Ψηφιακή Βιβλιοθήκη

Έχουν καταχωρηθεί διάφορα παραμύθια, που οι μικροί μας μαθητές μπορούν να διαβάσουν και κάποια να ακούσουν, με τη βοήθεια των γονιών τους!  Επιλέγουν ένα κάθε φορά και στη συνέχεια ζωγραφίζουν ότι τους άρεσε περισσότερο από το παραμύθι.

 

ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ON LINE

1. Ο ΡΑΦΤΑΚΟΣ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ του Αντώνη Παπαθεοδούλου 

2. Η ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΑΤΙ 

3. Η ΜΑΓΙΣΣΑ ΧΡΩΜΑΤΟΥΣΑ της Ελένης Μπετεινάκη

4. Ο ΛΥΠΟΠΟΤΑΜΟΣ της Λίνας Μουσιώνη

5. Ο ΤΡΑΚΑΤΡΟΥΚΑΣ Ο ΚΑΛΙΚΑΝΤΖΑΡΟΣ 

6. Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΦΩΝΑΚΛΑΣ 

7. Η ΧΕΛΩΝΑ ΚΑΙ Ο ΛΑΓΟΣ ΑΛΛΙΩΣ

8. ΦΟΝ Ο ΦΟΒΕΡΟΣ

9. Η ΩΡΑΙΑ ΤΑΞΙΔΕΜΕΝΗ 

10. Η ΕΧΘΡΟΠΙΤΑ 

11. Η ΚΑΤΣΙΚΟΥΛΑ ΤΗΣ ΒΕΑΤΡΙΚΗΣ 

12. ΤΟ ΚΟΥΡΕΛΟΠΑΛΤΟ 

13. Ο ΣΙΓΑΝΟΣ ΕΝΑ ΣΚΙΑΧΤΡΟ 

14. Η ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΙΓΚΙΠΑ 

15. ΑΟΡΑΤΟ ΧΩΡΙΟ 

16. ΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑ ΚΑΠΕΛΑ 

17. Ο ΝΑΝΟΣ ΔΕΝ ΚΟΙΜΑΤΑΙ 

18. Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΜΟΥ 

19. ΠΩΛΗΤΗΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ

20. Ο ΡΥΘΜΟΣ ΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ 

21. ΠΙΤΣΙΜΠΟΥΙΝΟΙ 

22. ΟΔΟΣ ΝΟΣΤΙΜΙΑΣ 

23. ΛΥΜΕΝΑ ΚΟΡΔΟΝΙΑ 

24. ΤΟ ΜΠΑΣΤΟΥΝΙ ΤΟΥ ΣΕΛΙΜ 

25. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΕΡΑΤΕΞ 

26. ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΨΑΡΑΚΙ 

27. ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΠΙΘΑΡΙ 

28. Ο ΣΟΦΟΣ ΖΩΓΡΑΦΟΣ 

29. ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΠΑΠΑΚΙ

30. Η ΠΕΝΤΑΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣ

31. Η ΤΕΛΕΙΑ 

32. ΑΡΗΣ ΤΟ ΣΑΛΙΓΚΑΡΙ 

33. ΕΝΑ ΛΙΟΝΤΑΡΙ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ 

34. ΤΟ ΓΚΡΟΥΦΑΛΟ 

35. ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ON LINE (Επιλέγεις ένα κάθε φορά που θέλεις να διαβάσεις)

36. ΜΙΑ ΜΑΣΚΑ ΜΑΓΙΚΗ 

37. Η ΚΥΡΙΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑ 

38. ΕΝΑ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΤΑΞΙΔΙ

39.ΑΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ

40. Η ΚΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΡΙ

41.ΤΑ 2 ΦΑΣΟΛΙΑ

42. ΕΝΑΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑΡΗΣ ΛΥΚΟΣ

43. Ο ΠΙΠ ΠΑΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ 

44. Η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΜΑΓΙΣΣΑΣ ΣΟΥΜΟΥΤΟΥ( Ψάχνεις και βρίσκεις ένα παραμύθι να ακούσεις, από τα 23, που υπάρχουν μέσα στην βιβλιοθήκη της μάγισσας Σουμουτου) 

45. Ο ΜΙΚΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ( Πατώντας σε αυτό το σύνδεσμο, θα επιλέξεις την ηλικία σου και στη συνέχεια, όποιο βιβλίο σου αρέσει να διαβάσεις  από αυτά που εμφανίζονται) 

46. ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΠΟΤΕ ΛΑΘΗ 

47. ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΑΓΑΠΑΕΙ ΚΥΡΙΕ ΘΕΜΗ 

48. Η ΜΙΚΡΗ ΜΗΧΑΝΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕ 

49. ΤΟ ΚΟΥΡΕΙΟ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ ΜΠΟΜΠ 

50. ΑΧ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ 

51. Η ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΓΚΡΕΙΣ 

52. Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΥΡΙ 

53. Η ΠΟΥΠΟΥ ΚΑΙ Η ΚΑΡΛΟΤΑ 

54. ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑΛΗ 

55. ΠΟΥ ΠΑΣ ΧΕΛΩΝΑΚΙ? 

56. ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ 

57.  Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΑΤΟ 

58. ΤΟ ΖΥΜΑΡΑΚΙ ΚΑΙ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΖΥΜΑΡΙΚΑ 

59. ΤΟ ΡΑΓΙΣΜΕΝΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΑΥΓΟ 

60. Η ΓΑΤΑ ΚΟΥΜΠΑΡΑ 

61. Η ΜΑΙΡΗ ΠΙΝΕΖΑ

62. Ο ΚΟΥΚΟΥΣΚΑ 

63. Η ΧΡΥΣΟΥΛΑ 

64. Ο ΠΑΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΖΩΑ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ 

65. 12 ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΑΥΓΑ ΚΑΙ Η ΜΑΓΙΣΣΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΡΑ

66. ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ON LINE 

67. ΤΟ ΤΖΙΤΖΙΚΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΡΜΗΓΚΙ 

68. ΤΟ ΚΟΥΝΟΥΠΙ ΚΑΙ Ο ΤΑΥΡΟΣ 

69. ΛΙΤΣΑ Η ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΑ 

70. ΟΥΠΙ ΤΟ ΚΟΥΝΟΥΠΙ 

71. ΛΟΥΔΑ Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ 

72. ΜΗΝΑΣ Ο ΚΗΦΗΝΑΣ 

73. Η ΚΑΜΠΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ 

74. ΕΝΑ ΑΝΘΟΠΩΛΕΙΟ ΡΟΖ ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ

75. Η ΡΟΖΕΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ

76. ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΑΙΝΤΑ

77. ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΠΟΥ ΒΑΣΙΛΕΥΕ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΩΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΩΝ

78. ΤΟ ΠΕΡΗΦΑΝΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ

79. ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ

80. ΤΟ ΣΑΛΙΓΚΑΡΙ ΚΑΙ Η ΚΕΡΑΣΙΑ

81. ΜΙΑ ΠΑΡΕΑ ΜΙΑ ΚΑΡΔΙΑ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ

Οι ιστορίες και τα παραμύθια κατέχουν σημαντική θέση στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το παραμύθι αποτελεί από μόνο του ένα πολύ καλό και αποτελεσματικό διδακτικό μέσο, καθώς η αφήγηση ή η ανάγνωση ενός παραμυθιού αποτελεί μία διδακτική μέθοδο. Γι’ αυτό πολλές φορές οι εκπαιδευτικοί παρουσιάζουν ή αφηγούνται ένα παραμύθι με απώτερο σκοπό την εξαγωγή διαφόρων συμπερασμάτων στο πλαίσιο της διδασκαλίας και της μάθησης. Ένα παραμύθι μπορεί να αξιοποιηθεί μέσα στην τάξη με πολλούς και διάφορους τρόπους. Μια από τις δυνατότητες που παρέχει στον/στην εκπαιδευτικό είναι να χρησιμοποιηθεί με διαθεματικό τρόπο. Αυτό σημαίνει ότι ένα παραμύθι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να αποκτήσουν οι μαθητές γνώσεις σε όλο το φάσμα των γνωστικών αντικειμένων (όπως για πχ. γλώσσα, μαθηματικά, κ.α.).

Όσον αφορά την ΓΛΩΣΣΑ:

Βελτιώνεται η προφορική επικοινωνία, καθώς ο μαθητής καλείται να:

  • ακούσει,
  • αφηγηθεί,
  • περιγράψει,
  • συζητήσει,
  • κάνει ερωτήσεις,
  • πάρει συνέντευξη,
  • δημιουργήσει ιστορίες.

