Πασχαλινό εργαστήρι με την Ά Δημοτικού και γονείς!

Μετά το χριστουγεννιάτικο εργαστήρι που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας, το νηπιαγωγείο μας οργάνωσε και πασχαλινό εργαστήρι!!! Στο εγχείρημα αυτό το σχολείο μας προσκάλεσε εκτός από τους γονείς των παιδιών μας και τους φίλους μας, τα παιδιά της Ά Δημοτικού μαζί με τους γονείς τους!!! Αποστολή μας ήταν να φτιάξουμε διάφορες κατασκευές για το πασχαλινό Bazaar του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.  Έτσι λοιπόν, χωριστήκαμε σε μεικτές ομάδες με νήπια και πρωτάκια και δουλέψαμε με πολύ μεράκι και χαρά φτιάχνοντας μοναδικές δημιουργίες! Τα παιδιά απόλαυσαν την παρέα των παλιών τους φίλων, χάρηκαν με την παρουσία των γονιών τους και ενθουσιάστηκαν με την όλη διαδικασία! Ευχαριστούμε θερμά την εκπαιδευτικό της Ά τάξης του Δημοτικού κα Σιδηροπούλου Δήμητρα και όλους τους γονείς και ελπίζουμε και σε μελλοντικές συνεργασίες!!! Επίσης ευχαριστούμε για ακόμη μία φορά τον Σύλλογο γονέων για την υποστήριξη που μας παρέχει σε κάθε περίσταση και ευχόμαστε να συμμετέχουμε από κοινού και σε άλλες δράσεις!

GridArt 20250411 221013546 resized 20250411 103702350 GridArt 20250411 221315566 resized 20250411 103702059 GridArt 20250411 221719427 resized 20250411 103701753 GridArt 20250411 222004447 resized 20250411 103701615 GridArt 20250411 222423157 resized 20250411 103630180 GridArt 20250411 222632890 resized 20250411 103630050 GridArt 20250411 222847747 resized 20250411 103629914 GridArt 20250411 223031304 resized 20250411 103629714 GridArt 20250411 222244494 resized 20250411 103701480 GridArt 20250411 223327023 resized 20250411 103629532 GridArt 20250411 223541185 resized 20250411 103629280 IMG a086bb5126b3b65927191cd48276dfeb V

Επίσκεψη στον Πολιτιστικό Σύλλογο “Φίλιππος”

Με πολύ ενθουσιασμό οι μαθητές του σχολείου μας επισκέφθηκαν τον Πολιτιστικό Σύλλογο του χωριού “Φίλιππος” για να δουν εκθεσιακά κομμάτια που σχετίζονται με την ιστορία του τόπου. Σε συνέχεια της θεματικής προσέγγισης γύρω από την 25η Μαρτίου οι μαθητές ενημερώθηκαν, μέσα από την πολύ χρήσιμη παρουσίαση παλαιών αντικειμένων στον σύλλογο, για την ζωή των προγόνων τους, τις συνήθειές τους, τις ενδυμασίες τους, αλλά και τα οικιακά σκέυη και εργαλεία που χρησιμοποιούσαν στην καθημερινότητά τους. Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο του χωριού και τα μέλη του που με πολλή χαρά μας υποδέχθηκαν και μας παρουσίασαν πτυχές της ιστορίας μας!!!

GridArt 20250408 192420900 resized 20250408 073319740 GridArt 20250408 192601892 resized 20250408 073319498 GridArt 20250408 193244778 resized 20250408 073319392

 

Ελευθερία ή Θάνατος!

Αυτός ο μήνας στο νηπιαγωγείο μας ήταν αφιερωμένος στην Ελληνική Επανάσταση του 1821. Τα παιδιά γνώρισαν τα ιστορικά γεγονότα, τους ήρωες και τις ηρωίδες της εποχής, σημαντικές στιγμές του Αγώνα, έμαθαν πώς οδηγήθηκαν οι Έλληνες στον ξεσηκωμό και ποια ήταν η Φιλική Εταιρεία. Επίσης ασχολήθηκαν με τη λαογραφία της εποχής. Έψαξαν πληροφορίες και απάντησαν σε ερωτήσεις όπως: Πώς ήταν η καθημερινότητα των Ελλήνων εκείνη την εποχή; Πώς ζούσαν τα παιδιά; Τι φορούσαν οι άνθρωποι; Πού ζούσαν; Πώς ήταν τα σπίτια τους;

Συγκεντρώσαμε στο νηπιαγωγείο αντικείμενα της λαϊκής μας παράδοσης, φορεσιές της εποχής, κεντήματα και υφαντά και φτιάξαμε την παραδοσιακή γωνιά.

29b34b 33b 32b

27b 28 1

23 1

Στόλισαν με χειροτεχνίες την τάξη μας

26 25 1 24 1 22 1 21 1 6 1 5 1 4 1 3 2 2b 2 1b 1

Έστησαν το σκηνικό της γιορτής και ετοίμασαν τις προσκλήσεις τους

20 19

Την ημέρα της γιορτής ζωντάνεψαν τους ήρωες του παραμυθιού της Ευγενίας Φακίνου “Τα Ελληνάκια” με μεγάλη επιτυχία.

17b 18b 16b 15b

Ανήμερα της επετείου,  το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στις εκδηλώσεις της τοπικής κοινότητας με κατάθεση στεφάνου, απαγγελία ποιημάτων και παρέλαση!

10b 13b

14b

Από όλους και όλες μας…

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

 

 

 

 

ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ

Στα πλαίσια του φετινού μας σχεδίου δράσης με τίτλο Εγώ και Εσύ μαζί, με τη συμμετοχή των νηπιαγωγείων του δικτύου μας (4ο Αλεξάνδρειας, Νησίου, Διαβατού, Αγ. Μαρίνας) και σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης ΠΡΟΣΒΑΣΗ, πραγματοποιήσαμε διαδικτυακό βιωματικό εργαστήρι με θέμα την αξία της συνεργασίας και τη σπουδαιότητα της ομάδας.

Παρακολουθήσαμε όλοι μαζί την αφήγηση του παραμυθιού “Αυτό το φρούτο είναι… δικό μου”, το επεξεργαστήκαμε, συζητήσαμε τις αξίες που πραγματεύεται και φτιάξαμε την αλυσίδα της συνεργασίας.

6b 1 8b 1  7 1

4b 5b 2 1 3b

1 2

Ευχαριστούμε πολύ το Κέντρο Πρόληψης ΠΡΟΣΒΑΣΗ για τη συνεργασία!

Η κυρά Σαρακοστή

Την κυρά Σαρακοστή

που είναι έθιμο παλιό

οι γιαγιάδες μας τη φτιάχναν

με αλεύρι και νερό…

Η Κυρά Σαρακοστή είναι ένα παλιό ελληνικό έθιμο! Πρόκειται για ένα αυτοσχέδιο ημερολόγιο που είχαν οι παλιοί για να μετρούν τις εβδομάδες της νηστείας από την Καθαρά Δευτέρα μέχρι την Κυριακή του Πάσχα! Συνήθως, ήταν η ζωγραφιά μιας γυναίκας με μαντήλι στο κεφάλι, χωρίς στόμα, σταυρωμένα χέρια και εφτά πόδια. Σε κάποιες περιοχές της Ελλάδας αντί για ζωγραφιά, έπλαθαν μια γυναίκα με αλεύρι, αλάτι και νερό. Τα εφτά πόδια σηματοδοτούν τις εφτά εβδομάδες της νηστείας. Κάθε Σάββατο έκοβαν ένα πόδι και όταν έφταναν στο τελευταίο, το Μ. Σάββατο, το έβαζαν μέσα σε ένα σύκο ή καρύδι και όποιος το έβρισκε θεωρούνταν τυχερός. Στον Πόντο κρεμούσαν ένα κρεμμύδι ή μία πατάτα από το ταβάνι στο οποίο κάρφωναν εφτά φτερά κότας και το διατηρούσαν έως το Μ. Σάββατο. 

Αφού συζητήσαμε το έθιμο της Κυρά Σαρακοστής στο νηπιαγωγείο μας και απαντήσαμε σε ερωτήσεις όπως:

Γιατί έφτιαχναν την κυρά Σαρακοστή οι άνθρωποι παλιά;

Τι εξυπηρετούσε;

Πώς την έφτιαχναν;

αποφασίσαμε να φτιάξουμε και εμείς τις δικές μας. Συγκεντρώσαμε τα υλικά που θα χρειαστούμε, τις πλάσαμε, τις ψήσαμε και τις ζωγραφίσαμε!

12 11b 10 9 8 7 6 5 4 3 2b 1 1

6 Μαρτίου – Πανελλήνια Ημέρα Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού

ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ 

ΌΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ

Την Πέμπτη 6 Μαρτίου το νηπιαγωγείο μας σε συνεργασία με το δημοτικό σχολείο Κλειδίου, οργάνωσαν και υλοποίησαν στην πλατεία του χωριού, διάφορες δράσεις για την Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού. Τραγούδησαν το τραγούδι που έγραψαν και μελοποίησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του δημοτικού σχολείου και οι εκπαιδευτικοί κα Γεγγενίδη Αναστασία και κος Φερενίδης Χρήστος, στα πλαίσια του δικτύου σχολικής διαμεσολάβησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, παρουσίασαν μουσικοκινητικό δρώμενο με το άκουσμα κρουστών με συμβολισμό το σπάσιμο της σιωπής, φώναξαν συνθήματα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού και ανάρτησαν την αφίσα που δημιούργησαν στην κοινότητα και σε μαγαζιά του χωριού.

δημοτικό2β 8B

Επίσκεψη της ΄Β τάξης του δημοτικού για να γίνει πρόβα του τραγουδιού και επίσκεψη του νηπιαγωγείου μας στο δημοτικό για ηχογράφηση του τραγουδιού.

1Β

Έτοιμοι για αναχώρηση

2Β

Αναρτούμε την αφίσα μας

3Β

Διαδίδουμε το σύνθημα μας

6B

Τραγουδάμε κατά του σχολικού εκφοβισμού

Untitled 6 Made with PosterMyWall 1 1

Η αφίσα μας με το σύνθημά μας

Παράλληλα, στα πλαίσια των δράσεων για το Σχολικό Εκφοβισμό, το νηπιαγωγείο μας πήρε μέρος στην 12η εκστρατεία του Χαμόγελου του παιδιού “ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ” δημιουργώντας το παρακάτω video.

Δε μαλώνω δε μαλώνω, αγκαλιά μεγάλη απλώνω

2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων: “Δε μαλώνω δε μαλώνω, αγκαλιά μεγάλη απλώνω”

Το δεύτερο εργαστήρι μας πραγματοποιήθηκε τον Ιανουάριο και το Φεβρουάριο. Εντάσσεται στη θεματική ενότητα “Ζω καλύτερα-Ευ Ζην”, αποτελεί διδακτική πρόταση της κας Άρτεμις Παπαδημητρίου και είναι αναρτημένο στο ψηφιακό αποθετήριο εργαστηρίων δεξιοτήτων του ΙΕΠ.

Σκοπός του εργαστηρίου είναι η πρόληψη περιστατικών σχολικής βίας. Οι στόχοι που θέσαμε ήταν να μάθουν τα παιδιά τι είναι ο σχολικός εκφοβισμός, να μπορούν να τον αναγνωρίζουν όταν τον βλέπουν ή τον βιώνουν και να γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν αν συμβεί σε αυτά ή σε κάποιον/α φίλο/η τους.

1.Συνεργάζομαι και αλληλεπιδρώ

Τα παιδιά ανταλλάσσουν απόψεις, σκέψεις και ιδέες για το θέμα και μέσα από καταιγισμό ιδεών σχηματίζουμε τα αρχικό ιστόγραμμα με τις προ υπάρχουσες γνώσεις τους. Σχηματίζουν ομάδες εργασίας, επιλέγουν το όνομα της ομάδας και αποφασίζουν για το σύμβολο τους.

1β 2β 3β 1 4β 1

αρχικο ιστογραμμα

2. Ο κύκλος των απόψεων και των προτάσεων

Με αφορμή το βιβλίο “Ο Νταής του σχολικού” τα παιδιά μαθαίνουν να αναγνωρίζουν τα συναισθήματα που προκαλεί η βία, να κατανοούν τα συναισθήματα των άλλων και να αναγνωρίζουν την έννοια του δίκαιου και του άδικου.  Δημιουργούν το πρώτο τους κόμικ.

ο νταης εικονακομικβ

3.Μπαίνω στη θέση του άλλου

Μέσα από την ιστορία της Μιμής και με διάφορες τεχνικές θεατρικού παιχνιδιού τα παιδιά αναπτύσσουν στάση αποδοχής και σεβασμού της διαφορετικότητας και προτείνουν λύσεις για το πρόβλημα.

mimi  Μιμή κορόιδοβ Μιμή χαρουμενηβ μιμηβ Μιμήβ Μιμήρολόιβ

4.Τα μαγικά καπέλα της δράσης

Επεξεργαζόμαστε με τα παιδιά το έργο τέχνης “Bullying” του MattMahurin μέσα από τη ρουτίνα σκέψης Βλέπω-Σκέφτομαι-Αναρωτιέμαι. Το έργο τέχνης μας έδωσε την ευκαιρία να συζητήσουμε για τη δύναμη της ομάδας και τους τρόπους που μπορούμε να αντιμετωπίσουμε παρόμοιες καταστάσεις σε όποιο ρόλο και αν βρεθούμε.

bullying matt mahurin

5. Τα δικά μας μηνύματα

Τα παιδιά εκφράζονται μέσα από διάφορες μορφές τέχνης.

ΑΦΙΣΑβ καρδιά5 καρδιά6 καρδιά7 καρδιά8 καρδιά9 καρδιά10 καρδιά11 καρδιά12 καρδιά13 καρδιά14 καρδιά15 καρδιά16 καρδιά17

6. Δημιουργικές λύσεις

kardia agglika ta xeria de xtipane zvgrafia gia to filo mou

7. Οι δικές μας φωνές

Τα παιδιά αναλαμβάνουν ρόλο ενεργού πολίτη μέσα από την ευαισθητοποίηση της τοπικής κοινότητας για το σχολικό εκφοβισμό.

αφίσα Untitled 6 Made with PosterMyWall 1

Τι μάθαμε από αυτό το εργαστήρι;

Τελικό ιστόγραμμα 1

ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2025-2026

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ 2025 -2026

Οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από τις 5 έως και τις 24 Μαρτίου 2024 για τα παιδιά που είναι γεννημένα το 2021.

CHALKBOARD Kindergarten Graduation Invitation Made with PosterMyWall

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ για την εγγραφή του νηπίου- προνηπίου οι γονείς/κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία

«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα  (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767)):

α) τα στοιχεία του προνηπίου-νηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου- προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σχετικό αποδεικτικό έγγραφο σε ψηφιακή μορφή όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/ουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσουν Βεβαίωση Φοίτησης από τον/τη Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας,

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του προνηπίου-νηπίου στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων-νηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου-νηπίου».

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα εντός της προθεσμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/ντρια-Προϊστάμενος/νη του Νηπιαγωγείου. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. (Α.Δ.Υ.Μ.)

γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλο στοιχείο, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του ΠΔ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25).

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄1767)), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

ΏΡΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Δευτέρα με Παρασκευή 12:15 – 13:00

Τηλέφωνο: 23330 71090

e-mail: mail@nip-kleid.ima.sch.gr 

Απόκριες στο Νηπιαγωγείο!

Powerpoint Circus Clown Party background Made with PosterMyWall

 

Σερπατίνες, κονφετί

ο ουρανός θα βρέξει,

πάρτε θέσεις για χορό

Η μουσική ας παίξει!

 

Η περίοδος των Αποκριών έφτασε στο τέλος της! Περάσαμε δύο εβδομάδες στο νηπιαγωγείο με παιχνίδια, κατασκευές, τραγούδια και μασκαρέματα! Γνωρίσαμε πολλά αποκριάτικα έθιμα από διάφορα μέρη της Ελλάδας, τσικνίσαμε με τη βοήθεια του Συλλόγου Γονέων, ντυθήκαμε καρναβάλια, φτιάξαμε μόνοι μας αποκριάτικες στολές, τραγουδήσαμε και χορέψαμε με τους φίλους και τις φίλες μας!

αποκριες10β αποκριες9β αποκριες7β αποκριες6 αποκριες5 αποκριες4 αποκριες3 αποκριες αποκριες 8β   αποκρεις2

Στολίζουμε το σχολείο μας! 

αποκ10 αποκ9 αποκρ5 αποκ8 αποκ7β αποκ6β αποκ3β απο4β 27 τσικ20 τσικνο18β τσικνο17β τσικνο13β σικνο20β

Παίζουμε αποκριάτικα παιχνίδια

χασκα1β  τσικνο14β σκουπα3β  παρέλαση3β 41β 38βτσικνο16β

Μαθαίνουμε αποκριάτικα έθιμα!

τσικνο23 τσικνο21 τσικνο10β  ΤΣΙΚΝΟ1β

σικνο22

30β

Τσικνίζουμε!

34β 33β 32β 29 1 28

Φτιάχνουμε δικές μας στολές!

Και κάπως έτσι τα παιδιά και το εκπαιδευτικό προσωπικό του νηπιαγωγείου αποχαιρετούμε την τρελή Αποκριά!

τσικνο8β

 

 

 

 

Αριθμοπαίζειν

Οι δραστηριότητες με αριθμούς στο νηπιαγωγείο αρέσουν πολύ στα παιδιά μας. Σκοπός μας η γνωριμία των παιδιών με τους αριθμούς και τα σύμβολα τους και η κατανόηση των μεταξύ τους σχέσεων. Συγκεκριμένα μας ενδιαφέρει να πετύχουν:

την προφορική αρίθμηση – απαγγέλουν διαδοχικά τα ονόματα των αριθμών

την καταμέτρηση – συνδέουν το όνομα με τον αριθμό

τη διάταξη – κάνουν διάταξη των αριθμών στη σειρά

τη μέτρηση – να βρίσκουν το πλήθος ενός συνόλου 

την αναγνώριση συμβόλων – να μάθουν τη χρήση των αριθμών χωρίς ποσότητες (π.χ. αριθμός τηλεφώνου ή αριθμός πινακίδας)

την αναγνώριση ποσοτήτων – να βρίσκουν το πλήθος ενός συνόλου χωρίς καταμέτρηση

Κάποιες από τις δραστηριότητες που κάναμε το μήνα που μας πέρασε…

 

Αφού μάθαμε τα σύμβολα των αριθμών 0-5 και 5-10, κάναμε μετρήσεις με διάφορα υλικά

5β 4β 3β 2 1 6β

Σχηματίσαμε τα σύμβολα των αριθμών με το σώμα μας

16β 14β 15β 13β 8β 9β 10β 11β

Δουλέψαμε σε ομάδες και τοποθετήσαμε τους αριθμούς στη σειρά, αφού τους σχηματίσαμε πρώτα με διάφορα υλικά της τάξης

24 23 22

Μάθαμε ποιες είναι οι δεκάδες και σχηματίσαμε σύνολα των δέκα

36 35 34

Αναλύσαμε τα νούμερα σε δεκάδες και μονάδες

30 32 33 31

 

21 17

Τοποθετήσαμε τον αριθμό στη σωστή θέση του πίνακα διπλής εισόδου συνδυάζοντας τη σωστή δεκάδα με τη σωστή μονάδα.

29 28β 27β