Χειμώνας! Ο Χειμώνας μας επισκέφθηκε… και εμείς το χαρήκαμε πολύ παίζοντας με το χιόνι…. Δεχθήκαμε και ένα γράμμα από τους μαθητές των σχολείων της Φουρνάς….