλων που πραγματοποιήσαμε…

ΝΙΩΣΑΜΕΚΑΤΑΝΟΗΣΑΜΕΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑΜΕ!

ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ… ΜΑ ΤΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ!  

1000033748       1000033749

Ας αγκαλιάσουμε τη διαφορετικότητα, κι ας δημιουργήσουμε ένα καλύτερο αύριο για την ανθρωπότητα!

eTwinning – Παρουσίαση των παιδιών

Pupils  presentation 

Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου μας γνώρισαν τα κράτη των άλλων χωρών και στη συνέχεια ζωγράφισαν όπως μπορούσαν τον εαυτό τους, ηχογράφησαν το όνομά τους, ώστε να παρουσιαστούν στα παιδιά των άλλων Ευρωπαϊκών χωρών!

LETS MEET OUR PARTNERS

Η Κινητή Βιβλιοθήκη του Δήμου Βέροιας στην Κορυφή📚📔

Μια όμορφη δράση πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Νηπιαγωγείο μας, αφού οι μαθητές μας επισκέφτηκαν την Κινητή Βιβλιοθήκη του Δήμου Βέροιας. Τα παιδιά παρατήρησαν, εξερεύνησαν και δανείστηκαν τα βιβλία που τους κέντρισαν το ενδιαφέρον. Ενώ, ξεκινήσαμε την ανάγνωσή τους στη σχολική μας τάξη με μεγάλο ενθουσιασμό… 

ΚΑΛΕΣ ΒΙΒΛΙΟΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ!!!

 

10000332991  10000333011 10000333021 10000333031  10000333041 1000033309

Δράσεις Ενεργού Πολίτη – Εργαστήρια Δεξιοτήτων

ΔΟΝΤΑΚΙΑ ΚΑΘΑΡΑ, ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΑΣΤΡΑΦΤΕΡΑ!

Η Σχολική Νοσηλεύτρια του Δημοτικού Σχολείου Κορυφής, κα Αλεξάνδρα Ρίζου, επισκέφτηκε το Νηπιαγωγείο μας και παρουσίασε στους μαθητές μας, καλές πρακτικές για τη φροντίδα της στοματικής υγιεινής. Τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά σε όλη τη διαδικασία της δράσης και έπαιξαν βιωματικά παιχνίδια αναστοχασμού και κατανόησης της γνώσης. 

Blue Clean Reminder Tooth Instagram Post1

eTwinning Πρόγραμμα 2025-2026

    logo Children of the World 

ΕΤΑΙΡΟΙ

Ελλάδα, Πορτογαλία, Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία, Ρουμανία, Αλβανία, Τουρκία, Πολωνία, Ουγγαρία, Κροατία, Αρμενία

 Ηλικία: 4 ετών και άνω

Twinspace

Η πολυπολιτισμικότητα στην εκπαίδευση συνεπάγεται τη συνύπαρξη, την αλληλεπίδραση και την εκτίμηση διαφορετικών πολιτισμών εντός του σχολικού περιβάλλοντος. Απαιτεί από το σχολείο να προσαρμοστεί και να αναπτύξει πρακτικές που προωθούν τη συμπεριληπτική εκπαίδευση και διασφαλίζουν ίσες ευκαιρίες για όλους τους μαθητές. Η πολυπολιτισμική προσέγγιση προϋποθέτει την εφαρμογή στρατηγικών όπως ο διαπολιτισμικός διάλογος, η ενσωμάτωση της πολιτισμικής ποικιλομορφίας στο αναλυτικό πρόγραμμα, η προώθηση της αμοιβαίας υποστήριξης μεταξύ των μαθητών, καθώς και η ενεργός συμμετοχή των οικογενειών και της τοπικής κοινότητας.

Τα σχολεία οφείλουν να αποτελούν χώρους που γιορτάζουν τη διαφορετικότητα, καταπολεμούν τις προκαταλήψεις και διασφαλίζουν ότι όλοι οι μαθητές —ανεξαρτήτως καταγωγής, γλώσσας ή πολιτισμικού υπόβαθρου— αισθάνονται αποδεκτοί, σεβαστοί και εκτιμημένοι. Η πολυπολιτισμικότητα αποτελεί θεμελιώδες στοιχείο του προφίλ του μαθητή που αποφοιτά από την υποχρεωτική εκπαίδευση, τόσο στην Ελλάδα όσο και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες. Μέσα από αυτήν, επιδιώκεται η διαμόρφωση πολιτών που αναγνωρίζουν και εκτιμούν την πολιτισμική ποικιλομορφία, σέβονται τις διαφορές και ενεργούν με ηθική ευθύνη στο πλαίσιο μιας παγκοσμιοποιημένης κοινωνίας.

