25η ΜΑΡΤΙΟΥ 25η ΜΑΡΤΙΟΥ Το Νηπιαγωγείο μας γιορτάζει την επανάσταση των Ελλήνων Το μήνυμα που θέλουμε να περάσουμε είναι : ΟΧΙ ΣΤΟ ΠΟΛΕΜΟ – ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ Η γιορτή που ετοιμάσαμε είχε θέμα την “Ειρήνη”
μπράβο στην δασκάλα μας για την υπομονή που είχε να κάνει μια τόσο όμορφη γιορτουλα!
Η γιορτούλα ήταν υπέροχη κ τα παιδιά μετέδωσαν το μήνυμα με τον πιο γλυκό τρόπο!❤️