Ενημέρωση για τη λήψη μέτρων προστασίας για τη μείωση μετάδοσης λοιμώξεων του αναπνευστικού 2023-24

 

Σύμφωνα με τις από 04-01-2024 οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), και προκειμένου να μειωθεί ο κίνδυνος μετάδοσης των λοιμώξεων του αναπνευστικού (λοιμώξεις από τον ιό SARS-CoV-2, γρίπη κ.α.) στο σχολικό περιβάλλον συστήνεται η τήρηση των ακόλουθων βασικών μέτρων από εκπαιδευτικούς, μαθητές και λοιπό προσωπικό των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης:

➢ Τακτικό πλύσιμο των χεριών

  • Όταν τα χέρια είναι εμφανώς λερωμένα (σαπούνι και νερό)
  • Πριν και μετά: -Την προετοιμασία ή χορήγηση γεύματος – Το γεύμα – Τη χρήση της τουαλέτας
  • Το πλύσιμο των χεριών με υγρό σαπούνι και νερό, για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, θα ακολουθείται από προσεκτικό στέγνωμα με χάρτινες χειροπετσέτες μιας χρήσης και απόρριψή τους στους κάδους απορριμμάτων.
  • Εναλλακτικά, συστήνεται η εφαρμογή αλκοολούχου αντισηπτικού διαλύματος.

➢ Καλός αερισμός των εσωτερικών χώρων διδασκαλίας. Συστήνεται να ανοίγονται τα παράθυρα τακτικά για τη βελτίωση του αερισμού.

➢ Αποφυγή ανεπαρκώς αεριζόμενων χώρων με συνωστισμό ατόμων (π.χ. διάδρομοι, σκάλες, χρήση ασανσέρ).

➢ Αποφυγή συγκεντρώσεων πολλών ατόμων – τήρηση φυσικών αποστάσεων

  • Αποφυγή αγγίγματος προσώπου, μύτης, ματιών και στόματος και πλύσιμο των χεριών καλά πριν και μετά από αυτό.

➢ Βήχας ή φτέρνισμα στον αγκώνα ή σε χαρτομάντιλο. Αν χρησιμοποιηθεί χαρτομάντιλο, θα πρέπει να πεταχτεί προσεκτικά μετά από μία μόνο χρήση και να ακολουθήσει πλύσιμο των χεριών.

➢ Εάν κάποιος/α μαθητής/τρια παρουσιάζει συμπτώματα λοίμωξης του αναπνευστικού (πονόλαιμο, βήχα, καταρροή) ή έχει θετικό αποτέλεσμα εργαστηριακού ελέγχου για αναπνευστικό παθογόνο όπως SARS-CoV-2, ιό γρίπης ή RSV, συστήνεται να παραμένει στο σπίτι και να περιορίσει τις επαφές του με άλλα άτομα.

➢ Η παραμονή στο σπίτι συστήνεται μέχρι την υποχώρηση ή βελτίωση των συμπτωμάτων και την ολοκλήρωση τουλάχιστον 24 ωρών από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών σκευασμάτων).

Παρακαλούμε τους/τις Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων για την ενημέρωση όλων των εμπλεκομένων

 ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ

                                                                                                         

ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Π/ΘΜΙΑΣ, Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΚΑΙ

ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ

Κατηγορίες: ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Σχέδιο Δράσης :Ανάπλαση και παιδαγωγική αξιοποίηση του αύλειου χώρου του Νηπιαγωγείου

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ  -ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023-24

Τίτλος: Ανάπλαση και παιδαγωγική αξιοποίηση του αύλειου χώρου του Νηπιαγωγείου

Άξονας: Σχολείο και κοινότητα

Συντονιστής Δράσης: ΓΛΥΜΗ ΕΥΣΤΑΘΙΑ

Ομάδα δράσης :

Γλυμή Ευσταθία (Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Καμαρούλας)

Δημοτάτση Θεοδώρα ( Νηπιαγωγός Ολοήμερου Προγράμματος)

Σκοπός του σχεδίου δράσης είναι η ανάπλαση και η διαμόρφωση  του αύλειου χώρου του νηπιαγωγείου μας, ώστε να μετατραπεί σε πεδίο έκφρασης, δημιουργίας και βιωματικής εκπαίδευσης παρέχοντας σε όλα τα παιδιά ίσες ευκαιρίες για τη συμμετοχή τους σε δραστηριότητες και προσφέροντας μαθησιακές εμπειρίες  που οδηγούν στην επίτευξη των στόχων του Προγράμματος Σπουδών

Αναγκαιότητα Η αυλή του νηπιαγωγείου αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι και συνέχεια της σχολικής τάξης.  Αποτελεί για εμάς προτεραιότητα να αναπλαστεί ο σχολικός κήπος και παράλληλα να εμπλουτιστεί ο υπόλοιπος χώρος της αυλής μας με επιδαπέδια παιδαγωγικά παιχνίδια και εικαστικές παρεμβάσεις. Η ανάπλαση του σχολικού κήπου μπορεί να αξιοποιηθεί για πειραματισμό, παρατήρηση της ζωής των εντόμων, της ανάπτυξης των φυτών και δράσεις που αφορούν την περιβαλλοντική εκπαίδευση. Επιπλέον η δημιουργία επιδαπέδιων παιχνιδιών και εικαστικών παρεμβάσεων στον υπόλοιπο χώρο της αυλής δίνει ευκαιρίες στα παιδιά για την πραγματοποίηση δραστηριοτήτων φυσικής αγωγής, θεατρικού παιχνιδιού, κινητικών παιχνιδιών και εικαστικών δράσεων. Αποτελεί πεδίο ανάπτυξης δεξιοτήτων και στάσεων των περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένων και ενεργών πολιτών καθώς και χώρος πειραματισμού, παρατήρησης που ενισχύει την διερευνητική και παιγνιώδους μάθηση.

ΣΤΟΧΟΙ

  • Ενημέρωση – Συνεργασία με γονείς και φορείς για την αναδιαμόρφωση του αύλειου χώρου.
  • Ενέργειες ανάπλασης του σχολικού κήπου(ανθόκηπου και λαχανόκηπου).
  • Δημιουργία επιδαπέδιων παιχνιδιών και εικαστικών παρεμβάσεων στην αυλή του σχολείου.
  • Αξιοποίηση του αύλειου χώρου για την υλοποίηση βιωματικών δραστηριοτήτων

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ-ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ

(Το σχέδιο δράσης θα ενημερώνεται καθ’όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους)

  • Στην τάξη

Η διδακτική προσέγγιση του θέματος του σχεδίου δράσης έγινε εφαρμόζοντας στην τάξη τις ρουτίνες σκέψης (thinking routines). Οι ρουτίνες σκέψης είναι οι τρόποι με τους οποίους γίνεται ορατή η σκέψη και η κατανόηση των μαθητών και το μέσο όπου ενεργά οδηγούνται στη διαδικασία εκμάθησης περιεχομένου.  Καλλιεργούν την κριτική και δημιουργική σκέψη των μαθητών, συμβάλλουν στην καλύτερη κατανόηση του προς επεξεργασία θέματος και  δημιουργούν μία κουλτούρα μάθησης ανάμεσα στους συμμετέχοντες. Κάθε Ρουτίνα Σκέψης αποτελείται από ένα σύνολο ερωτήσεων ή μια σύντομη ακολουθία βημάτων που χρησιμοποιούνται ως «σκαλωσιά» που υποστηρίζει και διευκολύνει διαδρομές εμβάθυνσης της σκέψης.

Για την ενεργοποίηση του ενδιαφέροντος των παιδιών αξιοποιείται η δομή της ρουτίνας σκέψης «Βλέπω-Σκέφτομαι-Αναρωτιέμαι». Η νηπιαγωγός καταγράφει τις απόψεις των παιδιών σε χαρτάκια post it
Τα παιδιά παρατηρούν φωτογραφίες από μέρη της αυλής του σχολείου. Απαντούν στην ερώτηση: Tι βλέπω;

IMG 20240123 095821

Πληροφορίες από το διαδίκτυο :Παρατηρούμε εικόνες από αυλές άλλων σχολείων στον υπολογιστή, συζητούμε και ενεργοποιείται η σκέψη των παιδιών και ο προβληματισμός τους για τη δική μας αυλή.

Στη συζήτηση που αναπτύσσεται τα παιδιά σκέφτονται –καταγράφονται οι σκέψεις τους από τη νηπιαγωγό και στη συνέχεια αναρωτιούνται Απαντούν στο ερώτημα Τι σκέφτομαι; Οι απόψεις τους καταγράφονται από τη νηπιαγωγό Στη συνέχεια διατυπώνουν αυτά που τα προβληματίζουν (Αναρωτιέμαι)

IMG 20240123 095827

Τα παιδιά μαζί με τη νηπιαγωγό  αποφασίζουν να ενημερώσουν τους γονείς τους, ζωγραφίζουν τις προτάσεις τους για τη διαμόρφωση της αυλής μας και δημιουργούν ομαδικά κολάζ . Κάθε ομάδα παρουσιάζει τις απόψεις της στην ολομέλεια και αποφασίζουμε να ενημερώσουμε τους γονείς.

IMG 20240123 110333 IMG 20240123 110842

Στην τάξη: Αξιοποίηση του ΠΙΝΑΚΑ Κ-W-L-H καθ’όλη τη διάρκεια του σχεδίου δράσης

Αξιοποιείται στην τάξη ο πίνακας Κ-W-L-H(Γνωρίζω-Τι θέλω να μάθω-Έμαθα –Πως το έμαθα) Στην 1η κ΄2η στήλη γίνεται η καταγραφή των αρχικών ιδεών των παιδιών και των ερωτημάτων τους

IMG 20240129 124439 IMG 20240129 124507

 

 

ΣΤΟΧΟΣ Α. Ενημέρωση – Συνεργασία με γονείς και φορείς για την αναδιαμόρφωση του αύλειου χώρου.

Οργανώνονται συναντήσεις για ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των γονέων για την ανάπλαση του αύλειου χώρου του νηπιαγωγείου και πραγματοποιούνται συνεργασίες με φορείς.

ΣΤΟΧΟΣ Β. Ενέργειες ανάπλασης του σχολικού κήπου (Ανθόκηπου και Λαχανόκηπου)

Οι γνώμες των παιδιών

ΦΥΛΛΟ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ “Πως θα ήθελες να είναι ο κήπος του σχολείου μας ;”

IMG 20231002 131910 1 IMG 20231002 131918 1 IMG 20231002 131946 1 IMG 20231002 131951 1

Οι δράσεις γίνονται το Φθινόπωρο και θα επαναληφθούν την Άνοιξη.

  • 2/10/2023 Ανάπλαση του ανθόκηπου-Συνεργασία με γονείς Οι μαθητές του νηπιαγωγείου, οι εκπαιδευτικοί και μερικοί γονείς συνεργάστηκαν στο φύτεμα των λουλουδιών για την δημιουργία του ανθόκηπου

Εθελοντική προσφορά λουλουδιών από τους γονείς

IMG 20231002 105516

IMG 20231002 121440 IMG 20231002 122021 IMG 20231002 121239 IMG 20231002 114608 IMG 20231002 115000 IMG 20231002 115428 IMG 20231002 115652 IMG 20231002 115834IMG 20231002 131541IMG 20231002 131528

Τοποθέτηση πινακίδας από τους μαθητές

IMG 20231005 103330

  • Στην τάξη μας μετά την δράση  αξιοποιήθηκε η Ρουτίνα Σκέψης:

ΧΡΩΜΑ -ΣΥΜΒΟΛΟ ΕΙΚΟΝΑ

IMG 20240126 100958 IMG 20240126 101003 IMG 20240126 101013IMG 20240126 101410

 

  • 23/10/2023 Ανάπλαση του Λαχανόκηπου-Συνεργασία με κοινότητα και γονείς  Η μεταφορά χώματος στον λαχανόκηπο έγινε με τη συνδρομή του Προέδρου της τοπικής κοινότητας. Οι γονείς προσφέρθηκαν να σκάψουν τον λαχανόκηπο και να ανανεώσουν το χώμα. Οι μαθητές του νηπιαγωγείου μαζί με τους μαθητές της Α τάξης του Δημοτικού Σχολείου Καμαρούλας και οι εκπαιδευτικοί των δυο βαθμίδων  συνεργάστηκαν στο φύτεμα των λαχανικών για την δημιουργία του λαχανόκηπου του νηπιαγωγείου μας.-Ομαλή Μετάβαση

Εθελοντική προσφορά λαχανικών και αρωματικών φυτών από τους γονείς

IMG 20231023 101146

 

IMG 20231023 103844IMG 20231023 103653IMG 20231020 112559 1 IMG 20231023 103852 IMG 20231023 104358 IMG 20231023 104510 IMG 20231023 104652 IMG 20231023 104248 IMG 20231023 104232IMG 20231023 104917 1IMG 20231023 104652IMG 20231023 112504

  • Στην τάξη μας μετά την δράση  αξιοποιήθηκε η Ρουτίνα Σκέψης:

ΧΡΩΜΑ -ΣΥΜΒΟΛΟ ΕΙΚΟΝΑ

IMG 20240124 105552 IMG 20240124 110127

ΦΥΛΛΟ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ “Πως έχει μεταμορφωθεί ο κήπος μας ;Ποιά δραστηριότητα σου άρεσε πιο πολύ;”

IMG 20231024 081916 IMG 20231024 082359 IMG 20231024 082537IMG 20231024 100834

 

ΣΤΟΧΟΣ Γ. Δημιουργία επιδαπέδιων παιχνιδιών και εικαστικών παρεμβάσεων στην αυλή του σχολείου

  • 6 και 7 /10/2023 Δημιουργία Επιδαπέδιων παιχνιδιών -Εικαστική παρέμβαση

Μαθητές με τους γονείς τους και εκπαιδευτικοί συνεργάστηκαν και ζωγράφισαν επιδαπέδια παιχνίδια καθώς και τα κολονάκια της αυλής του νηπιαγωγείου.

IMG 20231006 143538 received 207626488895219 received 988117798934729 received 1525489378194302 received 1701684690317075 received 3449704825284925IMG 20231007 104542

 

IMG 20231007 111635 IMG 20231007 111616 IMG 20231007 111602 IMG 20231007 111708 IMG 20231007 111703 IMG 20231007 111644

  • 25/1/2024  Δημιουργούμε το”Παγκάκι της Φιλίας και αναδιαμορφώνουμε το οικοδομικό υλικό του λαχανόκηπου –Συνεργασία με γονείς

IMG 20240125 111551 IMG 20240125 111559 IMG 20240126 112330 IMG 20240126 112412

  • 6/2/2024  Αναδιαμορφώνουμε την υπαίθρια γωνιά μάθησης της αυλής –Συνεργασία με γονείς

IMG 20240206 112540 IMG 20240206 114452 IMG 20240206 103836 IMG 20240206 121608

  • 3/4/2024 Εικαστικές Παρεμβάσεις σε συνεργασία με γονείς               Εικαστική παρέμβαση στον πλαϊνό τοίχο του νηπιαγωγείου -Ζωγραφίζουμε σκιές των παιδιών  -Αναδιαμόρφωση της πρόσοψης και του πίσω τοίχου της αυλής του σχολείου- Δημιουργία επιδαπέδιου παιχνιδιού μίνι- τουίστερ

IMG 098c60d614ac86c14abbce1bbc71b8a9 VIMG c18673ff7feca0b7e40be44b3bb76fab V 3IMG 20240403 133022 IMG 20240403 133054 IMG 20240403 133127 IMG 20240405 114347 IMG 20240405 114427

ΣΤΟΧΟΣ Δ. Αξιοποίηση του αύλειου χώρου για την υλοποίηση βιωματικών δραστηριοτήτων

  • 29/9/2023 Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού -Υλοποίηση αθλητικών δραστηριοτήτων και κινητικών παιχνιδιών σε συνεργασία με την Α τάξη του Δημοτικού Σχολείου Καμαρούλας.-Ομαλή Μετάβαση

IMG 0dac88cb501d509a1a33a6634d52376d V IMG 1ab2c040431b3edc2a1c55b0923f8ab8 V IMG 30e477c7254d0e96063c6fad6cbd439b V IMG 66dc0b95a634b77cb8051db5aa4b5905 V IMG 7700c222976f442ea09dc6166f66a25a V IMG a5655fa644fd550fe5266e7b7e4305fa V IMG dcf163a66abb9ea587b264558c7dfd25 V IMG deebbb6fdb936585c90aaa3657e02285 VIMG b98e5bc741393e469c518cd992f34038 V

Τα βραβεία μας

IMG 20230929 120403

  • 5/10/2023 Θεατρικό παιχνίδι-Δημοσιογράφοι Στα πλαίσια του project για το ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ οι μαθητές του νηπιαγωγείου χωρίζονται σε ομάδες και παίρνουν συνέντευξη από φυλλοβόλα δέντρα της αυλής. Οι ερωτήσεις είχαν  συζητηθεί στην ολομέλεια.

IMG 20231005 120859IMG 20231005 103535 IMG 20231005 103645IMG 20231005 103920

 

  • 13/10/2023 Διαχωρισμός και Φύτεμα σπόρων από τους μαθητές στον λαχανόκηπο στα πλαίσια του σχεδίου εργασίας για τη Σπορά

IMG 20231013 095703 IMG 20231013 101505 IMG 20231013 101506 IMG 20231013 101513 IMG 20231013 101523 IMG 20231013 102005 IMG 20231013 102018 IMG 20231013 102045

  • 13/10/2023 Αξιοποίηση επιδαπέδιων παιχνιδιών από τους μαθητές του νηπιαγωγείου σε συνεργασία με τους μαθητές της Α Δημοτικού στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης. Οι μαθητές και των δυο βαθμίδων συνεργάστηκαν στα επιδαπέδια παιχνίδια της αυλής του νηπιαγωγείου. Το ΦΙΔΑΚΙ ,ο ΠΥΡΑΥΛΟΣ αλλά και οι ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ενθουσίασαν πολύ τους μαθητές .

IMG 20231013 110755 IMG 20231013 111101 IMG 20231013 111222 IMG 20231013 111309IMG 20231013 111536IMG 20231013 111703

IMG 20231013 112353 IMG 20231013 112401 IMG 20231013 112410 IMG 20231013 112219

  • Παιχνίδι στο μίνι Τουίστερ

IMG 20240412 113533 IMG 20240412 113608 IMG 20240412 113623 IMG 20240412 113709

  • Παιχνίδι του Κρυμμένου θησαυρού Οι μαθητές του νηπιαγωγείου με την καθοδήγηση της νηπιαγωγού παίζουν το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού .

IMG 20231114 105023 IMG 20231114 105401 IMG 20231114 105433 IMG 20231114 105436

  • 17/10/2023 Δραματοποίηση το εθίμου της Περπερούνας Στα πλαίσια του σχεδίου εργασίας για τη ΣΠΟΡΑ οι μαθητές του Νηπιαγωγείου δραματοποίησαν στην αυλή το έθιμο της Περπερούνας.

IMG 20231109 104057 IMG 20231109 104211 IMG 20231109 104528IMG 20231109 104216

 

  • 20 /11/2023-Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα των Παιδιών-Συνεργασία με την Α-Β τάξη του ΔΣ Καμαρούλας 

Τα παιδιά ζωγραφίζουν τα δικαιώματά τους ,παίζουν θεατρικό δρώμενο  και ομαδικό παιχνίδι στην αυλή του νηπιαγωγείου σε συνεργασία με την Α-Β τάξη του ΔΣ Καμαρούλας- Ομαλή Μετάβαση



Λήψη αρχείου

pixlr.jpg2

 

Οι μαθητές κατασκευάζουν την ομπρέλα των δικαιωμάτων των παιδιών και αφίσα με τα δικαιώματά τους

IMG 1d378dfa17bebdc69d059bf8cfbc9b7b VIMG 20231116 1254082

  • 4/12/2023 Δραστηριότητες για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία-Συνεργασία με την Α-Β τάξη του Δ.Σ Καμαρούλας

Οι μαθητές υλοποιούν δραστηριότητες στην αυλή του νηπιαγωγείου με σκοπό την ευαισθητοποίησή τους για τα Άτομα με Αναπηρίες.-Ομαλή μετάβαση

Ζωγραφίζουμε με το Στόμα

pixlr 3 pixlr 4

Αναγνωρίζουμε αντικείμενα χρησιμοποιώντας μόνο τα χέρια μας – την  Αφή

ηηη νβνξ

Περπατάμε χωρίς να βλέπουμε χρησιμοποιώντας μόνο τα αυτιά μας- την Ακοή -ακούμε τις οδηγίες που μας λέει ο συνοδός μας.

pixlr 6pixlr 5.jpgηξη ηθξξκpixlr 7

Περπατάμε στις διαδρομές με το ένα μας πόδι ή με τη βοήθεια ενός μπαστουνιού.

pixlr 9

ΦΥΛΛΟ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ “Τι νομίζεις ότι θα ήθελε ένα παιδάκι με αναπηρία από σένα ,από τον/την δασκάλα του, τους μεγάλους , την πολιτεία”

IMG 20231208 122630

 

  • 22-1-2024 Σύνδεση  με το Εργαστήριο Δεξιοτήτων “ΝΕΡΟ-ΕΞΕΡΕΥΝΗΤΕΣ”
Αφού προηγήθηκε η συζήτηση για τη Ρύπανση νερού μέσα στην τάξη  ακολούθησαν Πειράματα  στην αυλή του νηπιαγωγείου
Τα παιδιά πειραματίστηκαν χρησιμοποιώντας διάφορα υλικά στην αυλή όπως πέτρες, χώμα, χρωματιστά χαρτιά και παρατήρησαν πως το νερό μπορεί να μολυνθεί μέσα στους αγωγούς


Εικόνα1 Εικόνα2 Εικόνα3 Εικόνα4

“Ώρα για εξοικονόμηση νερού”
Παιχνίδι με τα κουβαδάκια στην αυλή του νηπιαγωγείου σε συνεργασία με την Α-Β τάξη του ΔΣ Καμαρούλας(Ομαλή Μετάβαση)
Τα παιδιά χωρίζονται σε 2 ομάδες (μπλε και κόκκινη) Όποια ομάδα καταφέρει να αδειάσει τα πράσινα κουβαδάκια και να  γεμίσει  το αντίστοιχο κουβαδάκι της (μπλε ή κόκκινο) χωρίς να σπαταλάει καθόλου νερό κατά τη μεταφορά του θα είναι η νικήτρια.

Εικόνα5 Εικόνα6 Εικόνα7 Εικόνα8

 

  • 5-2-2024 Τοποθετούμε ταμπέλες στα φυτά του κήπου μας που μεγάλωσαν, μετράμε το ύψος τους και συγκρίνουμε μεγέθη(Γλώσσα-Μαθηματικά)
IMG 20240124 122938 IMG 20240124 123029 IMG 20240124 123143 IMG 20240129 114810 IMG 20240129 114823 IMG 20240124 123510
ΦΥΛΛΟ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ: “Zωγραφίζω την ανάπτυξη του φυτού”
IMG 20240219 122657

Στην τάξη αξιοποιήθηκε και η ρουτίνα σκέψης:

AITIA-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ(Κριτικός στοχασμός)

IMG 20240125 093323 IMG 20240125 093416 IMG 20240125 094333 IMG 20240125 094352

  • 16/2/2024 Τα παιδιά περιποιούνται τα λουλούδια τους -κλαδεύουν τα ξερά φύλλα και τα ποτίζουν 

IMG 20240216 113511 IMG 20240216 113515 IMG 20240216 113524 IMG 20240216 115828

  • Στην τάξη οι μαθητές, κατά τη διάρκεια του σχεδίου δράσης, επανέρχονται στον πίνακα Κ-W-L-H ,συζητούν στην ολομέλεια και συμπληρώνεται η 3η και η 4η στήλη του πίνακα  (Έμαθα -Πως το έμαθα )

IMG 20240129 124553

 

  • 6-3-2024 Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Εκφοβισμού

Τα παιδιά πραγματοποιούν δραστηριότητες ευαισθητοποίησης κατά της βίας και του σχολικού εκφοβισμού στην αυλή του σχολείου . Μπορείτε να δείτε τις δραστηριότητες στο link https://blogs.sch.gr/nipkamar/archives/845

  • Στην τάξη

Αξιοποιείται η ρουτίνα σκέψης ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ -ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ-ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ

IMG f509e44dbe3e22901500cf44dbf46371 V

 

  • 2-4-2024 Μαζεύουμε φυτά από την αυλή μας και δημιουργούμε το φυτολόγιο της τάξης μας – πραγματοποιούμε δραστηριότητα ανάγνωσης με τις ονομασίες των φυτών (αντιστοιχία κεφαλαία -πεζά γράμματα )

IMG 20240328 121414.jpgξηξκ pixlr.jpgηγη

  • 9/4/2024 Παιχνίδι κυκλοφοριακής αγωγής στην αυλή
                        Αυτοκίνητα –πεζοί -τροχονόμος

Σύνδεση με το εργαστήριο δεξιοτήτων “Τον ΚΟΚ αγαπώ Με ασφάλεια κυκλοφορώ”

αδαδ

IMG_20240409_122434

ββφηη

IMG_20240409_122921

ηρρυ

IMG_20240409_122721

φβφη

IMG_20240409_122925

  • 15/4/2024 Παίζουμε Παραδοσιακά παιχνίδια

«ΑΛΑΤΙ ΨΙΛΟ-ΑΛΑΤΙ ΧΟΝΤΡΟ»

ΝΞΗΞ

«Η ΜΙΚΡΗ ΕΛΕΝΗ»

pixlr 1.jpgΛΟΠ

«ΤΥΦΛΟΜΥΓΑ»

pixlr 2.jpgΚΞΛ

«ΒΑΣΙΛΙΑ-ΒΑΣΙΛΙΑ»

pixlr 3.jpgΚΚΛ

«ΠΕΡΝΑ ΠΕΡΝΑ Η ΜΕΛΙΣΣΑ»

pixlr 20240426230958316

Στην τάξη αξιοποιείται η ρουτίνα σκέψης ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ-ΣΥΝΔΕΩ-ΕΠΕΚΤΕΙΝΩ

IMG 20240424 125111 IMG 20240426 134826

  • 18/4/2024 Παιχνίδι: “Γίνομαι μικρός Αρχαιολόγος στην αυλή του σχολείου μου”
Με αφορμή την διδακτική μας επίσκεψη που πραγματοποιήθηκε στις 17/4/2024 στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θέρμου η οποία έγινε σε συνεργασία με το ΚΕΠΕΑ Θέρμου  για την παρακολούθηση του προγράμματος με τίτλο “Ερευνώ και Ανακαλύπτω/ ο μικρός Αρχαιολόγος” προσπαθήσαμε να γίνουμε κι εμείς μικροί Αρχαιολόγοι στην αυλή μας.
Αφού σχεδιάσαμε ένα αρχαίο αγγείο σε χοντρό χαρτόνι, το κόψαμε σε κομμάτια, τα μετρήσαμε  και τα κρύψαμε στο χώμα της αυλής μας. Το παιχνίδι αρχίζει με μεγάλο ενδιαφέρον από τους μαθητές να βρουν τα κομμάτια του αγγείου
IMG 20240418 114246IMG 20240418 115845
IMG 20240418 115114 IMG 20240418 115150 IMG 20240418 115309 IMG 20240418 115352 IMG 20240418 115431
Στην τάξη μας συναρμολογούμε το αγγείο και αξιοποιούμε τη ρουτίνα σκέψης
ΓΝΩΡΙΖΑ-ΕΜΑΘΑ-ΠΩΣ ΤΟ ΕΜΑΘΑ
IMG 20240418 122612 IMG 20240418 122644 IMG 20240418 131256IMG 20240418 122955
  • 26/4/2024 Παίξαμε Πασχαλινά παιχνίδια στην αυλή μας

«ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΩΝ ΚΡΥΜΜΕΝΩΝ ΑΥΓΩΝ»

«Η ΜΠΟΥΓΑΔΑ ΤΩΝ ΠΑΣΧΑΛΙΝΩΝ ΑΥΓΩΝ»

«Ο ΚΛΕΦΤΗΣ ΛΑΓΟΣ»

«ΑΥΓΟΥΛΟΔΡΟΜΙΕΣ»

«ΓΕΜΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΚΑΛΑΘΙ»

Μπορείτε να δείτε τα πασχαλινά παιχνίδια στο link https://blogs.sch.gr/nipkamar/archives/926

  • 15/5/2024 Παρατήρηση των λουλουδιών της αυλής- Μαθαίνουμε τα μέρη τους στα πλαίσια του σχεδίου εργασίας για τα Λουλούδια

ΛΟ

Στην τάξη -ανάλυση από το όλο στα μέρη του λουλουδιού

IMG 20240520 095151IMG 20240520 095210

Διαδραστικό κουίζ αξιολόγησης

pixlr.jpgεντ

 

  • 20/5/2024 Στα πλαίσια του σχεδίου εργασίας για τα Έντομα                           —-Παρατηρούμε έντομα στην αυλή -Μαθαίνουμε τα μέρη του σώματός τους

pixlr.jpgΞΚΞΚ

Στην τάξη:

-O Κύκλος ζωής της πεταλούδας

pixlr.jpgΠΟΙIMG 20240520 123358IMG 20240520 123403

Η ζωή της μέλισσας

Από το λουλούδι στο μέλι

IMG 20240524 124057pixlr 20240529001115105 IMG 20240528 084751 Αξιοποίηση Ρουτίνας Σκέψης

IMG 20240528 094340 2

-Τα παιδιά προτείνουν να παίξουμε το παραμύθι :Ο ΤΖΙΤΖΙΚΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΕΡΜΗΓΚΑΣ

Δραματοποίηση παραμυθιού

IMG 20240522 120055 IMG 20240522 120443 IMG 20240522 120742 IMG 20240522 121354 IMG 20240522 121453 IMG 20240522 121608 IMG 20240522 121634IMG 20240522 121044

  • 5/6/2024 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Φυτεύουμε δέντρο στην αυλή μας -Προστατεύουμε τα δέντρα και το περιβάλλον

IMG 20240605 111534 IMG 20240605 111548

Φύλλο Αυτοαξιολόγησης

IMG 20240605 125945 IMG 20240605 130000

—————–                   ———————-           ——————–

Καθ’όλη τη διάρκεια του Σχεδίου Δράσης αξιοποιήθηκε στην τάξη ο πίνακας Κ-W-L-H(Γνωρίζω-Τι θέλω να μάθω-Έμαθα –Πως το έμαθα) ο οποίος εμπλουτιζόταν συνεχώς

IMG 20240426 094733

Η ΑΥΛΗ ΜΑΣ ΠΡΙΝ

IMG 20231006 081123 1 IMG 20231006 081145 1 IMG 20231020 125419IMG 20240122 111209IMG 20240122 112324IMG 20240122 112400IMG 20240122 112613IMG 20240122 112705

Η ΑΥΛΗ ΜΑΣ ΜΕΤΑ

IMG 20240126 112412 IMG 20240126 112330 IMG 20240206 121608IMG 20240126 112244IMG 20231002 131528 1 IMG 20231002 131635IMG 20231007 111602 1 IMG 20231007 111616 IMG 20231007 111635IMG 20240403 133022 1 IMG 20240403 133137 IMG 20240403 133143 IMG 20240405 114345 IMG 20240405 114427 1

 

  • ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ



Λήψη αρχείου

 

Κατηγορίες: ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ | Γράψτε σχόλιο

ΕΝΑΡΞΗ ΝΕΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2023-24

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες 

Σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός θα τελεστεί την Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023 στις 8.30 π.μ από κοινού με το Δ. Σ Καμαρούλας στον προαύλειο χώρο του Δημοτικού Σχολείου. Στη συνέχεια στο χώρο του Νηπιαγωγείου θα ακολουθήσει ενημέρωση από το διδακτικό προσωπικό προς τους γονείς των μαθητών του νηπιαγωγείου για το ωρολόγιο πρόγραμμα και τη λειτουργία του νηπιαγωγείου . 

Σας ευχόμαστε

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Η Προϊσταμένη Νηπ/γείου

Γλυμή Ευσταθία

Κατηγορίες: ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ, Χωρίς κατηγορία | Γράψτε σχόλιο

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΣΧΟΛ.ΕΤΟΣ 2022-23

kids ge4773e472 1280Η ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ           ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΣΤΟ          ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ                   ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2022-23
Μεταβείτε σε αυτό το sway

 

ΜΗ ΔΟΜΗΜΕΝΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΝΗΠΙΩΝ

ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΜΗ ΔΟΜΗΜΕΝΩΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΩΝ ΝΗΠΙΩΝ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ

Κατηγορίες: ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

ΜΟΥΣΕΙΟΒΑΛΙΤΣΑ ΤΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

1-30 Μαρτίου 2023

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και της  θεματικής ενότητας Ζω καλύτερα – Ευ Ζην  Υποθεματική: ΥΓΕΙΑ το Νηπιαγωγείο μας συνεργάστηκε με το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο Αθηνών το οποίο μας δάνεισε την Μουσειοσκευή και υλοποιήσαμε δραστηριότητες για την υγιεινή διατροφή.

Αναλυτικές δραστηριότητες υπάρχουν στο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ με τίτλο :

«Ρούλης ο Τροφούλης και η Περιπέτειά του στον κόσμο της Υγιεινής Διατροφής»

 

 

Κατηγορίες: ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΣΠΕΡΙΔΑ -ΠΕ.Κ.Ε.Σ

Το ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Ελλάδας σε συνεργασία με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ), το ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Μακεδονίας και το 3ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής σας προσκαλούν στην Εξ Αποστάσεως Επιστημονική Εσπερίδα

(https://blogs.sch.gr/pekesde/archives/3488 ) με θέμα:

Τεχνητή Νοημοσύνη: νέες ελπίδες και παλαιοί φόβοιΠέμπτη, 02/03/2023 και ώρα 18:00-20:30
Webex: https://minedu-secondary.webex.com/meet/papadakis YouTube: https://bit.ly/31RbNyG

Κεντρικός ομιλητής είναι ο Καθηγητής Δρ. Δημήτριος Καλλές (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Σχολή Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίας, Διευθυντής του Προπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Πληροφορική», με γνωστικό αντικείμενο: «Τεχνητή Νοημοσύνη – Εφαρμογές»).
Για την Τεχνητή Νοημοσύνη στην Π/θμια και Δ/θμια εκπαίδευση θα μιλήσουν, επίσης, οι εκπαιδευτικοί:
M.Sc Δ. Τζήμας, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Πληροφορικής, ΠΕ.Κ.Ε.Σ Δυτικής Μακεδονίας
“Πώς μπορούμε να διδάξουμε την τεχνητή νοημοσύνη στο σχολείο και πώς η ΤΝ βοηθά στη διδασκαλία ενός μαθήματος”
M.Sc  Α. Ζαφειροπούλου, Εκπαιδευτικός Πληροφορικής και Φυσικής, 11ο Γυμνάσιο Ιλίου, Γ’ Αθήνας (Δυτική Αττική),  3o ΠΕ.Κ.Ε.Σ Αττικής
“Αξιοποίηση εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης στο σχολείο”

Είσοδος ελεύθερη, για Εκπαιδευτικούς Π/θμιας και Δ/θμιας εκπαίδευσης (όλες οι ειδικότητες), Γονείς/Κηδεμόνες, και Μαθητές/Φοιτητές

Κατηγορίες: ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2023-24

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2023-24

         1-20 ΜΑΡΤΙΟΥ



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

KOΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ

Tη Δευτέρα 16 Ιανουαρίου κόψαμε τη βασιλόπιτά μας  και οι τυχεροί μαθητές μας πήραν τα δώρα τους .Και του χρόνου !!

Ευχαριστούμε την μητέρα Κα Αγγελάκη για την προσφορά της βασιλόπιτας

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

IMG 20230116 104039 IMG 20230116 104325 IMG 20230116 101807 IMG 20230116 102253

Κατηγορίες: ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ΠΕΚΕΣ Δυτ.Ελλάδας

 

«Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για συμμετοχή σε εκδηλώσεις με θέμα:Φαινόμενα Βίας στη σχολική κοινότητα: πρόληψη, αντιμετώπιση,συνεργασία εκπαιδευτικών και γονέων/κηδεμόνων».

Στο πλαίσιο της υποστήριξης ενδυνάμωσης των σχολικών μονάδων, των εκπαιδευτικών και των γονέων/κηδεμόνων για τη διαχείριση και αντιμετώπιση των φαινομένων της επιθετικότητας των μαθητών/ριών και της ενδοσχολικής βίας, το ΠΕΚΕΣ Δυτ. Ελλάδας απευθύνει πρόσκληση στους/στις εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων Α/θμιας καιΔ/θμιας Εκπ/σης Δυτικής Ελλάδας και στους γονείς/κηδεμόνες για συμμετοχή σε Διαδικτυακές Εκδηλώσεις που θα υλοποιηθούν στις 7 και 21 Δεκεμβρίου 2022, ώρες 17:00-20:00,

αίθουσα: https://minedu-secondary.webex.com/meet/papadakis (ώρα προσέλευση(16.45-17.00) με θέμα αντίστοιχα:

Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου 2022, 17.00-20.00: «Σχολική βία και εκφοβισμός: καινοτόμες μέθοδοι αντιμετώπισης – συνεργασία εκπαιδευτικών και γονέων».Ομιλήτρια: MSc Αθηνά Καραβόλτσου, Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας.
Τετάρτη, 21 Δεκεμβρίου 2022, 17.00-20.00: «Διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς μαθητών/ριών στο σχολείο – Μια Οικοσυστημική προσέγγιση».Ομιλητής: Δρ. Βασίλειος Δημόπουλος, Σ.Ε.Ε. ΠΕ70, ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτ. Ελλάδας.

