31 LovABLE – ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΔΙΑΧΥΣΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε, την Παρασκευή 26/09/2025, στη Χαλκίδα, η Εκδήλωση Διάχυσης Αποτελεσμάτων του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ “LovABLE: Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση για παιδιά με αναπηρίες, προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας”, με διοργανωτή το Ειδικό Νηπιαγωγείο Χαλκίδας. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσιάστηκαν ο Μεθοδολογικός Οδηγός και το Εκπαιδευτικό Υλικό LovABLE, που σχεδιάστηκαν για να υποστηρίξουν εκπαιδευτικούς, θεραπευτές/τριες και γονείς, στην προσέγγιση της σεξουαλικής αγωγής παιδιών με αναπηρίες. Η εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους διακεκριμένα μέλη της τοπικής κοινωνίας, εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, καθώς και στελέχη της εκπαιδευτικής κοινότητας, επιβεβαιώνοντας την ευαισθησία και το ενδιαφέρον της πόλης για ζητήματα συμπερίληψης και ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση. Οι συμμετέχοντες/ουσες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν, με βιωματικό τρόπο, τα εργαλεία και τις παιδαγωγικές αρχές του έργου, δίνοντας έμφαση στην προστασία, τη συγκατάθεση και τον σεβασμό των ορίων από την προσχολική ηλικία. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε σε θερμό και συνεργατικό κλίμα, με δέσμευση όλων για τη συνέχιση δράσεων που προάγουν την ισότητα, την ενδυνάμωση και τη συμπερίληψη των παιδιών με αναπηρίες.
e5 e4 e3 e2 e1
MULTIPLIER EVENT ERASMUS+
With great success, on Friday, September 26th, 2025, the Multiplier Event of the European Erasmus+ project “LovABLE: Sex education for children with disabilities in early age school” was held in Chalkida, organized by the Special Kindergarten of Chalkida.
During the event, the LovABLE Methodological Guide and Educational Material were presented—tools designed to support teachers, therapists, and parents in addressing sex education for children with disabilities.
Distinguished members of the local community, representatives of the Local Government, and officials of the educational sector honored the event with their presence, confirming the city’s strong commitment and sensitivity toward issues of inclusion and equal opportunities in education.
Participants had the opportunity to engage in experiential activities and explore the project’s pedagogical principles and tools, emphasizing the importance of protection, consent, and respect for personal boundaries from an early childhood perspective.
The event concluded in a warm and collaborative atmosphere, with a shared commitment to continue initiatives that promote equality, empowerment, and inclusion for children with disabilities.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *