ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Θεματική ενότητα: Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη
Ανθρώπινα Δικαιώματα
Τίτλος: «Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλώς μοναδική!»
Η οικογένεια για κάθε παιδί αποτελεί το σημείο αναφοράς του, είναι τα πρόσωπα εκείνα που το βοηθούν να νιώσει ασφάλεια και εμπιστοσύνη, ώστε να μπορέσει να λειτουργήσει ομαλά ακόμα και όταν τα πρόσωπα αυτά δεν είναι παρόντα.
- Τι είναι η οικογένεια;
- Από ποια άτομα αποτελείται;
- Πόσα άτομα έχει η δική μου οικογένεια;
- Τι κάνουμε με την οικογένειά μας;
- Πως ζούμε μαζί;
- Tι μας προσφέρει η οικογένειά μας;
- Tι προσφέρουμε εμείς στην οικογένειά μας;
Τα παιδιά παρουσιάζουν την οικογένειά τους στην ολομέλεια. Ονοματίζουν τα μέλη της και μοιράζονται τι τους αρέσει να κάνουν μαζί με την οικογένειά τους περισσότερο.
- Κάθε παιδί έχει την δική του οικογένεια
- Όλες οι οικογένειες δεν είναι ίδιες
- Οικογένειες υπάρχουν σε όλο τον κόσμο
Θεματική ενότητα: Ζω καλύτερα – Ευ Ζην
ΥΓΕΙΑ: Διατροφή – Αυτομέριμνα, Ασφάλεια
Τίτλος: «Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής»
Η προαγωγή μιας ισορροπημένης διατροφής είναι σημαντική για όλους μας, ιδιαιτέρως όμως για τα παιδιά στην ηλικία των οποίων εδραιώνονται οι συνήθειες του τρόπου ζωής, που επηρεάζουν τον άνθρωπο για πάντα.
Ποιες τροφές είναι αυτές που είναι σημαντικές για τον οργανισμό μας και μας δίνουν τις βιταμίνες και τα θρεπτικά συστατικά;
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος πραγματοποιήσαμε μια σειρά από ποικίλες δραστηριότητες:
- Αρχικά, αναφερθήκαμε στις ομάδες των τροφών και είπαμε τι περιλαμβάνει κάθε ομάδα.
- Μιλήσαμε για την πυραμίδα της υγιεινής διατροφής και εξηγήσαμε πως στη βάση βρίσκονται οι τροφές που μπορούμε να τρώμε καθημερινά.
- Μιλήσαμε και παρατηρήσαμε τους πίνακες του Τζουζέπε Αρτσιμπόλντο και μετά φτιάξαμε το δικό μας πορτραίτο.
- Φτιάξαμε ομαδική εργασία όπου τα παιδιά έπρεπε να διαχωρίσουν τις υγιεινές από τις ανθυγιεινές τροφές.
- Κατασκευή το πιάτο της υγιεινής διατροφής.
- Δημιουργήσαμε την δική μας φρουτοσαλάτα με τα αγαπημένα μας φρούτα εποχής.
Θεματική ενότητα: Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία
STEAM – Ρομποτική
Τίτλος: «Οι μικροί εξερευνητές»
Το προηγούμενο διάστημα στο Νηπιαγωγείο μας υλοποιήσαμε το εργαστήριο δεξιοτήτων “Μνημεία του κόσμου”.
Το Ταξίδι ξεκινά!
Πριν ξεκινήσουμε τις επισκέψεις μας σε διάφορα μνημεία του κόσμου φυσικά προετοιμαστήκαμε για το μεγάλο ταξίδι. Φτιάξαμε διαβατήρια, είδαμε εικόνες, μάθαμε πληροφορίες για τις χώρες και τα μνημεία που θα επισκεφτούμε.
Έτσι, όλα τα τμήματα του σχολείου διαλέξανε από δύο μνημεία Αίγυπτο – Πυραμίδες, Ελλάδα – Παρθενώνας, Ρωσία –
Καθεδρικός Ναός Αγίου Βασιλείου, Ινδία – Ταζ Μαχάλ, Γαλλία – Πύργος του Άιφελ και Ηνωμένες Πολιτείες – Πύλη για τη Δύση.
Συμπληρώσαμε τα βαλιτσάκια μας από τα μέρη που επισκεφτήκαμε και τα διαβατήρια μας από όλους τους προορισμούς.
Τέλος, όλα τα τμήματα συγκεντρώθηκαν στο προαύλιο χώρο του σχολείου για να παρουσιάσουν τα μνημεία και να μάθουμε όλοι πληροφορίες.






















































