Το Νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στον Διαγωνισμό του ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΥΧΗ ΕΛΛΑΔΟΣ και μας απονεμήθηκε έπαινος, με το παρακάτω τραγούδι:
ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΗΛΙΟΣ
Αστεράκια και παιδάκια
Ας χορέψουμε μαζί
Όλοι γύρω από τον ήλιο
Το σκοτάδι να χαθεί!
Ήλιε λαμπερέ, ήλιε φωτεινέ
Ζέστανε και φώτισε
Όλους μας πάνω στην γη
Χόρεψε και γιόρτασε
Μέχρι το πρωί.
Ελάτε στην παρέα μας
Η λύπη να χαθεί
μήνυμα χαράς να φτάσει
σε όλους μας στην γη.
Κάνε μια ευχή
Κάνε μια ευχή
Ήλιοι και αστέρια
Να χορέψουμε μαζί!!!!!
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΣΑΒΒΙΝΑ,ΣΑΒΒΑΣ,ΚΑΤΕΡΙΝΑ,ΑΓΓΕΛΙΚΗ,ΓΙΩΡΓΟΣ, ΘΕΟΦΙΛΗΣ

Μπράβο σας!!!