Καλλιεργείται η ανάγνωση, καθώς ο μαθητής καλείται να:

  • εκφραστεί λεκτικά,
  • εμπλουτίσει το λεξιλόγιο του.

Γίνεται εξάσκηση στη γραφή, καθώς ο μαθητής καλείται να:

  • περιγράψει,
  • χαρακτηρίσει,
  • δημιουργήσει λέξεις,
  • παράγει ιστορίες.

Αναφορικά με τα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, ο μαθητής μπορεί να δημιουργήσει:

  • πίνακες καταγραφής στοιχείων,
  • αντιστοιχίσεις,
  • παιχνίδια με αριθμούς,
  • προβλήματα.

Επιπρόσθετα σε σχέση με την ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ο μαθητής μπορεί να:

  • ζωγραφίσει,
  • κάνει κατασκευές,
  • παίξει θεατρικά παιχνίδια,
  • δραματοποιήσει,
  • παίξει παντομίμα,
  • φτιάξει θεατρική παράσταση,
  • τραγουδήσει.

Αναφορικά με τη ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ο μαθητής έρχεται σε επαφή με την προφορική, λαϊκή παράδοση και κοινωνικές καταστάσεις, γνωρίζει άλλες χώρες και διαφορετικές περιοχές της Ελλάδας, μαθαίνει για το φυσικό περιβάλλον.

Σχετικά με τις ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ο μαθητής μπορεί να:

  • συλλέξει και καταγράψει πληροφορίες
  • επεξεργαστεί κείμενο
  • ζωγραφίσει

Τέλος, σε σχέση με τη ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ μπορεί να εξασκηθεί σε μουσικο-κινητικά παιχνίδια.

ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

  1. ΦΤΙΑΧΝΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΕΣ 
  • «Σήμερα το πρωί ξύπνησα από μια ασυνήθιστη φασαρία….»
  • « Άν ήμουν η ωραία κοιμωμένη, ο κύριος διευθυντής….»
  • « Πες μου για…»
  • Σε Α4 που διπλώνει: Ποιος ήταν; Πότε ήταν; Πού βρισκόταν; Τι έκανε; Τι είπε; Τι είπε ο κόσμος; Τι έγινε μετά;
  • Τρία αντικείμενα ή τυχαίες λέξεις , μια ιστορία
  • «Ευτυχώς πρόλαβα το φίλο μου αλλά δυστυχώς…..»
  •  Ιστορίες που ξεκινούν από μια κίνηση ενός προσώπου στο χώρο
  • Κατευθυνόμενη ιστορία με ερωτήσεις-απαντήσεις

    2. ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

  • Αναποδογυρίζουμε παραμύθια π.χ η κακιά Κοκκινοσκουφίτσα και ο καλός λύκος Παραμυθοσαλάτα: Εμπλοκή διαφόρων ηρώων παραμυθιών σε μια ιστορία
  • Ολοκληρώνοντας ένα παραμύθι
  • Αλλάζοντας το τέλος του παραμυθιού
  • Συνεχίζοντας ένα παραμύθι
  • Ένας ήρωας παραμυθιού στη σύγχρονη εποχή

    3. ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

  • Βρίσκουμε κοινά στοιχεία: Εισαγωγή, Κατακλείδα, Πρωταγωνιστής (καλός), Ανταγωνιστής (κακός), Μαγικό Αντικείμενο, Υπερφυσικά στοιχεία
  • Παραλλαγές
  • Ελληνικά και ξένα
  • Λαϊκά και σύγχρονα
  1. ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
  • Εικονογράφηση εξώφυλλου
  • Ζωγραφίζω ήρωες ή σκηνές
  • Φτιάχνω παζλ
  • Ντύνω τους ήρωες
  1. ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΟΥΜΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
  2. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙ

Καλή σας διασκέδαση! 

Ιστορικό

Kατηγορίες

Ρολόι

Ημερλόγιο Άρθρων

Νοέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Translate-Μετάφραση

Σκακιστική άσκηση

European Radio Logo

Δεν είναι παραμύθι

Ανακύκλωση συσκευών

Η χώρα των δοντιών

Η χώρα των δοντιών

Ο μικρός αναγνώστης

Ο μικρός αναγνώστης

Για μικρούς και μεγάλους

Μαθαίνω για τον σεισμό

Ηλιακό σύστημα

Ηλιακό σύστημα

Αερόστατο

Διαδικτυακή εκπαιδευτική πύλη

Εμμέλεια

Το μουσικό χωριό


Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων