ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΜΕ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ, ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΑΦΥΛΙ, ΤΟ ΤΡΥΓΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΟΥ ΣΤΑΦΥΛΙΟΥ.
ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΜΕ ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΣΤΑΦΥΛΙΟΥ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΑΜΕ ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΛΕΞΟΥΛΕΣ, ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΝΑΜΕ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΡΤΕΛΩΝ ΜΕ ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΣΤΑΦΥΛΙΟΥ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΙΝΑΚΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ.
ΚΑΝΑΜΕ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΕΙ ΤΑ ΤΣΑΜΠΙΑ ΣΤΑΦΥΛΙΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΑΝ ΤΗ ΙΔΙΑ ΛΕΞΗ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΤΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΤΣΑΜΠΙΑ ΝΑ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΧΡΩΜΑ.
ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΤΟ ΜΥΘΟ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ “Η ΑΛΕΠΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΑΦΥΛΙΑ ” ΚΑΙ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΣΑΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟ YOUTUBE, ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΟ ΜΥΘΟ.
ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΜΕ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ “ΣΕ ΜΙΑ ΡΩΓΑ ΑΠΟ ΣΤΑΦΥΛΙ” ΚΑΙ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ
ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΤΡΥΓΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΤΗΤΗΡΙ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΑΜΕ ΣΕ ΣΩΣΤΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΡΑΣΙΟΥ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΤΣΑΜΠΙΑ ΣΤΑΦΥΛΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΥΠΩΜΑΤΑ ΜΕ ΦΕΛΛΟ ΚΑΙ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΠΙΑΤΑΚΙΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ ΜΕ ΣΤΑΦΥΛΙΑ
ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 12 ΘΕΟΥΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΟ ΔΙΟΝΥΣΟ , ΤΟ ΘΕΟ ΤΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ, ΣΤΑΦΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΔΑΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΑΡΧΑΙΑ ΑΓΓΕΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΠΑΡΙΣΤΟΥΝ ΤΟ ΘΕΟ ΔΙΟΝΥΣΟ, ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΠΟΥ ΑΠΕΔΙΔΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΘΕΟ ΑΥΤΟ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΜΕ ΠΗΛΟ ΑΓΓΕΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΜΙΜΗΘΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΚΑΙ ΧΑΡΑΞΑΜΕ ΤΑ ΑΓΓΕΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΞΥΛΑΚΙΑ ΑΠΟ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ.
ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΣΕ ΜΟΡΦΗ pdf ΤΟ ΜΥΘΟ “Ο ΔΙΟΝΥΣΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΙΡΑΤΕΣ”, ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ.
ΠΑΙΞΑΜΕ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ , ΟΠΟΥ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΠΑΚΙΑ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΤΣΑΜΠΙΑ ΣΤΑΦΥΛΙΩΝ, ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΖΑΡΙΟΥ.