Κάπου το Οκτώβριο 2022 μιλήσαμε στο Νηπιαγωγείο μας για το κύκλο του νερού. Με αφορμή τη ιστορία ¨ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει” της Λότη Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου, συζητήσαμε για τις τρεις φυσικές ιδιότητες του νερού υγρή στερεή και αέρια. Στη συνέχεια πειραματιστήκαμε με τις τρεις φυσικές ιδιότητες.
Παρατηρήσαμε το νερό που εξατμίζονταν καθώς έβραζε και νιώσαμε στα χέρια μας το ατμό που μετατρέπονταν σε νερό.
Συζητήσαμε για το κύκλο του νερού με τη βοήθεια πινάκων αναφοράς
Χρησιμοποιώντας όσο μπορούσαμε, τις επιστημονικές ορολογίες (συμπύκνωση, εξάτμιση, υγροποίηση, συγκέντρωση), και φτιάξαμε τις ανάλογες χειροτεχνίες.
Συζητήσαμε επίσης, για τα μέρη της γης που υπάρχουν νερό, λίμνες, ποτάμια, ωκεανοί, θάλασσες, και τραγουδήσαμε το ποίημα του Ζαχαρία Παπαντωνίου “Από που είσαι ποταμάκι” και το ζωγραφίσαμε

Highly detailed planet Earth in the morning. Exaggerated precise relief lit morning sun. Detailed Earth. The countries of Central America. Elements of this image furnished by NASA
Φτιάξαμε παγάκια
Βράσαμε τα λιωμένα παγάκια














