2015-2016

2/Θ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΡΥΦΑΣΙΟΥ
Στο Νηπιαγωγείο Κορυφασίου λειτουργεί ένα μεικτό Ολοήμερο Τμήμα. Ο αριθμός των παιδιών του σχολείου μας είναι 26.
Υπεύθυνες του Ολοήμερου Τμήματος είναι οι νηπιαγωγοί Μιχοπούλου Ελισσάβετ και η Ξενογιάννη Δήμητρα. Στο τμήμα φοιτούν 18 νήπια και 8 προνήπια (18 κορίτσια και 8 αγόρια)

ΤΡΙΜΗΝΙΑΙΑ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟ
Γνωριμία με το χώρο του νηπιαγωγείου
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ταξιδεύοντας με το πινέλο του Miro, του Kandinsky και του Van Gogh»
Φθινόπωρο
Οικογένεια
Εθνική Επέτειος 28ης Οκτωβρίου 1940
Σπορά
Επέτειος Πολυτεχνείου
Νερό
Χειμώνας
Β΄ ΤΡΙΜΗΝΟ
Χριστούγεννα-Πρωτοχρονιά
Εποχές
Σώμα
Συνέχεια εκπαιδευτικού προγράμματος «Ταξιδεύοντας με το πινέλο του Miro, του Kandinsky και του Van Gogh»
Απόκριες
Γ΄ ΤΡΙΜΗΝΟ
Εθνική Επέτειος 25ης Μαρτίου 1821
Άνοιξη
Πάσχα
Παρουσίαση εκπαιδευτικού προγράμματος
Καλοκαίρι

ΕΟΡΤΕΣ
Εθνική Επέτειος 28ης Οκτωβρίου 1940
Επέτειος Πολυτεχνείου
Χριστουγεννιάτικη γιορτή
Εθνική Επέτειος 25ης Μαρτίου 2821
Καλοκαιρινή γιορτή

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Σχολική Δραστηριότητα Πολιτιστικών Θεμάτων: «Ταξιδεύοντας με το πινέλο του Miro, του Kandinsky και του Van Gogh»
Θα ασχοληθούμε με θέματα όπως: Ζωγραφική, τεχνικές και σύνεργα, σχήματα, χρώματα, Miro, Kandinsky και Van Gogh: η ζωή και τα έργα τους, Παγκόσμιες Πινακοθήκες, τέχνη και μουσική, συναισθήματα και έργα τέχνης.
Βασικές επιδιώξεις: Γνωριμία με τους ζωγράφους, γνωριμία με τις τεχνικές ζωγραφικής του κάθε ζωγράφου και τα ρεύματα, γνωριμία με τα χρώματα και τα σχήματα, γνωριμία με τα σύνεργα της ζωγραφικής, συνειδητοποίηση της αξίας των έργων τέχνης και απόκτηση θετικής στάσης απέναντι στην τέχνη, να εκφράζουν τα συναισθήματά τους με ερέθισμα έργα τέχνης. Θα γίνει διαθεματική προσέγγιση σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα. Τα παιδιά θα δουλέψουν σε ομάδες αλλά και ατομικά. Στο τέλος του προγράμματος θα πραγματοποιηθεί έκθεση των εργασιών και των έργων τέχνης των παιδιών και παρουσίαση του θέματος στους γονείς από τα παιδιά.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ (π.χ. Παγκόσμιες ημέρες, δράσεις κατά της βίας κ.λ.π.)
Παγκόσμια Ημέρα της Τρίτης Ηλικίας
Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων
Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Παιδιού
Παγκόσμια Ημέρας Σχολικής βίας και Εκφοβισμού
Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου
Πρωτομαγιά
Παγκόσμια Ημέρα Γέλιου
Γιορτή της μητέρας
Παγκόσμια Ημέρα Μουσείων
Παγκόσμια Ημέρα πολιτισμού

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ-ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ
Ενημερωτική ομαδική συνάντηση τέλη Οκτωβρίου
Σχολική γιορτή 28ης Οκτωβρίου 1940
Συχνή τηλεφωνική επικοινωνία
Ατομικές συναντήσεις με θέματα εκπαιδευτικά ή συμπεριφοράς
Συγκρότηση Συμβουλίου Σχολικής Κοινότητας σχολικού έτους 2015-2016

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΣΤΕΛΕΧΗ ΚΑΙ ΦΟΡΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Σχολική Σύμβουλος
Δ/ντής Εκπαίδευσης
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικών Θεμάτων
Υπεύθυνος Σχολικών Δραστηριοτήτων
Άλλα σχολεία
Δήμος, Τοπικοί Φορείς, Πρόεδρος Σχολικής επιτροπής
Εκπρόσωποι γονέων

ΑΛΛΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ
Τέλη Αυγούστου πραγματοποιήθηκε συνάντηση μεταξύ του Προέδρου της Κοινότητας Κορυφασίου, του Προέδρου της Σχολικής Επιτροπής και της Προϊσταμένης του 2/θ Νηπιαγωγείου Κορυφασίου. Τα θέματα της συζήτησης αφορούσαν στον έλεγχο της σχολικής μονάδας, στην αξιολόγηση της σχολικής χρονιάς 2014-2015, στις ανάγκες που έχουν προκύψει και στον προγραμματισμό για το νέο σχολικό έτος 2015-2016. Θέματα που έχουν ήδη λυθεί με την έναρξη της σχολικής χρονιάς: καθαρισμός της αυλής από τα χόρτα, συντήρηση υδραυλικών, βάψιμο του κτιρίου του νηπιαγωγείου, γενική απεντόμωση και μυοκτονία για ποντίκια, κατσαρίδες και μυρμήγκια και απομάκρυνση ερπετών, δωρεά καθαριστικών από το supermarket της περιοχής, αντικατάσταση νιπτήρα στις παιδικές τουαλέτες, αγορά toner φωτοτυπικού μηχανήματος από τον Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής.
Θέματα που βρίσκονται ακόμα σε εκκρεμότητα: αντικατάσταση λαμπτήρων που αγοράστηκαν τη σχολική χρονιά 2013-2014, αγορά κρεβατιών για το Ολοήμερο Τμήμα, αντικατάσταση λεκανών, επισκευή ή απομάκρυνση της παιδικής χαράς που βρίσκεται στην αυλή του νηπιαγωγείου και είναι υπό κατάρρευση, απομάκρυνση σκουριασμένης μπασκέτας από την αυλή του νηπιαγωγείου, επισκευή-συντήρηση αιθουσών Δημοτικού Σχολείου για χρήση από τα παιδιά του Νηπιαγωγείου.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Αξιολόγηση μαθητών:
Φάκελος εργασιών ανάλογα διαχωρισμός στα θέματα που επεξεργαζόμαστε
Ατομικός φάκελος προόδου
Ερωτηματολόγια και συνεντεύξεις

Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου
Ετήσιος Προγραμματισμός Εκπαιδευτικού Έργου
Εβδομαδιαίος Προγραμματισμός δραστηριοτήτων και των στόχων τους με συνεργασία των εκπαιδευτικών
Αξιολόγηση προγραμμάτων ανάλογα με την επίτευξη των στόχων τους

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *