Φτιάξαμε τα λαζαράκια μας, σύμφωνα με το έθιμο του Λαζάρου


Στολίσαμε τις λαμπάδες, που μας πρόσφερε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας! Φτιάξαμε πασχαλίτσες για τις λαμπάδες και λαγουδάκια – μαγνητάκια από πηλό. Φυσικά τις πασχαλινές μας κάρτες και τα κόκκινα αβγά! 
Παίξαμε το κυνήγι πασχαλινών αβγών !!
Γίναμε λαγουδάκια και ψάξαμε για τα πασχαλινά αβγά στην αυλή του σχολείου μας!!























