IMG 20240524 144103

Η επίσκεψη μας στο Δημοτικό Σχολείο Επισκοπής!

Την Δευτέρα 27 Μαΐου 2024 επισκεφθήκαμε το Δημοτικό Σχολείο Επισκοπής στα πλαίσια της Ομαλής Μετάβασης των νηπίων στο δημοτικό σχολείο. Ετοιμάσαμε ένα αναμνηστικό δώρο με ζωγραφιές για τους φίλους μας της Ά Τάξης και ξεκινήσαμε!

3

Πηγαίνοντας στο Δημοτικό σχολείο Επισκοπής!

Στο σχολείο μας υποδέχτηκε ο Διευθυντής, κ. Παυλίδης Ανδρέας και όλοι οι εκπαιδευτικοί που ήταν εκεί.

Στη συνέχεια μπήκαμε μέσα στην αίθουσα της Ά τάξης, όπου οι μαθητές και η δασκάλα μας περίμεναν με χαρά! Φωτογραφηθήκαμε και εμείς σαν τα “πρωτάκια”.

1

Γίναμε για λίγο “πρωτάκια”!

2

Κατασκευάσαμε λουλούδια με το όνομα μας, τα κολλήσαμε στην πόρτα και κάναμε εργασίες Γλώσσας και Μαθηματικών παρέα με τους παλιούς συμμαθητές μας.

4

Μάθημα στην Ά Τάξη!

Περιηγηθήκαμε σε όλες τις τάξεις και τους χώρους του Δημοτικού σχολείου και απολαύσαμε το διάλειμμα μαζί με όλα τα παιδιά!

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά την δασκάλα της Ά τάξης, κα. Βαδόλα Μαγδαληνή, τον Διευθυντή του Δημοτικού σχολείου, κ. Παυλίδη Ανδρέα αλλά και όλο τον Σύλλογο Διδασκόντων για την υπέροχη φιλοξενία και την συνεργασία!

Και του χρόνου!!

IMG 20240418 131621

“E-BUG: Οι μαθητές στη χώρα των μικροβίων”

Με μεγάλη μας χαρά, υποδεχθήκαμε σήμερα το πρωί στο Νηπιαγωγείο μας, την κα. Ζάλιου Στέλλα, Επισκέπτρια Υγείας του Νοσοκομείου Νάουσας, προκειμένου να μας παρουσιάσει το πρόγραμμα Αγωγής Υγείας στον μαθητικό πληθυσμό:

“E-BUG: Οι μαθητές στη χώρα των μικροβίων”

Το πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία των Υπουργείων Υγείας και Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.  Απευθύνεται σε μαθητές Νηπιαγωγείου και έχει στόχο να δώσει πληροφορίες για τα μικρόβια αποσκοπώντας στον σωστό τρόπο πλυσίματος των χεριών.

Η κα. Ζάλιου εξήγησε στους μικρούς μαθητές τι είναι τα μικρόβια, από που μπορούν να μπούνε στο σώμα μας, πότε και  πως πλένουμε τα χέρια μας. Δοκιμάσαμε την σωστή θερμοκρασία του νερού, “λερώσαμε” τα χεράκια μας με χρυσόσκονη και με την καθοδήγηση της κας Ζάλιου μάθαμε βιωματικά να πλενόμαστε σωστά!

Στο τέλος της χαρίσαμε ένα βιβλίο με αναμνηστικές ζωγραφιές των παιδιών για να την ευχαριστήσουμε!

αφισες νερο Πλύσιμο χεριών

Έχουμε Γράμμα!!

Με μεγάλη μας χαρά, ένα όμορφο πρωινό, παραλάβαμε την απάντηση στα γράμματα που είχαμε στείλει στον Άγιο Βασίλη! Ανυπομονούμε να τα διαβάσουμε! Το κάθε παιδί πήρε το γράμμα του και από μια γρήγορη ματιά που ρίξαμε, ξεχωρίσαμε και μοιραζόμαστε μαζί σας το εξής:

“…όταν η μαγεία των Χριστουγέννων βρίσκεται στην καρδιά σας, η κάθε μέρα μοιάζει με γιορτή!”

γραμμα 1

 

Χριστούγεννα στο Νηπιαγωγείο!

Ήρθαν επιτέλους τα Χριστούγεννα!! Και σε ποιον θα στείλουμε γράμμα; Μα φυσικά στον Άγιο Βασίλη!! Γράψαμε τα γράμματά μας, τα βάλαμε σε ωραίους φακέλους και ξεκινήσαμε για το Ταχυδρομείο! Εκεί τα τοποθετήσαμε σε ένα όμορφο κουτί και τα γράμματα ξεκινούν το ταξίδι τους!

Άραγε θα πάρουμε απάντηση από τον Άγιο Βασίλη;;;;…

χριστουγεννα 1 χριστουγεννα 2

 

Μετά από λίγες ημέρες, ο Άγιος Βασίλης μας επισκέφθηκε στην Χριστουγεννιάτικη γιορτή και μας μοίρασε δώρα, προσφορά του Συλλόγου Γονέων του Νηπιαγωγείου Επισκοπής!

χριστουγεννα 3

Η Λούνα στο σχολείο μας!!

Την Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2023 είχαμε την χαρά να υποδεχτούμε στο Νηπιαγωγείο μας τον Σύλλογο Εναλλακτικής Εκπαίδευσης και Θεραπείας με Σκύλους “Η Λούνα”! Η Λούνα είναι ένα υπέροχο λαμπραντόρ, πιστοποιημένο ως συνοδός και βοηθός για παιδιά που το έχουν ανάγκη. Η ιδιοκτήτριά της, κα. Σοφία Μιχαηλίδου, μας ενημέρωσε για το σημαντικό έργο που επιτελεί η Λούνα, βοηθώντας παιδιά σε κέντρα δημιουργικής απασχόλησης ΑμεΑ, ειδικά σχολεία, κλινικές, νοσοκομεία. Όσα παιδιά ήθελαν, είχαν την ευκαιρία να την χαϊδέψουν,  να την αγκαλιάσουν και να νιώσουν την ζεστασιά και την αγάπη που προσφέρει απλόχερα! Την ευχαριστούμε πολύ για τις υπέροχες στιγμές που μας χάρισε!!

Στα πλαίσια της ομαλής μετάβασης και της συνεργασίας με το Δημοτικό Σχολείο Επισκοπής, στην δράση συμμετείχαν η Α΄και Β΄τάξη!

1 1

2 1