Ζωγραφίζουμε με τα παραμύθια!

Διαβάζουμε τα παραμύθια από τις ιστοσελίδες και κάνουμε ερωτήσεις στα παιδιά και τους ζητούμε να ζωγραφίσουν:

 

  • Παραμύθι: «Ο μαύρος Κότσυφας και ο άσπρος Γλάρος

http://www.mikrosanagnostis.gr/library/pageflip43/Default.html

Πώς πέρασαν την πρώτη τους νύχτα ο Ιάκωβος και ο Τζίμης; Το παιδί μπορεί να ζωγραφίσει τη σκηνή.

Το παιδί ζωγραφίζει το χωριό του Τζίμη με τα άσπρα σπίτια και τους γλάρους.

Τι είχε μέσα το σεντούκι που είχε βρει ο Τζίμης στην παραλία;

Τι άρχισε να διαβάζει Ο Ιάκωβος στον Τζίμη;

Το παιδί μπορεί να ζωγραφίσει τον Ιάκωβο να διαβάζει ιστορίες και τον Τζίμη και τους γλάρους να έχουν μαζευτεί για να τον ακούσουν.

 

  • Παραμύθι: «Το Πάσχα του Πασχάλη»

http://www.mikrosanagnostis.gr/library/pageflip22/Default.html

Πού ζούσε ο Πασχάλης ο λαγός και γιατί του άρεσε τόσο πολύ;

Το παιδί μπορεί να ζωγραφίσει τον Πασχάλη στο αγρόκτημα.

Τι του ανακοίνωσαν οι γονείς τους; Του άρεσε; Γιατί;

Πώς του φάνηκε η καινούρια του γειτονιά; Του άρεσε; Γιατί;

Γιατί βγήκε στον κήπο του σπιτιού του;

Πώς ένιωθε η Πασχαλιά όλο το χρόνο εκτός από την Άνοιξη;

Το παιδί μπορεί να ζωγραφίσει την Πασχαλιά την Άνοιξη με τους φίλους της.

Πώς αλλιώς μπορεί να τελειώσει το παραμύθι;

 

  • Παραμύθι: «Ο σκαντζόχοιρος που ήθελε να τον χαϊδέψουν»

http://www.mikrosanagnostis.gr/library/pageflip31/Default.html

Τι φοβόταν πιο πολύ από όλα ο μικρός σκαντζόχοιρος;

Πώς του είπαν οι μεγάλοι ότι θα αντιμετωπίσει τους φόβους του;

Τι έγινε όταν μεγάλωσε;

Γιατί ήταν στενοχωρημένος;

Τι του είπαν οι μεγάλοι για να σταματήσει να είναι στενοχωρημένος;

Τι τον συμβούλεψαν να κάνει όταν ήθελε να δείξει σε κάποιον ότι τον αγαπάει;

Το παιδί μπορεί να ζωγραφίσει το σκαντζόχοιρο με τους φίλους του στο δάσος.

Τι έκανε για να μπορεί να έχει φίλους;

 

  • Παραμύθι: «Ο Ηλίας στο χωριό του Μπαρμπα Ευρούλη» (παραμύθι για την αποταμίευση)

https://issuu.com/saita.publications/docs/o_ilias_sto_chorio_tou_mparmpa-euro/1?ff=true

Τι ζητούσε συνεχώς ο Ηλίας από τους γονείς του;

Τι ζήτησε ο Ηλίας από η μητέρα του εκείνο το κυριακάτικο απόγευμα;

Τι απάντησε η μητέρα για αυτό που ζήτησε ο γιος της; Μπορούσε να του το αγοράσει; Γιατί;

Τα χρήματα φυτρώνουν σε κάποιο δέντρο;

Τι είδε στον ύπνο του ο Ηλίας;

Τι του ζήτησε ο γατούλης;

Τι έκανε ο Ηλίας για να βρει χρήματα;

Τι θα του έδινε ο μπάρμπα Ευρούλης αν φρόντιζε τα δέντρα;

Το παιδί μπορεί να ζωγραφίσει τον Ηλία να φροντίζει τα ταλαιπωρημένα δέντρα.

Τι είχε μάθει η μαμά στον Ηλία να φτιάχνει;

Γιατί ο Ηλίας δεν μπορούσε να βοηθήσει άλλο το γατάκι;

Τι ζήτησε από τη μητέρα του ο Ηλίας όταν ξύπνησε;

Γιατί ο κουμπαράς ήταν χωρισμένος σε τρία μέρη;

Τι δίδαξαν στον Ηλία ο γατούλης και ο μπάρμπα Ευρούλης;

Το παιδί μπορεί να ζωγραφίσει έναν κουμπαρά που θα του άρεσε να έχει.

 

  • Παραμύθι: Ο φεγγαροσκεπαστής

http://www.mikrosanagnostis.gr/library/pageflip48/Default.html

Ποιο είναι το επάγγελμα του φεγγαροσκεπαστή;

Το παιδί μπορεί να ζωγραφίσει το φεγγάρι και τις φάσεις του όπως το σκεπάζει ο γερο-Ναπολέων.

Τι έδωσε ο γερο-Ναπολέων στον Τιμολέοντα για να φτάσει το φεγγάρι;

Γιατί στενοχωρήθηκε ο Τιμολέων;

Πώς σκέφτηκε να βοηθήσει ο Λέανδρος τον Τιμολέοντα να φτάσει το φεγγάρι;

Το παιδί μπορεί να ζωγραφίσει τον Τιμολέοντα να πετάει με το χάρτινο αεροπλάνο του Λέανδρου.

Πώς σκέφτηκε να βοηθήσει η Δάφνη;

Το παιδί μπορεί να ζωγραφίσει τον Τιμολέοντα πάνω στο χαρταετό.

Πώς σκέφτηκε να βοηθήσει ο Πολυχρόνης;

Το παιδί μπορεί να ζωγραφίσει τον Τιμολέοντα να πηδάει με τα ελατήρια.

Τι σκέφτηκε η μικρή Χλόη για να βοηθήσει τον Τιμολέοντα;

Το παιδί μπορεί να ζωγραφίσει πώς βοήθησαν οι φίλοι του τον Τιμολέοντα για να ανέβει στον ουρανό.