Επίσκεψη Ψυχοθεραπευτριας και Λογοθεραπεύτριας

Το Σάββατο 10 Μαΐου 2025 στις 18:00 θα επισκεφθούν το νηπιαγωγειο η Σοφία Ζαννικου, Σύμβουλος ψυχικής υγείας- Ψυχοθεραπευτρια και η Γεωργία Κοκκωδη, Λογοθεραπευτρια- Φωνοθεραπευτρια για να πραγματοποιησουν ανοιχτή συνομιλία με τους γονείς με θέμα “Από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό: ανησυχίες, σκέψεις και ερωτήματα”.

Θα είναι χαρά μας να περάσουμε όλοι μαζί ένα εποικοδομητικο απόγευμα!!!

Σας περιμένουμε.