Στο χώρο του σχολείου βρίσκονται παντού τα ονόματά μας για να ξεχωρίζει ο καθένας που πρέπει να τοποθετεί τα πράγματά του, που πρέπει να κάθεται, ποιο είναι το συρτάρι του κ.α.
Γι αυτό αυτές τις μέρες ασχοληθήκαμε λίγο με το όνομά μας για να μπορούμε να το αναγνωρίζουμε κι έτσι να κινούμαστε και να λειτουργούμε λίγο καλύτερα στο χώρο του νηπιαγωγείου.
Πήρε ,λοιπόν, το κάθε παιδί την καρτέλα με το όνομά του από τη μηλιά (το παρουσιολόγιό μας όπου κάθε πρωί τοποθετούν το σκουληκάκι – καρτέλα με το όνομά τους επάνω στο μήλο τους κι έτσι βλέπουμε ποιος έχει έρθει στο σχολείο και ποιος δεν έχει έρθει) . Το παρατήρησε προσεκτικά και βρήκε ποιο είναι το πρώτο γραμματάκι του ονόματός του. Στη συνέχεια μας το έδειξε . Το φτιάξαμε στο πάτωμα με γκοφρέ χαρτί, το διαβάσαμε όλοι μαζί, το περιγράψαμε και το περπατήσαμε.
Μετρήσαμε όλοι μαζί τις ίσιες γραμμές που έχει το κάθε γράμμα και βρήκαμε ποιανού έχει τις πιο πολλές.
Στη συνέχεια καθίσαμε στα τραπεζάκια και διακοσμήσαμε το αρχικό του ονόματός μας με χρώματα.