Με την ευκαιρία της έκθεσης των έργων των παιδιών του Δημοτικού Σχολείου του Φόδελε την περίοδο αυτή στο Μουσείο του Δομίνικου Θεοτοκόπουλου, αποφασίσαμε να μιλήσουμε κάπως νωρίτερα για την Παγκόσμια Ημέρα Μουσείων και να οργανώσουμε μια επίσκεψη στο συγκεκριμένο μουσείο, για να θαυμάσουμε τόσο τα έργα του μεγάλου ζωγράφου όσο και τις δημιουργίες των παιδιών του Δημοτικού.
Αφού μιλήσαμε για τον Δομίνικο Θεοτοκόπουλο , συνθέσαμε παζλ με τα έργα του και αναφερθήκαμε στα είδη των μουσείων και τα εκθέματα που μπορούμε να δούμε σ΄αυτά , δοκιμάσαμε να δημιουργήσουμε και εμείς! Τα παιδιά ζωγράφισαν «τα δέντρα» του Καντίνσκι και έφτιαξαν αγγεία με κολάζ.
Στη συνέχεια, επισκεφθήκαμε το μουσείο και παρατηρήσαμε τα έργα του Ελ Γκρέκο, τα χρώματα και τη θεματική τους, αλλά θαυμάσαμε εξίσου και τα έργα των παιδιών του Δημοτικού! Απολαύσαμε φυσικά και ένα δροσιστικό παγωτό στο καφέ του Μουσείου!













