Μάρτιος και Πάσχα στο σχολείο μας
Υποδεχτήκαμε τον Μάρτιο καλωσορίζοντας την σαρακοστή και με αφορμή τα εδέσματα της αναφερθήκαμε στην διατροφική πυραμίδα και στον διαχωρισμό φρούτων και λαχανικών. Στην συνέχεια αφηγηθήκαμε ιστορίες για τον Μάρτιο, παίξαμε, κάναμε γλωσσικές, γραμματικές και αριθμητικές δραστηριότητες και ολοκληρώσαμε με την γιορτή της 25ης Μαρτίου και τις προετοιμασίες για το Πάσχα.















































































