
Αγαπητοί γονείς, φέτος το νηπιαγωγείο μας ανοιγεί τις πόρτες του στη χαρά, στο γέλιο, στην δημιουργικότητα αλλά και στις γνώσεις με συνοδοιπόρους τους μικρούς μας ήρωες! Σας περιμένουμε όλους μαζί να πιαστούμε χέρι με χέρι για να απολαύσουμε αυτό το υπέροχο ταξίδι!
Έτοιμοι; 1 2 3 φύγαμε……..