Η εκδήλωση διοργανώνεται από επιτροπή του ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Ελλάδας, η οποία αποτελείταιτους/τις Συντονιστές/-τριες Εκπαιδευτικού Έργου κ.κ. Βαλμά Θεοφάνη, Σ.Ε.Ε. ΠΕ70,Γεωργακοπούλου Άννα, Σ.Ε.Ε. ΠΕ07, Ζησιμόπουλο Δημήτριο, ΣΕΕ ΕΑΕΕ, Κωσταρά Ευφροσύνη,Σ.Ε.Ε. ΠΕ02, Νικολακοπούλου Κατερίνα, Σ.Ε.Ε. ΠΕ70, Παπαδάκη Σπυρίδωνα, Σ.Ε.Ε. ΠΕ86.
Η εκδήλωση είναι ανοιχτή σε όποιον/α ενδιαφέρεται να την παρακολουθήσει. Για την καλύτερη οργάνωσή της, παρακαλούμε να συμπληρώσετε (μέχρι 5/12/2022) τη σχετική φόρμα εκδήλωσης
ενδιαφέροντος: https://forms.gle/YweYBWrJZqDFBNWH7
Περισσότερες πληροφορίες – επιμορφωτικό υλικό για το θέμα και προηγούμενες εκδηλώσειςμπορείτε να δείτε στην ιστοσελίδα της εκδήλωσης: https://blogs.sch.gr/pekesde/archives/3355

Κατηγορίες: ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο

ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ  -ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-23

Τίτλος:  ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία Λειτουργία

Άξονας: Σχολική διαρροή – φοίτηση

Το σχέδιο δράσης υλοποιήθηκε σε συνεργασία με το Δημοτικό Σχολείο Καμαρούλας με Συντονίστρια την νηπιαγωγό Γλυμή Ευσταθία -Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Καμαρούλας.

Ομάδας δράσης: Γλυμή Ευσταθία (Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Καμαρούλας)          Αγγελοπούλου Μαρία( Νηπιαγωγός Ολοήμερου Προγράμματος)

ΣΚΟΠΟΣ του Σχεδίου Δράσης είναι η υποστήριξη της εισόδου και της προσαρμογής των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο, μέσα από τη συστηματική, συνολική και ολοκληρωμένη προετοιμασία τους, την ενεργό εμπλοκή των γονέων, την εξασφάλιση της συνέχειας στη μάθηση και τη συνεργασία των εκπαιδευτικών και των δύο βαθμίδων.

ΣΤΟΧΟΙ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ

  1. Ανάπτυξη συνεργασίας μεταξύ των εκπαιδευτικών των δύο βαθμίδων καθώς και με την τοπική κοινωνία.
  2. Παροχή συνέχειας μέσα από δραστηριότητες, που θα γεφυρώσουν το χάσμα μεταξύ σπιτιού – νηπιαγωγείου και δημοτικού .
  3. Προετοιμασία του Δημοτικού για την υποδοχή των νέων μαθητών και η εξοικείωση των νηπίων με το περιβάλλον και το πρόγραμμα του Δημοτικού Σχολείου.
  4. Συναντήσεις με τους γονείς και ενημέρωσή τους για την επίδραση του οικογενειακού περιβάλλοντος στη διαδικασία της μετάβασης και το ρόλο της οικογένειας στη μάθηση.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ-ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ

Α. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΕΩΝ

  • 10/10/2022-ΕΠΙΣΚΕΨΗ της Νηπιαγωγού στην Α Τάξη και συζήτηση με τα πρώην νήπια και τη δασκάλα για την προσαρμογή τους στο δημοτικό.
  • 12/12/2022 ΕΠΙΣΚΕΨΗ της Νηπιαγωγού στο ΔΣ Καμαρούλας και συζήτηση με τον Προϊστάμενο του Δημοτικού Σχολείου και την δασκάλα της Α τάξης για τη συνδιοργάνωση της Χριστουγεννιάτικης Εκδήλωσης στο Πολιτιστικό Κέντρο της Καμαρούλας σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων/Κηδεμόνων και την Τοπική Κοινότητα.
  • 4-11-2022 KOINH ΔΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΜΑΡΟΥΛΑΣ  σε συνεργασία με τον φορέα ΕΛΕΠΑΠ Αγρινίου με θέμα :«Ιστορίες ζωής από την ΕΛΕΠΑΠ για την ενσωμάτωση ατόμων με αναπηρία- ΒΗΜΑΤΑ ΖΩΗΣ»         

Την Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2022 πραγματοποιήθηκε κοινή δράση με το Δημοτικό Σχολείο Καμαρούλας σε συνεργασία με τον φορέα ΕΛΕΠΑΠ .Η δράση «ΒΗΜΑΤΑ ΖΩΗΣ» είχε σκοπό να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την ενσωμάτωση των παιδιών με αναπηρία στο σχολείο. Υλοποιήθηκε από την Κοινωνική Λειτουργό της ΕΛΕΠΑΠ ,Κα Παγγανιά Δήμητρα σε αίθουσα του δημοτικού σχολείου με τη ενεργή συμμετοχή μαθητών κι εκπαιδευτικών και τη σύμφωνη γνώμη των γονέων/κηδεμόνων.

Η Δράση έγινε στα πλαίσια του σχεδίου δράσης για την  ΟMAΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ αλλά και  του 1ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων -ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ & ΕΥΘΥΝΗ που υλοποιεί το Νηπιαγωγείο Καμαρούλας με θέμα «Αλληλοσεβασμός-Διαφορετικότητα στο Νηπιαγωγείο»

bhj fgh nnnn

Πριν την δράση: Eγινε συζήτηση για τις πρότερες γνώσεις των νηπίων για τα άτομα που παρουσιάζουν κάποια  αναπηρία

Μετά τη δράση: Καλλιτεχνική έκφραση των νηπίων σε φύλλο αυτοαξιολόγησης απαντώντας σε ανοιχτού τύπου ερώτηση, όπως:  «Τι θα ήθελε ένα παιδάκι με αναπηρία από εσένα ,από τους γονείς του, τον/την δάσκαλο/α του, τους μεγάλους ή την πολιτεία»

gghh hjuh

mkk 1 h

Επιπλέον συνεργασία των εκπαιδευτικών των δυο βαθμίδων διαπιστώνεται από όλες τις ακόλουθες κοινές δράσεις , εορταστικές εκδηλώσεις , εκπαιδευτικές επισκέψεις που υλοποιήθηκαν στα πλαίσια του Σχεδίου Δράσης

 

Β.ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Α ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ -ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ

  • 3 OKTΩΒΡΙΟΥ 2022 : 1η ΕΠΙΣΚΕΨΗ των μαθητών της Α  ΤΑΞΗΣ του Δημοτικού Σχολείου Καμαρούλας στην τάξη του Νηπιαγωγείου μας.

Η χαρά των μαθητών του νηπιαγωγείου που ξαναέβλεπαν τους περσινούς συμμαθητές τους  αλλά και των παιδιών της Α δημοτικού που ξαναβρέθηκαν στο αγαπημένο τους χώρο του νηπιαγωγείου ήταν απερίγραπτη.

Στα πλαίσια του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Τρίτης Ηλικίας ( 1 Οκτωβρίου) διαβάσαμε την ιστορία <<Παππούς και εγγονή>> από το ανθολόγιο της Γ&Δ Δημοτικού. Κάθε μαθητής είπε τις αναμνήσεις του από μια όμορφη βόλτα που θυμάται να πήγε με τη γιαγιά του και τον παππού του. Τραγουδήσαμε  το τραγουδάκι<<η γιαγιά μας η καλή>>   και κατασκευάσαμε Ευχετήριες Κάρτες για τον παππού και τη γιαγιά.

IMG 20221003 113330 IMG 20221003 112703 IMG 20221003 115533 IMG 20221003 114621 IMG 20221003 115557

 

  • 18/10/2022-KOINH ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΚΗΠΟΥ:

2η Επίσκεψη των μαθητών της Α Τάξης του ΔΣ Καμαρούλας στο νηπιαγωγείο μας.

Oι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου μας και της Α-Β Τάξης του Δημοτικού σχολείου Καμαρούλας πραγματοποίησαν την ανάπλαση του σχολικού κήπου του Νηπιαγωγείου Καμαρούλας. Στόχος μας είναι να καλλιεργηθούν οι συνεργατικές και οργανωτικές δεξιότητες , το αίσθημα της ευθύνης και θετικές στάσεις απέναντι στο φυσικό περιβάλλον. Ευχαριστούμε τους γονείς και την τοπική κοινωνία για την προσφορά των φυτών και λουλουδιών

IMG 20221014 111129 IMG 20221014 111652 IMG 20221014 112125 IMG 20221014 112446 IMG 20221014 1129072 IMG 20221014 113440 IMG 20221014 113456 IMG 20221013 102932IMG 20221018 103902 IMG 20221018 113339 IMG 20221018 111242 IMG 20221018 104145 IMG 20221018 102307 IMG 20221018 125031 IMG 20221018 125003 IMG 20221014 114025 IMG 20221018 114745 IMG 20221018 124952 IMG 20221018 124849

  • 28/11/2022-3η ΕΠΙΣΚΕΨΗ των μαθητών της Α  ΤΑΞΗΣ του Δημοτικού Σχολείου Καμαρούλας στο νηπιαγωγείο μας.

Στα πλαίσια της θεματικής ενότητας «ΕΛΙΑ» διαβάσαμε τον μύθο της διαμάχης του Ποσειδώνα και της Αθηνάς. Τα νήπια μαζί με τους μαθητές της Α τάξης δραματοποίησαν τον μύθο, ζωγράφισαν ότι τους έκανε εντύπωση και κατασκεύασαν αρχαία μελανόμορφα αγγεία με θέμα το λιομάζεμα (χαρτοκοπτική – ζωγραφική) .

IMG 20221128 105524 IMG 20221128 112241 IMG 20221128 111516 IMG 20221128 115508 IMG 20221128 115726 IMG 20221128 120606 IMG 20221128 120611IMG 20221128 115515

  • 28-4-2023 /4η Επίσκεψη των μαθητών της Α-Β τάξης του Δημοτικού Σχολείου στο Νηπιαγωγείο για την πραγματοποίηση της ανανέωσης του κήπου. Τα παιδιά συνεργάζονται για να φυτέψουν λαχανικά και λουλούδια που ευδοκιμούν την Άνοιξη (Αειφορία) Η δράση έγινε σε συνεργασία με τους γονείς των παιδιών του νηπιαγωγείου και της Α-Β τάξης οι οποίοι προσέφεραν τα φυτά.

IMG 9eb9d74bec8e7139d166fe79a21cccd7 V IMG 43fcc1bf61707519b2b959d165b4a697 V IMG 55b52c95c3305c8273fb7d8c24badac5 V IMG 56c73dc64b9f135cc326ab76f4081c06 VIMG c3f08427e4a499186799ca85267d32c3 VIMG fc2215c247276a03ccb88fa5760a02c1 VIMG 31ffe1ffdbc79f8f80988e34ef812e95 VIMG 22c57a38bf1f074670294aa42d38caee V IMG c1bd0c3fbc5b397a49b7a55118b4bfc8 V IMG e4234267316928c5b821d1bc89ce0675 V

 

Γ. ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΝΗΠΙΩΝ ΣΤΗΝ Α ΤΑΞΗ -ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ

  • 18-1-2023/1η ΕΠΙΣΚΕΨΗ στην Α-Β Δημοτικού-Κοινή δράση με θέμα :                             «Η  Μελισσούλα beebot πάει στην Α Δημοτικού». 

Στα πλαίσια 2ου Εργαστηρίου Δεξιοτήτων -ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ :ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ-ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ που υλοποιεί το νηπιαγωγείο με θέμα «STE(Α)M και Εκπαιδευτική Ρομποτική μέσα από τον κύκλο του Νερού και την Υδροδυναμική» επισκεφτήκαμε την Α Δημοτικού. Νήπια και  μαθητές παρακολούθησαν από την δασκάλα της Α τάξης το μάθημα για τον κύκλο του νερού . Ακολούθησε συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων . Έκαναν αντιστοίχιση εικόνας –λέξης σε πίνακα αναφοράς που τοποθετήθηκε στην αίθουσα .Τα παιδιά εμπλούτισαν το λεξιλόγιό τους με νέες λέξεις όπως συγκέντρωση, συμπύκνωση ,εξάτμιση και βροχόπτωση.

IMG 20230119 102121 IMG 20230119 102241

Η Νηπιαγωγός παρουσιάζει στα παιδιά το ρομπότ Βee-bot, τις εντολές που μπορούν να προγραμματίσουν και τις κατευθύνσεις προς τις οποίες μπορεί να κινηθεί. Οι μαθητές/-ήτριες προγραμματίζουν τη  Bee-Bot, σε συνεργασία με τα νήπια, προκειμένου να κάνει τη διαδρομή του κύκλου του νερού πάνω σε επιφάνεια κολάζ  που έχει δημιουργηθεί σε προηγούμενη δραστηριότητα στο νηπιαγωγείο. Τα παιδιά έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και ενθουσιάστηκαν με τις κινήσεις του ρομπότ. Στο τέλος του μαθήματος δώσαμε στους μαθητές της Α Δημοτικού ένα εικονογραφημένο ερωτηματολόγιο ανατροφοδότησης για τις φάσεις του κύκλου του νερού το οποίο  είχαμε φτιάξει στο νηπιαγωγείο.

IMG 20230119 104713 IMG 20230119 105024 IMG 20230119 105810 IMG 20230119 105907

IMG 20230119 110336

 

Φύλλο αυτοαξιολόγησης νηπίων μετά την επίσκεψη :                                                   Tι σου έκανε εντύπωση από τη σημερινή μας επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο;

IMG 20230510 101648 IMG 20230510 101706

 

  • 14-3-2023/ 2η ΕΠΙΣΚΕΨΗ στην Α-Β τάξη του ΔΣ Καμαρούλας -Κοινή δράση με θέμα: «Η  Πυραμίδα της Υγιεινής Διατροφής-Τρώω υγιεινό πρωινό»

Η δράση υλοποιήθηκε στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και της  θεματικής ενότητας    Ζω καλύτερα – Ευ Ζην,  Υποθεματική: ΥΓΕΙΑ –Εργαστήριο: «Ο ΡΟΥΛΗΣ Ο ΤΡΟΦΟΥΛΗΣ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ».

Σε συνεργασία με τους γονείς των μαθητών του Νηπιαγωγείου και της Α-Β τάξης ,οι μαθητές έφεραν στο σχολείο τρόφιμα (φρούτα, γιαουρτάκι ,ψωμί με μέλι) για να φτιάξουμε και να απολαύσουν ένα Υγιεινό Πρωινό .

Συζήτηση για την υγιεινή διατροφή και κατασκευή -κολάζ της Μεσογειακής Πυραμίδας Διατροφής

bbbj bbb gg hh

Φτιάχνουμε και απολαμβάνουμε ένα ΥΓΙΕΙΝΟ ΠΡΩΙΝΟ

R RDED RR RTR SSEW

Φύλλο αυτοαξιολόγησης νηπίων μετά την επίσκεψη                                                   ¨Τι σου έκανε εντύπωση από τη σημερινή μας επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο”

IMG 20230505 102625 IMG 20230505 102650

 

  • 12-5-2023/3η ΕΠΙΣΚΕΨΗ στην Α-Β Δημοτικού -Κοινή δράση με θέμα:               “Παραδοσιακά παιχνίδια -Εσύ μαμά τι έπαιζες μικρή;”

Παιχνίδι Η ΜΙΚΡΗ ΕΛΕΝΗ

1683902966966

Παιχνίδι ΑΛΑΤΙ ΨΙΛΟ ΑΛΑΤΙ ΧΟΝΤΡΟ

1683902836815 1683902893520

Παιχνίδι ΜΠΙΖ

1683902624209 1683902707787

Παιχνίδι ΤΥΦΛΟΜΥΓΑ

1683902762125 1683902805158

Παιχνίδι ΑΓΑΛΜΑΤΑΚΙΑ ΑΚΟΥΝΗΤΑ

1683902549159 1683903071033

Παιχνίδι ΒΑΣΙΛΙΑ -ΒΑΣΙΛΙΑ

1683902456413 1683902350228

Φύλλο Αυτοαξιολόγησης νηπίων μετά την επίσκεψη                                                               “Ποιo από τα παιχνίδια που έπαιξες με τα παιδιά της Α-Β Δημοτικού σου άρεσε;”

IMG 20230512 130221 IMG 20230512 130237

Την ίδια μέρα 12-5-2023 τα παιδιά του νηπιαγωγείου παρακολούθησαν μάθημα της Α δημοτικού. Κάθε νήπιο κάθησε δίπλα σε ένα παιδί της Α τάξης.  Οι μαθητές της Α τάξης έδειξαν τα βιβλία τους στα νήπια. Η δασκάλα της Α τάξης εξήγησε στα νήπια τις απορίες που εξέφρασαν.

