ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΡΤΕΛΩΝ ΤΩΝ ΟΝΟΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΓΝΗΤΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΥΝΘΕΣΑΝ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ
ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΥΝΘΕΣΑΝ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ “ΕΓΡΑΨΕ” ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ
ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ, ΤΟΥΣ ΟΡΙΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΟΛΛΗΣΑΝ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΚΑΡΤΕΛΑ ΜΕ ΚΑΝΟΝΑ
ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΛΑΜΕΣ ΜΑΣ ΤΗ “ΠΑΛΑΜΟΠΑΡΕΑ”
ΟΡΙΣΑΜΕ ΠΟΣΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ
ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΜΕ: