5ο Εργαστήριο : Αξιολόγηση – Διάχυση

5ο Εργαστήριο : Αξιολόγηση – Διάχυση

1η δραστηριότητα: Παρατηρώ και συγκρίνω!

Τα παιδιά ξεφύλλισαν τα portfolio τους που σχετίζονται με τα εργαστήρια δεξιοτήτων. Θυμήθηκαν όλα αυτά που κάναμε στη διάρκεια της πρώτης θεματικής μας ενότητα με τίτλο : Με τα παραμύθια οδηγό τον ψηφιακό κόσμο θα διαβώ. Στη συνέχεια μαζευτήκαμε στην παρεούλα και είπαμε τι μας έρχεται στο μυαλό όταν ακούμε τον τίτλο  Με τα παραμύθια οδηγό τον ψηφιακό κόσμο θα διαβώ. Θυμήθηκαν όλα αυτά που κάναμε τους δύο αυτούς μήνες

20211208095701259 0001

Σύγκριση εννοιολογικών χαρτών.

20211208095645590 0001

2η δραστηριότητα: Κουίζ

Κουίζ εμπέδωσης, αξιολογώντας τις γνώσεις των παιδιών.

Δημιουργήθηκε ένα ψηφιακό ερωτηματολόγιο- κουίζ στο οποίο κάθε παιδί απαντούσε σε μία σειρά από ερωτήσεις, σχετικές με την θεματική που ασχοληθήκαμε  και τις δράσεις. Στη συνέχεια οι απαντήσεις των παιδιών συγκεντρώθηκαν και δημιουργήθηκε μία παρουσίαση στην οποία φαίνονται τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των παιδιών σχετικά με την πρώτη ενότητα των εργαστηρίων δεξιοτήτων : Δημιουργώ και καινοτομώ δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία, υποθεματική  STEM εκπαιδευτική ρομποτική.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ

3η δραστηριότητα: Αξιολόγηση – Διάχυση

Οι μαθητές συμπλήρωσαν δύο φύλλα εργασίας και αξιολόγησαν την ενότητα .

 Στο 1ο φύλλο εργασίας  έβλεπαν εικόνες από την κάθε δραστηριότητα και κύκλωναν μία φατσούλα, ανάλογα με το πόσο τους άρεσε.

ΔΡΑΣΕΩΝ 2

Στο 2ο φύλλο εργασίας τα παιδιά ζωγράφισαν αυτό που τους άρεσε πιο πολύ από την θεματική : Με τα παραμύθια οδηγό τον ψηφιακό κόσμο θα διαβώ.

ΔΡΑΣΕΩΝ

Γενικά τα παιδιά έδειξαν ότι τους άρεσαν πολύ οι δραστηριότητες και το απόλαυσαν . Δυσκολεύτηκαν να αποφασίσουν ποια δράση τους άρεσε πιο πολύ, ωστόσο από τις ζωγραφιές τους φαίνεται ότι πιο δημοφιλής είναι η δραστηριότητα της code week που βρήκαμε τα εισιτήρια για την παράσταση.

Πραγματοποιήθηκε αξιολόγηση της θεματικής από όλα τα σχολεία μέσω ερωτηματολογίου .

Τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου

Activity