11η Νοεμβρίου- Η Απελευθέρωση της Χίου.
Σε λίγες μέρες, πλησιάζει μία μεγάλη γιορτή για το νησί μας. Το όμορφο νησί της Χίου υποδέχτηκε την ελευθερία του στις 11 Νοεμβρίου το 1912 και ημέρα Κυριακή, ανήμερα της γιορτής των Πολιούχων της, Μηνά, Βίκτωρα και Βικεντίου. Με τους μικρούς μας ήρωες της καθημερινότητας γνωρίσαμε τις ομορφιές του τόπου μας, ακούσαμε και χορέψαμε σε ρυθμούς νησιώτικους. Ωστόσο όμως , ξεδίπλωσαν και το καλλιτεχνικό ταλέντο τους για να τιμήσουν την συγκεκριμένη μέρα με υπερηφάνια.
Χρόνια Πολλά αγαπημένο μας νησί!!!
Χρόνια Πολλά Χίο!!!





