Γλυκό μου φθινόπωρο…..
Έφτασε η στιγμή να αποχαιρετήσουμε όλοι μαζί τις μυρωδιές του φθινοπώρου…..Σας μεταφέρουμε με εικόνες και μουσική τις πιο ωραίες μας στιγμές!
Έφτασε η στιγμή να αποχαιρετήσουμε όλοι μαζί τις μυρωδιές του φθινοπώρου…..Σας μεταφέρουμε με εικόνες και μουσική τις πιο ωραίες μας στιγμές!
Όλα τα σχολεία της Ελλάδας, γιορτάζουν την ημέρα της 17ης Νοεμβρίου για να κρατήσουν ζωντανή την ανάμνηση των γεγονότων που άλλαξαν το ρου της ιστορίας. Τα παιδάκια του νηπιαγωγείου μας δώσανε μία ξεχωριστή και πολύρωμη νότα στα ασπρόμαυρο παρελθόν.
Διαβάσαμε και γνωρίσαμε τους ήρωες του βιβλίου της Φακίνου Ευγενείας ” Η Ντενεκεδούπολη”. Μία πολιτεία διαφορετική….φτιαγμένη από ντενεκέδες στην οποία ζούσαν ο Σαρδέλας, η Μηλίτσα, ο Βουτυρένιος, ο Σοφός, ο Οκέυ μπαμ-μπαμ. Ζούσαν ευτυχισμένοι μέχρι που
εμφανίστηκε ο Λαδένιος και τα άλλαξε όλα……
Επίσης, τα παιδιά ακούσανε και ενθουσιάστηκαν με το τραγούδι ” Τα παιδιά ζωγραφίζουν στον τοίχο “, της Τάνιας Τσανακλίδου.
Πάμε να πάρουμε μία ιδέα…