Επίσκεψη νηπίων στο Δημοτικό
Στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης τα νήπια είχαν την χαρά να επισκεφθούν το Δημοτικό σχολείο Κάμπου. Παρακολούθησαν τις 2 πρώτες ώρες μαθήματος καθώς και το διάλειμμα όπου έπαιξαν διάφορα παιχνίδια με την γυμνάστρια του σχολείου κ. Ειρήνη Δημοπούλου. Ευχαριστούμε πάρα πολύ την διευθύντρια του δημοτικού κ. Αθήνα Πλακωταρη για την φιλοξενία καθώς και τις κυρίες Αγγέλα Καμαράδου και Μαριέττα Φουρναράκη που μας δέχτηκαν στο μάθημα τους. Ευχόμαστε ολόψυχα στα νήπια μας καλή αρχή στο νέο τους σχολείο!!!






