ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΙΞΕΙΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΒΑΣΙΚΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ, ΚΟΚΚΙΝΟ, ΚΙΤΡΙΝΟ, ΜΠΛΕ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΤΙΣ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΑΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΠΙΝΑΚΑ “ΣΥΝΤΑΓΟΓΡΑΦΗΣΗ”, ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ.
ΜΕΤΑ ΤΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΜΥΣΤΙΚΩΝ ΣΥΝΤΑΓΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ, ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΤΑΞΗ, ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΘΕ ΧΡΩΜΑ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΝ, ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΧΡΩΜΑ ,ΚΑΙ ΠΑΙΞΑΜΕ “ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΜΑΓΙΣΣΑΣ”, ΦΟΡΩΝΤΑΣ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΚΑΠΕΛΑ.
ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ “Η ΜΑΓΙΣΣΑ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΜΠΑΛΟΝΙΑ” ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΜΙΑ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΜΠΑΛΟΝΙΑ.



