Ανάγνωση παραμυθιού «Πρώτη μέρα στο σχολείο» και συζήτηση
Γνωριμία με το κτίριο
Ζωγραφική ότι μου άρεσε από το νηπιαγωγείο
Γνωριμία με τις γωνιές της τάξης
Μαθαίνουμε να αναγνωρίζουμε το συρταράκι μας με το φάκελό μας
Συγκρότηση ομάδων εργασίας: μαθαίνω την ομάδα μου και το χρώμα της

Γνωριμία με τις καθημερινές δραστηριότητες της τάξης: ημερολόγιο, καιρός, μέτρημα παιδιών, βοηθοί της ημέρας, παρουσιολόγιο
Ημερολόγιο: αναφορά στις ημέρες της εβδομάδας, στους μήνες, στις εποχές και στα γενέθλια των παιδιών
Γνωριμία με τις θέσεις τους στην παρεούλα: με τον ήχο του ταμπουρίνου τα παιδιά παίρνουν γρήγορα τις θέσεις τους
Τραγούδια: «Καλημέρα, καλημέρα», «Ο δράκος», «Το φθινόπωρο», «Βροχούλα», «Ελάτε να γίνουμε φίλοι»
Δημιουργία παραμυθιών με τη γυναίκα των γραμμάτων της εβδομάδας
Κανόνες: αποφασίζουμε τους κανόνες της τάξης, τους δραματοποιούμε, τους γράφουμε, παίζουμε με τις καρτέλες
Ανάγνωση βιβλίου «Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε»
Συζήτηση σε σχέση με τις λέξεις που χρησιμοποιούμε και πώς μπορούμε να είμαστε ευγενικοί (τις γράφουμε σε καραμέλες για να είναι και αυτές γλυκιές)
Ανάγνωση παραμυθιού «Το μαρούλι της καλοσύνης»
Συζήτηση για το πού μπορούμε να χρησιμοποιούμε τα χέρια μας
Τύπωμα με τέμπερα της παλάμης μας
Ομαδική ζωγραφιά: «όλα τα παιδιά-ένας κύκλος» με παλάμες
Τύπωμα παλάμης σε πηλό

