Στα πλαίσια της Δράσης του Ενεργού Πολίτη με τίτλο: «Φτιάχνω τον κήπο του σχολείου μου», τα παιδιά κατόπιν κλήρωσης ανέλαβαν να φυτέψουν το καθένα το λουλούδι που του έτυχε, για να φτιάξουμε τον κήπο του σχολείου μας!
Αφού πρώτα, με πρωτοβουλία του προέδρου της κοινότητας κου Παντερή, ξεχορταριάστηκε ο κήπος και σκάφτηκε το χώμα για να αφρατέψει , τα παιδιά στη συνέχεια με τα κατάλληλα εργαλεία έσκαψαν, φύτεψαν και πότισαν τα λουλούδια. Τα λουλούδια καθώς και το λίπασμα που χρειαστήκαμε ήταν προσφορά του κου Κοκκινάκη που διατηρεί το γεωπονικό κατάστημα στο χωριό.
Τα παιδιά έδειξαν τεράστιο ενθουσιασμό για την όλη διαδικασία, αλλά το σημαντικότερο είναι ότι αισθάνονται περήφανα για αυτό που δημιούργησαν και ξέρουν ότι είναι υπεύθυνα για το λουλούδι τους, να το ποτίζουν και να το φροντίζουν κάθε μέρα , και γενικά για τον κήπο μας!

