IMG 20230512 111024 IMG 20230512 111041 IMG 20230512 111307 IMG 20230512 111309

 

Δ. ΚΟΙΝΕΣ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

  • 27 /10/ 2022 Πραγματοποιήθηκε κοινή εορταστική εκδήλωση  με ποιήματα, θεατρικά δρώμενα και τραγούδια  για την επέτειο της 28ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940 στο Δημοτικό Σχολείο Καμαρούλας

fff

 

  • 21/12/2022 –Απογευματινή Χριστουγεννιάτικη Γιορτή στο Πολιτιστικό Κέντρο Καμαρούλας .Τα νήπια και οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Καμαρούλας παρουσίασαν χριστουγεννιάτικα  θεατρικά δρώμενα και τραγούδησαν Χριστουγεννιάτικα τραγούδια ,παρουσία των γονέων τους .Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων προσέφερε δώρα και γλυκίσματα στους μαθητές . Στο τέλος της εκδήλωσης προσφέρθηκαν  κεράσματα στους παρευρισκόμενους τα οποία μας χορήγησαν διάφορες επιχειρήσεις.

cffghghhbvvbn ui

 

  • 24/3/2023-ΚΟΙΝΗ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ για τον εορτασμό της επετείου της 25ης Μαρτίου, η οποία υλοποιήθηκε στο Δημοτικό Σχολείο με θεατρικά, ποιήματα και τραγούδια, παρουσία των γονέων/κηδεμόνων

.png

 

  • 13/6/2023 ΓΙΟΡΤΗ ΛΗΞΗΣ στον αύλειο χώρο του Δημοτικού σχολείου παρουσία γονέων και τοπικής κοινωνίας. Μετά τη γιορτή ο Σύλλογος Γονέων/Κηδεμόνων διοργάνωσε μπουφέ με διάφορα εδέσματα καθώς και παιχνίδια για τους μαθητές/τριες  και διάφορες άλλες ευχάριστες δραστηριότητες με την καλεσμένη μας κλόουν Βαλεντίνα. Ήταν μια υπέροχη γιορτή λήξης που ευχαριστήθηκαν μικροί και μεγάλοι.

received 1067489390897163

 

received 9532019458040951686773297122 1received 246664677974990

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΜΑΡΟΥΛΑΣ  ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ/ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ 

 

Ε. ΚΟΙΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

  • 30 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2022- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ: Στα πλαίσια της πανελλήνιας και πανευρωπαϊκής ημέρας Σχολικού Αθλητισμού επισκεφτήκαμε το Αθλητικό Κέντρο ΕΜΙΛΕΟΝ στο Αγρίνιο .Οι μαθητές του νηπιαγωγείου μαζί με τους μαθητές της Α και Β τάξης του Δημοτικού Σχολείου Καμαρούλας πραγματοποίησαν  αθλητικές δραστηριότητες  και ομαδικά παιχνίδια .

IMG 20220930 093604 IMG 20220930 093619 IMG 20220930 103303 IMG 20220930 103206 IMG 20220930 103208

 

  • 6/12/2022- ΚΟΙΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ στον κινηματογράφο Άνεσις Αγρινίου για την παρακολούθηση ταινιών στα πλαίσια του 45ου Κινηματογραφικού φεστιβάλ Ολυμπίας 2022 και στη συνέχεια επίσκεψη την Παιδική Βιβλιοθήκη του Δήμου Αγρινίου. Στο τέλος της επίσκεψής μας λάβαμε και το δωράκι μας από την Παιδική Βιβλιοθήκη !! Θα γίνουμε βοηθοί του Αι Βασίλη!!

IMG 20221206 115843 IMG 20221206 122019 IMG 20221206 122052 IMG 20221207 083622

 

  • 22/12/2022 ΚΟΙΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΧΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ για τον στολισμό του Χριστουγεννιάτικου Δέντρου του χωριού με στολίδια που κατασκεύασαν οι μαθητές του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού Σχολείου Καμαρούλας. Μαθητές και εκπαιδευτικοί τραγούδησαν  χριστουγεννιάτικα τραγούδια, έψαλλαν τα κάλαντα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς και αντάλλαξαν ευχές μέσα σε ιδιαίτερα ευχάριστο κλίμα.Και του χρόνου!!!!ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !  ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΝΕΟΣ ΧΡΟΝΟΣ !!

 

fdff ffg ggg ff

 

  • 31/3/2023 ΚΟΙΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ στο
    ΜΟΥΣΕΙΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΡΙΚΟΥΠΗ στο Μεσολόγγι



Λήψη αρχείου

 

  • 18/5/2023 ΚΟΙΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ στην Κάτω Μυρτιά και συνεργασία με το ΚΕΠΕΑ Θέρμου στο περιβαλλοντικό πρόγραμμα με θέμα “Περιβαλλοντικά μονοπάτια με θέα στην Τριχωνίδα-Νερόμυλοι

Πραγματοποιήθηκε περιήγηση στην Κάτω Μυρτιά από τον υπεύθυνο του ΚΕΠΕΑ Θέρμου όπου είδαμε  πολύ παλιά πέτρινα σπίτια και εξήγησε στα παιδιά πως χτίζονταν ,τα υλικά που χρησιμοποιούσαν, πόσοι άνθρωποι ζούσαν μέσα σε αυτά κ.α κάνοντας συγκρίσεις με τα σπίτια της σημερινής εποχής. Επισκεφτήκαμε παλαιό νερόμυλο και νεροτριβή. Μιλήσαμε για τη λίμνη Τριχωνίδα θαυμάζοντας τη από ψηλά. Στο τέλος της περιήγησής μας επισκεφτήκαμε το δημοτικό σχολείο Κάτω Μυρτιάς (δεν λειτουργεί) για ξεκούραση και παιχνίδι.

IMG 20230518 091604 IMG 20230518 093316 IMG 20230518 093651 IMG 20230518 094947 IMG 20230518 095428 IMG 20230518 100817 IMG 20230518 104947 IMG 20230518 113312 IMG 20230518 113349IMG 20230518 113858

Δείγματα μη δομημένων συνεντεύξεων νηπίων

ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΜΗ ΔΟΜΗΜΕΝΩΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΩΝ ΝΗΠΙΩΝ

 

ΣΤ. ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ-ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ

Πραγματοποιήθηκαν ενημερωτικές θεματικές συναντήσεις, μηνιαίες  και συναντήσεις προόδου. Επιπλέον πραγματοποιήθηκε μια επιμορφωτική συνάντηση για τους γονείς σε συνεργασία της Προϊσταμένης του Νηπιαγωγείου με τη δασκάλα της Α τάξης του ΔΣ Καμαρούλας, όπου παρουσιάστηκε  το πρόγραμμα μαθημάτων της Α τάξης και συζητήθηκαν οι τρόποι με τους οποίους οι γονείς μπορούν να βοηθήσουν τα παιδιά ώστε γίνει πιο ομαλή η μετάβασή τους στο δημοτικό σχολείο. Διανεμήθηκαν ερωτηματολόγια.

Ερωτηματολόγιο Γονέων

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ

 

Κατηγορίες: ΣΧΕΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ | Ετικέτες: | Γράψτε σχόλιο