SAM 8129

Από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο

Στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης των νηπίων στο Δημοτικό σχολείο, πραγματοποιήσαμε μια πολύ όμορφη και δημιουργική επίσκεψη στο Δημοτικό Σχολείο. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά το νέο σχολικό περιβάλλον και να εξοικειωθούν με την καθημερινότητα των μαθητών του Δημοτικού.

Με μεγάλη χαρά συναντήσαμε παλιούς μας συμμαθητές, που φοιτούν πλέον στην Α΄ τάξη και συζητήσαμε μαζί τους για τη νέα τους σχολική εμπειρία. Οι μαθητές της πρώτης μάς έδειξαν την τάξη τους, τα βιβλία τους, μας μίλησαν για το πρόγραμμά τους και απάντησαν με χαρά στις ερωτήσεις και τις απορίες μας. Με τη βοήθεια τους ολοκληρώσαμε κ ένα φύλλο εργασίας με το όνομα του κάθε παιδιού. Επίσης, παίξαμε ένα διασκεδαστικό παιχνίδι φωνολογικής ενημερότητας με κάρτες, μέσα από το οποίο τα παιδιά εξάσκησαν τη γλωσσική τους σκέψη και συνεργάστηκαν δημιουργικά.  Στη συνέχεια, ξεναγηθήκαμε στους χώρους του σχολείου και γνωρίσαμε τις αίθουσες των τάξεων, την βιβλιοθήκη ,την αίθουσα υπολογιστών και τους κοινόχρηστους χώρους.  Παρατηρήσαμε ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα στο νηπιαγωγείο και το Δημοτικό σχολείο, αλλά και ανάμεσα στις μικρότερες και μεγαλύτερες τάξεις του σχολείου.

Η επίσκεψη μας ολοκληρώθηκε κατά τη διάρκεια του διαλείμματος, όπου τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παίξουν και να αλληλοεπιδράσουν με τους μαθητές του Δημοτικού σχολείου σε ένα ευχάριστο και φιλικό κλίμα.

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά την δασκάλα της Ά τάξης, κα.Μάγδα Βαδόλα, τον Διευθυντή του Δημοτικού σχολείου, κ. Παυλίδη Ανδρέα αλλά και όλο τον Σύλλογο Διδασκόντων για την φιλοξενία και τη συνεργασία!

2 1 1 1 1 3 14 1SAM 8167SAM 8170

IMG 20250527 142604266 1

Από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό Σχολείο

Την Τετάρτη 28 Μαϊου 2025 επισκεφθήκαμε το Δημοτικό Σχολείο Επισκοπής στα πλαίσια της Ομαλής Μετάβασης των νηπίων στο δημοτικό σχολείο. Και φυσικά δεν θα πηγαίναμε με άδεια χέρια! Ετοιμάσαμε  κεράσματα και  αναμνηστικά δώρα  για τους φίλους μας της Ά Τάξης και ξεκινήσαμε!

IMG 20250527 15401994421122

Οι παλιοί μας συμμαθητές μας υποδέχθηκαν με μεγάλη χαρά και μας χάρισαν το μαγικό κλειδί της Ά Δημοτικού!

33

Στη συνέχεια μπήκαμε μέσα στην αίθουσα της Ά Τάξης. Αφού οι φίλοι μας μας ξενάγησαν, ξεκίνησε το μάθημα της Γλώσσας.

44

Στη συνέχεια ξεναγηθήκαμε σε όλους τους χώρους του Δημοτικού σχολείου από την ΄Δ Τάξη. Επισκεφθήκαμε με μεγάλο ενδιαφέρον την Βιβλιοθήκη του σχολείου. Χαρίσαμε στους φίλους μας το βιβλίο που  φτιάξαμε στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων για την συνεργασία “Η περιπέτεια της παρέας στο δάσος”. Στο τέλος κάναμε και μάθημα Γυμναστικής!

55

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά τις δασκάλες της Ά τάξης, κα.Γιάγκου Μαρία και κα.Κερσενίδου Ελισάβετ,, τον Διευθυντή του Δημοτικού σχολείου, κ. Παυλίδη Ανδρέα αλλά και όλο τον Σύλλογο Διδασκόντων για την υπέροχη φιλοξενία και την συνεργασία!

Και του χρόνου!!

Η Ά Τάξη του Δημοτικού Σχολείου Επισκοπής στο Νηπιαγωγείο μας!

Με μεγάλη μας χαρά υποδεχθήκαμε στο Νηπιαγωγείο μας  τους μαθητές και τις εκπαιδευτικούς της Ά Τάξης του Δημοτικού Σχολείου Επισκοπής, κ.Γιάγκου Μαρία και κ.Κερσενίδου Ελισάβετ, οι οποίοι  ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά μας για να στολίσουμε όλοι μαζί το έλατο που υπάρχει στην αυλή μας! Οι παλιοί συμμαθητές μας, μας επισκέφθηκαν την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024 και αφού μείναμε για λίγο μέσα στην τάξη, πήραμε την καλή μας διάθεση και τα όμορφα στολίδια μας και βγήκαμε στην αυλή για να στολίσουμε το έλατο!

1 1 222 3333

 

Την ίδια ημέρα μας περίμενε όλους μια ακόμα πολύ όμορφη έκπληξη! Ο Σύλλογος Γονέων του Νηπιαγωγείου Επισκοπής φρόντισε να επισκευάσει και να τοποθετήσει στην αυλή, ύστερα από αίτημά μας, τρεις μαυροπίνακες κιμωλίας! Μόλις τελειώσαμε το στόλισμα του δέντρου πήραμε τις κιμωλίες και αρχίσαμε τις φιλοτεχνίες!!

444 55

Περάσαμε μια υπέροχη μέρα και συμφωνήσαμε να συνεχιστούν οι κοινές δράσεις με το Δημοτικό Σχολείο Επισκοπής.

12εικόνα Viber 2024 12 13 14 57 33 052

IMG 20240524 144103

Η επίσκεψη μας στο Δημοτικό Σχολείο Επισκοπής!

Την Δευτέρα 27 Μαΐου 2024 επισκεφθήκαμε το Δημοτικό Σχολείο Επισκοπής στα πλαίσια της Ομαλής Μετάβασης των νηπίων στο δημοτικό σχολείο. Ετοιμάσαμε ένα αναμνηστικό δώρο με ζωγραφιές για τους φίλους μας της Ά Τάξης και ξεκινήσαμε!

3

Πηγαίνοντας στο Δημοτικό σχολείο Επισκοπής!

Στο σχολείο μας υποδέχτηκε ο Διευθυντής, κ. Παυλίδης Ανδρέας και όλοι οι εκπαιδευτικοί που ήταν εκεί.

Στη συνέχεια μπήκαμε μέσα στην αίθουσα της Ά τάξης, όπου οι μαθητές και η δασκάλα μας περίμεναν με χαρά! Φωτογραφηθήκαμε και εμείς σαν τα “πρωτάκια”.

1

Γίναμε για λίγο “πρωτάκια”!

2

Κατασκευάσαμε λουλούδια με το όνομα μας, τα κολλήσαμε στην πόρτα και κάναμε εργασίες Γλώσσας και Μαθηματικών παρέα με τους παλιούς συμμαθητές μας.

4

Μάθημα στην Ά Τάξη!

Περιηγηθήκαμε σε όλες τις τάξεις και τους χώρους του Δημοτικού σχολείου και απολαύσαμε το διάλειμμα μαζί με όλα τα παιδιά!

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά την δασκάλα της Ά τάξης, κα. Βαδόλα Μαγδαληνή, τον Διευθυντή του Δημοτικού σχολείου, κ. Παυλίδη Ανδρέα αλλά και όλο τον Σύλλογο Διδασκόντων για την υπέροχη φιλοξενία και την συνεργασία!

Και του χρόνου!!