Σύμφωνα με το Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών για το Νηπιαγωγείο, οι μαθητές οφείλουν να αναπτύσσουν πολιτισμική συνείδηση, να συμμετέχουν ενεργά σε καλλιτεχνικές και πολιτιστικές δραστηριότητες και να απορρίπτουν κάθε μορφή διάκρισης. Μέσα από αυτές τις δράσεις, προετοιμάζονται να ζήσουν και να συνεισφέρουν σε μια πλουραλιστική, διασυνδεδεμένη κοινωνία.

Στο πλαίσιο της Αυτονομίας και της Ευελιξίας των Προγραμμάτων Σπουδών, ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην πρακτική και πειραματική εργασία, τη διεπιστημονική προσέγγιση και τη συνεργατική μάθηση. Οι πρακτικές αυτές αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του Εκπαιδευτικού Έργου, το οποίο βασίζεται σε τρεις κύριους άξονες παρέμβασης:

  1. Εκπαιδευτική επιτυχία
  2. Συνάρθρωση των Προγραμμάτων Σπουδών
  3. Ενίσχυση της σχέσης Σχολείου – Οικογένειας – Κοινότητας

Σκοπός είναι η ολόπλευρη προώθηση της μαθησιακής διαδικασίας, με την ενεργό εμπλοκή ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας στη σχολική ζωή.

Στόχοι Προγράμματος

  • Η προώθηση της μάθησης μέσω διδακτικών projects, ως ενεργητικής και συμμετοχικής μεθοδολογίας στην τάξη.
  • Η ενίσχυση της συνεργατικής και ομαδικής εργασίας μεταξύ των μαθητών.
  • Η καλλιέργεια της γλωσσικής ανάπτυξης, της σκέψης, της συγκέντρωσηςκαι της προσοχής.
  • Η ανάπτυξη και ενίσχυση της περιέργειας, της φαντασίας, της δημιουργικότητας και της κριτικής σκέψης.
  • Η καλλιέργεια της αγάπης για την ανάγνωσηκαι την αναζήτηση γνώσης σχετικά με την ιστορική και πολιτιστική κληρονομιά.
  • Η προώθηση του σεβασμού της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, της αλληλεγγύης, της πολιτισμικής ποικιλομορφίας και του δημοκρατικού διαλόγου.
  • Η ανάπτυξη νέων ιδεών και καινοτόμων λύσεων, μέσα από την αλληλεπίδραση με άλλους ή τον προσωπικό αναστοχασμό, και η εφαρμογή τους σε διαφορετικά πλαίσια και τομείς μάθησης.

Αναμενόμενα Αποτελέσματα

Ο βασικός στόχος του έργου είναι να προσφέρει στους μαθητές μια σφαιρική κατανόηση των ιστορικών και πολιτισμικών πραγματικοτήτων διαφορετικών χωρών. Μέχρι την ολοκλήρωσή του, οι μαθητές θα πρέπει να είναι σε θέση:

  • να αναγνωρίζουν τα εθνικά σύμβολα κάθε χώρας-εταίρου
  • να γνωρίζουν τη γεωγραφική τους θέση στον παγκόσμιο χάρτη
  • να αναγνωρίζουν βασικό λεξιλόγιο σε διαφορετικές γλώσσες
  • και να διαθέτουν μια ευρύτερη κατανόηση της ιστορίας και του πολιτισμού των χωρών αυτών

Η διάχυση του έργου θα πραγματοποιείται καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους, μέσα από εκδηλώσεις, δραστηριότητες και δημοσιεύσεις σε τοπικά μέσα, με στόχο την ενεργή συμμετοχή ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Τελικός σκοπός του προγράμματος αποτελεί, οι μαθητές να αναπτύξουν:

  • δεξιότητες προφορικής και γραπτής έκφρασης
  • δημιουργικότητα
  • κριτική και αναλυτική σκέψη
  • καθώς και λογική συλλογιστική ικανότητα

1761841540741 1