ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ Ένα βιβλίο μας: ταξιδεύει, χαλαρώνει, διασκεδάζει, εκπαιδεύει, ψυχαγωγεί!!!! Τα παιδιά το απόλαυσαν , παρουσίασαν, έφτιαξαν τους δικούς τους σελιδοδείκτες, και τέλος πήραν τα δικά τους βιβλία δώρο!!!
Τι όμορφη δραστηριότητα !
υπέροχα! μπράβο σας!
Τέλεια!!!Μπράβο στις υπέροχες δασκάλες μας!!!Τα παιδιά το κατά ευχαριστήθηκαν❤️