ΤΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΜΑΣ, ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2023.
- ΑΡΧΙΚΑ ΖΗΤΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΚΑΡΠΟΥΣ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ, ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ. ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑΘΗΚΑΝ ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΠΟΥ ΕΦΕΡΝΑΝ ΓΙΑ ΠΡΩΪΝΟ ΦΑΓΗΤΟ, ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ. Η ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ.
- ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΣΤΗ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ, ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ.


- ΠΑΙΞΑΜΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΦΗΣ, ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΕΝΑ ΦΡΟΥΤΟ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗ ΑΦΗ ΚΑΙ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.

- ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΟΜΑΔΕΣ ΦΡΟΥΤΩΝ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΟ Α. ΤΟ ΧΡΩΜΑ, Β. ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ ΦΡΟΥΤΟΥ.


- ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑΝ ΜΗΛΑ ΚΑΙ ΡΟΔΙΑ, ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ ΩΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ.

- ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΔΥΟ ΟΜΑΔΕΣ, ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ, ΔΥΟ ΜΕΛΗ, ΕΝΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΜΗΛΑ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥΣ, ΑΠΟ ΤΟ 1-6, ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΕΙ ΚΑΘΕ ΜΗΛΟ ΜΕ ΤΗ ΚΑΡΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΟΠΟΙΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΒΟΥΛΕΣ 1 Ως 6. ΠΟΝΤΟ ΚΕΡΔΙΖΕ Η ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕ ΤΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ!

- ΣΤΥΨΑΜΕ ΡΟΔΙΑ ΚΑΙ ΗΠΙΑΜΕ ΥΓΙΕΙΝΟ ΧΥΜΟ ΡΟΔΙ!

- ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ “ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΠΟΥ ΕΔΙΝΕ”, ΕΠΙΣΗΣ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟ YOUTUBE. ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΜΗΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΦΤΙΑΞΑΝΕ ΚΟΛΛΑΖ ΣΧΕΤΙΚΑ.

- ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΟΜΑΔΙΚΟ ΚΟΛΛΑΖ ΜΕ ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ

- ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΑΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΜΗΛΑ, ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ 1-6
