ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΣΤΗ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ, ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΙΝΑΚΩΝ ΑΝΑΦΟΡΑΣ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΛΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΟΥΝ, ΓΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ πχ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΔΕΝΤΡΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΑΥΛΗ ΤΟΥΣ, Ή ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ Ή ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΓΙΑ ΣΥΓΚΟΜΟΙΔΗ ΦΡΟΥΤΩΝ Ή ΚΑΡΠΩΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΑΜΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΦΡΟΥΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΡΠΟΥ , ΤΟ ΣΧΗΜΑ, ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΑΞΙΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΤΡΟΦΩΝ.
ΠΑΙΞΑΜΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΟΠΟΥ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΠΕΡΙΕΓΡΑΦΕ ΕΝΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟ ΦΡΟΥΤΟ, ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΑΝΤΕΨΟΥΝ ΤΟ ΦΡΟΥΤΟ .
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΤΗ ΑΡΧΙΚΗ ΦΩΝΟΥΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΕ ΦΡΟΥΤΟΥ, ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΛΕΞΟΥΛΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΦΩΝΟΥΛΕΣ.
ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΟΜΑΔΙΚΟ ΚΟΛΛΑΖ ΜΙΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΗ ΦΡΟΥΤΙΕΡΑ
ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑΜΕ ΡΟΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΩΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ
ΕΠΙΣΗΣ ΔΟΥΛΕΨΑΜΕ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΡΤΕΛΩΝ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ 1-5, ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΤΡΑΒΟΥΣΕ ΜΙΑ ΚΑΡΤΕΛΑ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕ ΤΟ ΑΡΙΘΜΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΤΟΣΑ ΡΟΔΙΑ ΟΣΑ ΕΔΕΙΧΝΕ Η ΚΑΡΤΕΛΑ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΝΑΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:
ΛΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΗΘΙΣΑΜΕ ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ ΦΡΟΥΤΑ, ΚΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΑΜΕ ΜΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΤΗΛΕΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ, ΔΥΟ ΟΜΑΔΩΝ, ΟΠΟΥ ΕΝΑ ΠΑΙΚΤΗΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΣΗΚΩΝΟΤΑΝ, ΤΡΑΒΟΥΣΕ ΜΙΑ ΚΑΡΤΑ ΜΕ ΑΙΝΙΓΜΑ ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ, ΕΠΡΕΠΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΕΛΗ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟ ΦΡΟΥΤΟ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΕΡΔΙΖΕ ΤΟ ΠΟΝΤΟ Η ΑΛΛΗ ΟΜΑΔΑ!!! ΕΠΕΙΤΑ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕ ΤΑ ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: