ΤΟ ΣΤΑΦΥΛΙ ΚΑΙ Ο ΤΡΥΓΟΣ (ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΣΤΗ ΤΑΞΗ ΜΑΣ)

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΜΕ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ, ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΑΦΥΛΙ, ΤΟ ΤΡΥΓΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΟΥ ΣΤΑΦΥΛΙΟΥ.

313373869 1089650031754439 5410741121750988886 nΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΜΕ ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΣΤΑΦΥΛΙΟΥ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΑΜΕ ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΛΕΞΟΥΛΕΣ, ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΝΑΜΕ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΡΤΕΛΩΝ ΜΕ ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΣΤΑΦΥΛΙΟΥ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΙΝΑΚΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ.

312150055 829218738396258 5064856621341129142 n312990323 1288745961693059 1718698364628569289 n

313389834 366011459023513 2040536019536225650 n313498072 439036965041512 7462564688208300980 n

ΚΑΝΑΜΕ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΕΙ ΤΑ ΤΣΑΜΠΙΑ ΣΤΑΦΥΛΙΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΑΝ ΤΗ ΙΔΙΑ ΛΕΞΗ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΤΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΤΣΑΜΠΙΑ ΝΑ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΧΡΩΜΑ.

313389834 3246952478890150 2376570255655205048 n

ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΤΟ ΜΥΘΟ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ “Η ΑΛΕΠΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΑΦΥΛΙΑ ” ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΣΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟ YOUTUBE, ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΟ ΜΥΘΟ.

ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΜΕ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ  “ΣΕ ΜΙΑ ΡΩΓΑ ΑΠΟ ΣΤΑΦΥΛΙ” ΚΑΙ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ

ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΤΡΥΓΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΤΗΤΗΡΙ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑΜΕ ΣΕ ΣΩΣΤΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΡΑΣΙΟΥ.

313785416 823731768771660 5259843023173719271 n313349621 3224824827738462 7317094235312143862 n313518554 1134292993958457 7131584778307489667 n

ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΤΣΑΜΠΙΑ ΣΤΑΦΥΛΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΥΠΩΜΑΤΑ ΜΕ ΦΕΛΛΟ ΚΑΙ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΠΙΑΤΑΚΙΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ ΜΕ ΣΤΑΦΥΛΙΑ

313470130 1310891682782379 5940174815886090220 n313498063 651417896379242 8724140328603228655 n

ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 12 ΘΕΟΥΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΟ ΔΙΟΝΥΣΟ , ΤΟ ΘΕΟ ΤΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ, ΣΤΑΦΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΔΑΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΑΡΧΑΙΑ ΑΓΓΕΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΠΑΡΙΣΤΟΥΝ ΤΟ ΘΕΟ ΔΙΟΝΥΣΟ, ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΠΟΥ ΑΠΕΔΙΔΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΘΕΟ ΑΥΤΟ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΜΕ ΠΗΛΟ ΑΓΓΕΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΜΙΜΗΘΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΚΑΙ ΧΑΡΑΞΑΜΕ ΤΑ ΑΓΓΕΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΞΥΛΑΚΙΑ ΑΠΟ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ.

313365362 521269466521601 3426296613328399398 n313467531 3280162768928921 2935443685162764029 n

ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΕ ΜΟΡΦΗ pdf ΤΟ ΜΥΘΟ “Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΙΡΑΤΕΣ”, ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ.

312912002 525090979626697 3446896568362312306 n313509110 682164726580218 3207664394699412277 n313391137 417510130401820 7359423094296953150 n313387808 862897688454069 5082708091590749961 n313371840 1396340707558843 3565513006093197387 n313206749 677553703675442 9055868790875305650 n312585203 1213730909224573 9006562858857900588 n312602639 674045044220224 643673772577596948 n313112748 1444114569333284 2340247935517912824 n313204905 420042423657298 6357235990195301879 n

ΠΑΙΞΑΜΕ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ , ΟΠΟΥ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΠΑΚΙΑ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΤΣΑΜΠΙΑ ΣΤΑΦΥΛΙΩΝ, ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΖΑΡΙΟΥ.

313112748 6150962441619337 8347025071963918442 n313367961 678969427198953 3171502127852368752 n