Ενδοσχολική επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις πρώτες βοήθειες

Τρίτη, 27/2/23 και ώρα 6:00 το απόγευμα οι εκπαιδευτικοί της σχολικής μας μονάδας σε συνεργασία με τα όμορα νηπιαγωγεία πραγματοποίησαν ενδοσχολική επιμόρφωση στις Πρώτες Βοήθειες με την υποστήριξη του Ερυθρού Σταυρού.

Στόχος η ενημέρωση των εκπαιδευτικών ώστε να αντιμετωπίζονται άμεσα και αποτελεσματικά έκτακτα περιστατικά υγείας.

Επί μέρους θεματικές:

  • Προβολή βίντεο και διαφανειών
  • Γενικές οδηγίες για κλήσεις έκτακτης ανάγκης
  • Ρυνορραγία
  • Σπάσιμο
  • Επίδεση τραύματος
  • Πνιγμονή από ξένο σώμα σε παιδί και ενήλικα
  • Αλλεργία
  • Επιληψία
  • Ηλεκτροπληξία

Βιωματικές Δράσεις:

  • Έγινε διαχωρισμός σε ομάδες
  • Μελετήθηκαν σενάρια που αφορούν τη σωστή συμπεριφορά των ανωτέρω θεματικών
  • Έγιναν ασκήσεις πρώτων βοηθειών στις παραπάνω θεματικές
  • Ακολούθησε συζήτηση στην ολομέλεια και έγινε η απαραίτητη ανατροφοδότηση

329001334 855964908833039 2243524021013972126 n

327584243 3113251578980725 6139892045145618126 n

334548378 733004741860045 5469805759746325827 n

329744012 938324184280758 6230550811496300776 n

334616730 2515360932096863 8667065532307753049 n 1

329211935 1896485210683813 6483190210500325346 n

Ευχαριστούμε θερμά την ομάδα του Ερυθρού Σταυρού που ανταποκρίθηκαν θετικά στο αίτημά μας!

Απόκριες

Απόκριες! Τι άλλο μας έρχεται στο μυαλό εκτός από αστεία, γέλια και διασκέδαση.

Στο νηπιαγωγείο μας με αφορμή τις απόκριες ξεκινάμε τις δράσεις μας με κατασκευή μάσκας δίνοντας τον τίτλο “Φαντασία”

331299203 1559178154594283 7641494803088485090 n

331701244 527276849545840 2064438231686865847 n

331737303 1175473493112059 7450425641580856730 n

331773577 739421774568259 2987416694317988676 n

331507602 610244957610903 5660605671352887060 n

331401451 3527398350826401 7454372136662713501 n

333519741 3325016261056484 6463494245481528373 n

331518861 1066548320970254 4444883976196816562 n

331655650 571645525018296 5926739065045473045 n

331570780 924403555639391 2501438291097467360 n

331511612 738088954702238 5483190585540875175 n

Ζωγραφίζουμε κουκουβάγιες σε αποκριάτικο ρυθμό

328785657 949107166254040 2624552153817951008 n

328636634 573807537941079 6831814384558246358 n

328619398 892491582179013 3369740837678336092 n

328344004 526045436299037 1393761853186682080 n

328910025 1256110641918444 1354368207462888732 n

Ομαδική εργασία ο αποκριάτικος χορός των ζώων

328532853 579068454142401 2892159517852925081 n

Ο δικός μας αποκριάτικος χορός

333272108 1577398129435846 2595854402424283992 n

333266812 1410584356454662 925380030465674493 n

333260570 880402496513505 8643050816822516205 n

333242374 1316263138921839 553700916149056610 n

333112547 2036734006520700 6875946216671212518 n

331299589 1895207810857297 5083522941887775567 n

331973089 6072569749468946 6029391978508073994 n

συνεχίζουμε το αποκριάτικο “ταξίδι” μας με αστείους ηθοποιούς, εμψυχωτές της καθημερινής ζωής που μας προκαλεί γέλιο και αισιοδοξία. Από το Σαρλό στο Mr Bran. Οι μαθητές τους γνωρίζουν, παρακολουθούν τις ταινίες τους, μιμούνται τα αστεία τους με διάφορα εκφραστικά μέσα και τεχνικές, και φυσικά γελούν, διασκεδάζουν αυθόρμητα αναγμωρίζοντας και κατανοώντας το χιούμορ με την ευστροφία που διακρίνει τα νήπια.

Το γέλιο δεν έχει εθνικότητα, γλώσσα, χρώμα, θρησκεία. Το χιούμορ φέρνει τα παιδιά κοντά, απελευθερώνει θετικά συναισθήματα και μας βοηθά να αντιμετωπίζουμε τα προβλήματα και να λύνουμε τις διαφορές μας ειρηνικά.

Χοντρός – Λιγνός, Θανάσης Βέγγος, Mr Bean

332117259 523267636377337 4458224180293317625 n

331539566 951566992502333 1140047234554210674 n

331659795 1176049123046640 1811403544100886994 n

331706693 527490286077314 2210992314126017339 n

333473656 168051719335379 8497213394889637429 n

332293692 1639868149797561 3932902668668741977 n

333431810 534381095496221 6311254617200505648 n

 

Ημερίδα με θέμα “Χτίζουμε υγιή και ασφαλή όρια με το παιδί” Σχ. έτος 2022-23

Το Νηπιαγωγείο μας, στο φιλόξενο χώρο της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Καλαμάτας, μέσα σε μία ζεστή και φιλική ατμόσφαιρα πραγματοποίησε την Πέμπτη 23/2/2023 την ημερίδα με θέμα: “Χτίζουμε υγιή και ασφαλή όρια με το παιδί”.

Η ενημερωτική ομιλία πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη του ειδικού – επιστημονικού προσωπικού ΚΕ.Π.Ε.Π.Ψ.Υ. Μεσσηνίας που ενημέρωσε τους γονείς των μαθητών μας πως να θέσουν υγιή και ασφαλή όρια στα παιδιά τους κατανοώντας πως τα όρια που θέτουν από νωρίς προσφέρουν ασφάλεια και προστασία αλλά και όλα εκείνα τα εφόδια για να διαχειρίζονται τις μετέπειτα προκλήσεις της ενήλικης ζωής τους και να ενταχθούν ομαλά στο κοινωνικό σύνολο.

Οι γονείς αποτελούν πρότυπο για τα παιδιά τους. Θα πρέπει οι ίδιοι να είναι ο φάρος και το φωτεινό παράδειγμα, καθώς τα παιδιά «κάνουν αυτό που κάνεις και όχι αυτό που λες».

Ο χώρος της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης επιλέχθηκε διότι η παιδαγωγική αξία του βιβλίου είναι μεγάλη και αναμφισβήτητη. Στόχος μας  η ενίσχυση της φιλαναγνωσίας, δηλαδή η εξοικείωση των γονέων αλλά και του παιδιού με το βιβλίο και την ανάγνωση και η σταδιακή εδραίωση μιας φιλικής σχέσης με το παιδικό και παιδαγωγικο – λογοτεχνικό βιβλίο.

Αυτή η σχέση θα βοηθήσει το παιδί, μέσα από τους γονείς, να αναπτύξει την κριτική και δημιουργική του σκέψη, να δραστηριοποιήσει τη φαντασία του και την εφευρετικότητά του, να εμπλουτίσει την αισθητική του καλλιέργεια, να δοκιμάσει τα συναισθήματά του αναπτύσσοντας έτσι τη συναισθηματική του νοημοσύνη, να καλλιεργήσει τη γλωσσική του έκφραση, και να συγκροτήσει ολόπλευρα την προσωπικότητά του.

332958084 669923374935076 1933094061573274325 n

333201322 1241782150102249 734693788699727014 n

331927434 1381966855990454 3756079505799664345 n

331644428 1655054561591743 7942451883942867313 n

332958084 669923374935076 1933094061573274325 n 1

333201322 1241782150102249 734693788699727014 n 1

332943331 708542797435260 1506198279141130616 n 1

333085581 1283225438945826 7599312692896299933 n

331740312 8991621684212887 933669109816313935 n

331945636 729816302050501 6015874011014246913 n

333061262 550542467059126 5162615080786353083 n 1

Ευχαριστούμε θερμά που ανταποκρίθηκαν θετικά στο αίτημά μας η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας και το ΚΕ.Π.Ε.Π.Ψ.Υ. Μεσσηνίας που με τη συμμετοχή τους ενίσχυσαν τη δράση του νηπιαγωγείου μας με στόχο την ανάπτυξη εποικοδομητικών σχέσεων σχολείου – οικογένειας.

Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2023-2024

Για το σχολικό έτος 2023-2024 οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2023

Οι εγγραφές γίνονται ηλεκτρονικά από τους ίδιους τους γονείς. 

Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24, μαθητές γεννημένοι το 2018 και το 2019.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ:

ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και

στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ

ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΕΙ:

Αίτηση εγγραφής ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ το Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα (13:00 -16:00) ή στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου (13:00 – 17:30) ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής.

Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού

Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).

Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης του ετέρου γονέα

Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας εάν φοιτά σε αυτή άλλο τέκνο

Πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/τριας, επίσημα μεταφρασμένο (μόνο για τους αλλοδαπούς μαθητές).

Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, η αίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ντρια ή Προϊστάμενος/νη του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζει ο γονέας/κηδεμόνας.

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ

α. Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται οι μαθητές χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.

Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται

Τα Προνήπια που κατά το Σχολ. Έτος 2023-2024 θα φοιτήσουν ως νήπια εγγράφονται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109). Ενημερώστε τη Σχ. Μονάδα σε περίπτωση επιθυμίας εγγραφής ή διαγραφής από το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

Για απορίες και προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χρήση του συστήματος και το θεσμικό πλαίσιο των εγγραφών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας:

Στοιχεία επικοινωνίας :

mail@nip-arfar.mes.sch.gr

Tηλέφωνο: 2721052409

Για την ολοκλήρωση της εγγραφής η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου θα δέχεται από 1 έως 20 Μαρτίου 2023 και κατά τις ώρες 12:00 μ.μ. – 13:00 μ.μ. τους γονείς για την προσκόμιση των δικαιολογητικών.

Επισημαίνουμε ότι πριν την προσέλευση στη σχολική μονάδα θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία και να τηρούνται τα απαιτούμενα μέτρα αποφυγής διασποράς του κορωνοϊού, όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.). Συστήνεται η χρήση μάσκας για την προστασία όλων μας.

Ώρες επικοινωνίας για πληροφορίες και ραντεβού: 1 – 20 Μαρτίου, 12:00μ.μ. –13:00μ.μ.

Σπίτι μου, σπιτάκι μου! Δικαίωμα στη στέγαση – Εργαστήριο δεξιοτήτων

329676842 724679225717740 4466432922468352493 n

Το συγκεκριμένο εργαστήριο δεξιοτήτων επιχειρεί την εξοικείωση των συμμετεχόντων με τα δικαιώματα των παιδιών, την διερεύνηση και την καταγραφή των δικαιωμάτων του παιδιού δίνοντας περισσότερη έμφαση στο δικαίωμα της στέγασης. 

Ειδικότερα, κάθε παιδί πρέπει να έχει ένα σπίτι. Επεξεργαζόμαστε τη στέγη ως ανθρώπινο δικαίωμα γιατί το σπίτι είναι κάτι πάνω από ένα απλό κτίσμα. Είναι ένα μέρος όπου κάθε παιδί μπορεί να μεγαλώσει κάθε παιδί μπορεί να μεγαλώσει με ασφάλεια για να είναι υγιές και ευτυχισμένο. Η αξιοπρεπεής στέγαση είναι δικαίωμα και όχι πολυτέλεια για τα παιδιά και τις οικογένειές τους.

Χρησιμοποιείται το μοντέλο της μικτής μάθησης. Συνδυάζονται αποτελεσματικά δραστηριότητες μαθητοκεντρικής μάθησης μαζί με μεθόδους στρατηγικής και εργαλεία σύγχρονης εκπαίδευσης, νέες προσεγγίσεις και δραστηριότητες σε αυθεντικά προβλήματα.

Οι δραστηριότητες του εργαστηρίου βασίζονται στην καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αι.: επικοινωνία, συνεργασία, κριτική σκέψη, δημιουργικότητα. Το εργαστήριο καθ’ όλη τη διάρκεια πραγματοποίησής του εστιάζει στην αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών, την αποτελεσματική συνεργασία, την ενίσχυση της εμπλοκής σε αυθεντικές καταστάσεις μάθησης, την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και της δημιουργικότητας.

Οι μαθητές/τριες αναλαμβάνουν συμμετοχικούς ρόλους και αλληλεπιδρούν σε πράγματα που τους ενδιαφέρουν και τους αφορούν. 

Στόχος: Οι μαθητές να γνωρίσουν τα δικαιώμά τους στη στέγαση και να κατανοήσουν τη σημασία του. Επίσης, να αναπτύξουν πρωτοβουλίες για κοινοποίηση και υπεράσπιση του δικαιάματός τους.

1η Εκπαιδευτική δράση

Ανάγνωση παραμυθιού και συζήτηση

330179937 6077556132280679 5572469096065434486 n

Τα παιδιά μέσα από το παραμύθι κατανοούν το δικαίωμα να έχουν φαγητό, ρούχα, ασφαλές σπίτι και ό,τι άλλο χρειάζονται για να έχουν ένα κατάλληλο επίπεδο ζωής, να καλύπτονται οι ανάγκες τους και να αναπτύσσονται σωματικά, πνευματικά, ψυχικά, κοινωνικά. Είπαμε ότι το κράτος βοηθάει τους γονείς (ή τα πρόσωπα που είναι υπεύθυνα για τα παιδιά) να εφαρμόσουν το δικαίωμα αυτό και, σε περίπτωση ανάγκης, τους προσφέρει υλική βοήθεια και υποστήριξη (Άρθρα 6 και 27 της Διεθνούς Σύμβασης για τα Δικαιώματα του Παιδιού).

2η Εκπαιδευτική δράση

Ζωγραφική – Ζωγραφίζουν το σπίτι τους

330113999 583560480345365 6595752283811131440 n

329212683 900596127846508 1529361191619161046 n

329187082 530044355777772 8885375607491556247 n

329213677 1216663525622029 2685808256700010541 n

329238832 2166683756857277 149407672197087580 n

329540029 715649320183776 1903396735707213824 n

330150905 654048109829932 2890311894103769234 n

330263907 637478235052334 700289645484447111 n

330174804 770307477883093 7380141260701332289 n

329478480 1261068637782349 7564154657715089716 n

329389922 746517680017290 6191757164402718375 n

329341039 1827876427588907 1026956799292950399 n

329164644 527054942866101 6891997308820038062 n

Ζωγραφίζουν τι βλέπουν έξω από το παράθυρο του σπιτιού τους

331523348 3411037755832802 703006203009714255 n

3η Εκπαιδευτική δράση

Συζητάμε και σχεδιάζουμε διαφορετικά είδη σπιτιών (σκηνή, μονοκατοικία, πολυκατοικία)

329194409 3199458827012196 8765196477273006486 n

330152938 3023139037979751 7845889663077397092 n

330183154 745089616825444 3177674292567487923 n

Μαθητής την ελεύθερη ώρα δραστηριοτήτων ζωγραφίζει τα τρία είδη σπιτιών με τον δικό του τρόπο

329819159 575356224475788 6870878994023233521 n 2

4η Εκπαιδευτική δράση

Φωτογράφιση – Περίπατος

Οι μαθητές βγάζουν φωτογραφίες τα σπίτια της περιοχής τους

(θα ανέβει τις επόμενες ημέρες)

5η Εκπαιδευτική δράση

Γραφή – Μαθαίνουν το γράμμα Σ, γράφουμε τη λέξη Σπίτι και διακοσμούν το φύλλο εργασίας με σπιτάκια

329707351 590671849158543 3519631150756001303 n

329676842 724679225717740 4466432922468352493 n

329572269 723107572684601 4612374651003350458 n

329812996 2388139874722107 822913566966575016 n

6η Εκπαιδευτική δράση

Ομαδική ζωγραφιά – Γραφή (Σπίτι)

329377876 496110886054885 2012760150784638519 n

329958186 876824740289540 750657515620499730 n

329805968 1251521569044546 4886853717868698841 n

329731770 3294213190832104 1074823404575929627 n

330761846 3391170847793212 951753142893182397 n

330629408 726875075709839 8506277817401343565 n

7η Εκπαιδευτική δράση

Δημιουργία αφίσας δίνοντας το μήνυμα “Δικαίωμα στη στέγαση”

330941112 1241348646786039 4626407871976837333 n

8η Εκπαιδευτική δράση

Ραδιοφωνικό σπότ

“Σπίτι μου είναι εκεί που μ’αγαπούν

Από άχυρο και λάσπη,

από ξύλο ή μπετόν,

η αγάπη μας το χτίζει

το δικό μας σπιτικό.

Το σπίτι μου το αγαπώ

και με αγαπά κι αυτό”

9η Εκπαιδευτική δράση

Ψυχοκινητικό παιχνίδι

331675904 1354899585276319 804556887400068104 n

329135200 914125759768743 2237035575837533955 n

329130849 526064479650551 3057784160536185082 n

331336941 1282792219249618 1879961665830919384 n

331608741 741080627354353 9107758608012891062 n

331424916 912050703165705 2980435054068007932 n

329127815 1578063992711863 9038087724970173846 n

329118630 531885172260401 1742517652006878234 n

329371259 871794400543585 4991175300094907430 n

10η Εκπαιδευτική δράση

Μηχανικός στο σχολείο

333228800 1298233424068703 2776134581266123733 n

333223173 689273422886998 6550262065666041183 n

331708783 157836940043688 2265149559437253639 n

333127182 732609371815971 1849409540769988200 n

331610462 6289060401157456 4895208503150805408 n

333248907 737025731233132 5355345622167942904 n

331492414 571374958278062 6526091199292472974 n

331400686 577174037664030 8859886377914309294 n

331386646 1392124278226475 6620591112673899544 n

331492414 571374958278062 6526091199292472974 n

331452491 888069772530986 8690137320336920753 n

333276184 1352872838835346 2224169155824580197 n

333266412 598096595110773 1780119777882463836 n

333424749 939897020337269 6233634221061010665 n

333272970 1597733377318877 8056830392862970021 n

333223384 971901227500757 640068601090498222 n

Τα αυθόρμητα δώρα των μαθητών μας στο μηχανικό

333221004 585108816561294 2958525447846886734 n

333096905 1131350044209293 5291371470514749712 n

11η Εκπαιδευτική δράση

Μαθηματικά – Σύνολα

Το σπίτι των γραμμάτων

Βάζουμε σε κύκλο τα γράμματα που υπάρχουν στο αρχικό γράμμα των συμμαθητών μας που κάθονται στο ίδιο τραπέζι με εμάς που κάνουμε την εργασία.

Για παράδειγμα Αποστόλης – Γιώργος – Κωνσταντίνα (Α, Γ, Κ)

332372174 729840711939245 7317639014366595130 n

332527776 513944937553078 5846275341464292139 n

Αρετή – Γιώργος – Κωνσταντίνος – Σπύρος – Θοδωρής (Α, Γ, Κ, Σ, Θ)

332546871 880490589841925 92362894036461998 n

332702949 686965736449441 1844737894811660032 n

12η Εκπαιδευτική δράση

Εργαστήριο κεραμικής

331403110 754380642532280 6152911116918298100 n

331512775 960389454864351 6893500534935924195 n

331562312 534524278778917 8317669018065750625 n

331627059 1270678743516719 2464153261982956689 n

332163817 1385636338857689 7274948855449613747 n

332025709 1622648578179948 3440630047539661037 n

332437848 1847820542259180 6864220972546765537 n

332494354 3346610725556973 7689340626587786617 n

332202920 655823739629723 6403763704766704382 n

332257224 948817089637548 2437512070409037547 n

332289306 3110927959203417 1897714173416007425 n

332431347 879797903237016 4159277326656696810 n

332433684 731197245386791 963331911316025299 n

332460726 1331723914344270 6233012788225941346 n

332491777 709745357372000 8141545852268657894 n

332409495 767380801046820 8610144745708878658 n

332407904 1890050184679070 5166238691750916723 n

332466024 900939584572233 6567500312741520016 n

332401912 6151037124942597 4306688882921829672 n

332361467 592642415667741 9076334066708950729 n

332352325 716631723294223 7682942584419875144 n

13η εκπαιδευτική δράση

Δημιουργία επιδαπέδιου παιχνιδιού για την ημέρα του Μαθητικού Φεστιβάλ

347395344 264067152859369 6974832184916386210 n

347250729 1613475305838292 6730938000167859298 n

347288996 102537622851800 6797775703173114482 n

347383381 951728832919156 6247040097176167165 n

347106500 255235203692323 579771846974452617 n

347404178 224342823635113 7464489781752308942 n

Κλείσιμο εργαστηρίου
Οι μαθητές αναφέρουν σκέψεις, συναισθήματα και εντυπώσεις με μία λέξη, με μία απλή πρόταση και μία ζωγραφιά.

Αποστόλης: Δικαίωμα

Γιάννης: Σπίτι

Θεανώ: Μαμά – Μπαμπάς

Στέφανος: Δικαίωμα

Γιώργος Κ.: Ένα σπίτι για όλους

 

Κοπή βασιλόπιτας

Μαθητές και εκπαιδευτικοί έκοψαν Βασιλόπιτα για το 2023 και ευχήθηκαν Υγεία, Τύχη, Δημιουργικότητα και Αγάπη σε όλα τα παιδιά του κόσμου 🙂

325762506 589588716549142 2073260189063891192 n

323283681 5062283913873936 465739898942190753 n

325901064 6611036142244880 6977691303508473860 n

325736461 728416835551815 6794309964707471297 n

Παρακολούθησαν την ιστορία της Βασιλόπιτας

324110678 1981434168914811 7510936664415658120 n

325737183 3051638691795086 4972586475345146111 n

325853096 2954125464883200 1659285477642876295 n

Nibble your STEAM path – eTwinning project 2022-2023

312908801 8526893857335887 5401593016898838840 n 2

Nibbles , the little yellow book monster, has escaped from his book and nibbled his way into other stories. The children go on a journey to find Nibbles, discover books and  learn to love them. In this project we will read  delicious books and do various STEAM activities, do coding and programme our friendly robot Beebot. Children’s books and fairy stories give the opportunity to develop their language, imagination, and cognitive skills.

AIMS

Our children will:

  • learn about books,how they are made and which people are involved in creating them.
  • learn to love books.
  •  Practice in programming little robots (bee-bot, blue-bot, etc.)
  • approach the STEAM method through planning, designing, participating, questioning, observing, and testing their ideas.
  • broaden their knowledge and experience through STEAM activities.
  •   develop their creativity and imagination, communication and collaboration, innovation, love for learning, self-esteem, and self-confidence
  • Practice problem solving, working in groups, developing critical thinking skills and algorithmic skills through various activities.
  • learn with and from each other and to expand our knowledge.
  •  share experiences and cultures with the other partners and countries

We will:

  • create a book corner in our classroom.
  • a lending library for our children to take books home and read them with their family.
  • Teachers will share best practices, ideas and experiences and will increase their knowledge and collaboration.

Ο Nibbles, το μικρό τέρας των κίτρινων βιβλίων, έχει δραπετεύσει από το βιβλίο του και μπήκε σε άλλες ιστορίες. Τα παιδιά κάνουν ένα ταξίδι για να βρουν τα Nibbles, να ανακαλύψουν βιβλία και να μάθουν να τα αγαπούν. Σε αυτό το έργο θα διαβάσουμε νόστιμα βιβλία και θα κάνουμε διάφορες δραστηριότητες STEAM, θα κάνουμε κωδικοποίηση και θα προγραμματίσουμε το φιλικό μας ρομπότ Beebot. Τα παιδικά βιβλία και τα παραμύθια δίνουν την ευκαιρία να αναπτύξουν τη γλώσσα, τη φαντασία και τις γνωστικές τους δεξιότητες.

ΣΤΟΧΟΙ

Τα παιδιά μας θα:

  • μάθουν για τα βιβλία, πώς φτιάχνονται και ποιοι άνθρωποι συμμετέχουν στη δημιουργία τους
  • μάθουν να αγαπούν τα βιβλία
  • εξασκηθούν στον προγραμματισμό μικρών ρομπότ (bee-bot, blue-bot, κ.λπ.)
  • προσεγγίσουν τη μέθοδο STEAM μέσω του σχεδιασμού, του σχεδιασμού, της συμμετοχής, της αμφισβήτησης, της παρατήρησης και της δοκιμής των ιδεών τους
  • διευρύνουν τις γνώσεις και την εμπειρία τους μέσω των δραστηριοτήτων STEAM
  • αναπτύξουν τη δημιουργικότητα και τη φαντασία τους, την επικοινωνία και τη συνεργασία, την καινοτομία, την αγάπη για τη μάθηση, την αυτοεκτίμηση και την αυτοπεποίθηση
  • εξασκηθούν στην επίλυση προβλημάτων, στην εργασία σε ομάδες, στην ανάπτυξη δεξιοτήτων κριτικής σκέψης και αλγοριθμικών δεξιοτήτων μέσα από διάφορες δραστηριότητες
  • μοιράζονται εμπειρίες και πολιτισμούς με άλλους εταίρους και χώρες

Εμείς θα:

  • δημιουργήσουμε μια γωνιά βιβλίου στην τάξη μας
  • μια δανειστική βιβλιοθήκη για να πάρουν τα παιδιά μας βιβλία στο σπίτι και να τα διαβάσουν με την οικογένειά τους

Οι δάσκαλοι θα μοιραστούν βέλτιστες πρακτικές, ιδέες και εμπειρίες και θα αυξήσουν τις γνώσεις και τη συνεργασία τους.

Στο project συμμετέχουν: 2 σχολεία από Κύπρο, 1 σχολείο από Ρουμανία, 1 σχολείο από Ιταλία, 1 σχολείο από Ισπανία, 1 σχολείο από Πορτογαλία και 15 σχολεία από Ελλάδα.

Εκπαιδευτικές δράσεις

1. Find us on the map!

Add your location on the map https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1-BMYNjHLFsNo5Gj33ajFt3MVMVglH38&ll=38.03552412053018%2C3.0909139999999837&z=4

314914244 8559122380779701 2324357548772494367 n

2. Meet the students 

Ιταλία

Ρουμανία

https://read.bookcreator.com/yLr4OfkReTQpvqXk31jMvdskRZt1/eOx3JA56SkW1PkFxtSY9vA

Νηπιαγωγείο Αρφαρών – Ελλάδα

Κύπρος

5ο Νηπιαγωγείο Αμπελοκήπων – Ελλάδα


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

5ο Νηπιαγωγείο Φαρσάλων – Ελλάδα

download

Οι μαθητές μας παρακολοθούν τα βίντεο γνωριμίας των μαθητών των συνεργαζόμενων σχολείων

314690363 8559121504113122 6763191598848889809 n

314737911 8559119727446633 6972880776797774410 n

314891796 8559121200779819 1484208732666222986 n

3. Collaborative Logo Creation

Δημιουργία λογότυπου στο πρόγραμμα Canva

https://www.canva.com/design/DAFPBA_so8c/5T_9zyeoGOTaGaBbf7dw3w/edit

315965876 677027404009270 7746676496379560792 n

4. Maskot “Nibble”

316263259 8650392584986013 1338231795740697098 n

October- Nibbles the book monster

  1. Our activities about the “Nibbles the book monster”

    Μετάβαση στο padlet.com

  2. Europe Code Week: Nibble and BeeBot (Οι δράσεις υπάρχουν στο Wakelet και δεν είναι δημόσιες).

    Νηπιαγωγείο Αρφαρών

 

311466934 8476040212421252 6705689993131561841 n

5. Our project pages 

Our Facebook page (είναι μόνο οι εκπαιιδευτικοί του έργου):

https://www.facebook.com/groups/662500192121230 

Our blog:https://nibbleproject.blogspot.com/

6. Our On Line Games

Μετάβαση στο padlet.com

Οι μαθητές μας παίζουν τα ψηφιακά παιχνίδια που έχουν δημιουργήσει οι μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων

314976761 8559118467446759 8697872084206979015 n

314900884 8559116027447003 6666296364445895166 n

314795753 8559118944113378 7522394497392281657 n

314895213 8559119490779990 1955980934930112047 n

314795753 8559118944113378 7522394497392281657 n 3

314788441 8559116600780279 3871882614387261957 n

314728797 8559115664113706 7285550891539979518 n

314753619 8559117217446884 5699014334532364988 n

314631443 8559110470780892 8886368379938065110 n

314704046 8559119240780015 2378945482239062110 n

314704046 8559119240780015 2378945482239062110 n 2

7. Teacher’s evaluation in the beginning of the project and analysis of results

The questonnaire for the first evaluation of the project by teachers is ready.

You can click on the below link https://forms.gle/nHcDUw9eTYmpVjnb7

November- Goldilocks and the 3 Bears

November activities

  1. Goldilocks and the three bears

Nibble has a message for you

2. Make a bed for Goldilocks

Μετάβαση στο padlet.com

3. Create a Goldilocks portrait

Οι μαθητές μας ετοιμάζουν το δείπνο για τους 3 φίλους (αρκούδες) της Χρυσομαλούσας όπως αναφέρεται στο παραμύθι. Μαθαίνουν τον αριθμό 3 (3 καρέκλες, 3 σερβίτσια, 3 αρκουδάκια).

314628407 8559124154112857 5388886898393735886 n

314792235 8559123094112963 7720927897052979083 n

314905438 8559122727446333 2567518163530744875 n

Ο Αστέρης ξεκινά με το γράμμα Α,α το αλφαβητάρι των μαθητών

318332980 8689710031054268 2121228137634701759 n

318133480 8689709474387657 8120117905437836851 n

318185436 8689708717721066 2630273014563888490 n

4. Tic Tac Toe Game

Μετάβαση στο padlet.com

5. Nibble’s suitcase

Φύλλο εργασίας – σπίτι

Μετάβαση στο padlet.com

December- Students Online meeting

https://wakelet.com/i/invite?code=dsa6noh1

Ο ήρωας Αστέρης εισβάλλει στη χριστουγεννιάτικη ιστορία μας και την αλλάζει…

320222830 2386080834876851 2034677049742435331 n

322399284 1098617394164686 386301689811113633 n

321767798 565344755004534 3285993242502772010 n

322110605 719706016238577 4339928072193116651 n

322347470 682501759944338 5614640381883729669 n

322334213 824619891936986 8333234177365839602 n

January – Little Red Riding Hood

1. A message from Nibbles

2. Little Red Riding Hood needs a raincoat for when she visits her grandmother on rainy days. Help her decide which materials are waterproof and create one.

Μετάβαση στο padlet.com

3. Little Red Riding Hood’s activity with class robot

Μετάβαση στο padlet.com

Δημιουργούν τον κώδικα στο χαρτί

323324259 1257359161656342 523253129772019921 n

329132800 5871885536263466 4109916291502176812 n

4. Little Red Riding Hood’s worksheets and online games

Μετάβαση στο padlet.com

5. Little Red Riding Hood’s Collaborative painting (Colorillo)

https://jamboard.google.com/d/1cq4PjDxSk4waKz_czGRdhBBToiJr6DvkySBr0SrRpX4/viewer?f=0

9ο Νηπιαγωγείο Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης – Νηπιαγωγείο Αρφαρών

323706747 5815482865153751 4103479642839813860 n

328510156 1467245293683569 2716073676652237313 n

328897425 1361209641298032 1628399993748143726 n

328139413 530200935609887 2871723100873479757 n

6. Collaborative board game

Μετάβαση στο padlet.com

329176579 577051347344293 7319207018678948588 n

329241825 863228221636807 6962716042456927706 n

328993850 935155270988229 7768031798689850674 n

329138165 908786563736513 3624132725805780858 n

328992282 705685721265611 7046495659660833896 n

7. The poster of the fairy tale

8. The dance of the wolf

Οι μαθητές ετοιμάζουν τις μάσκες τους για το χορό του λύκου 🙂

330635565 5793118010765265 7807624489848376935 n

329157496 1419889361879878 6430614478333252101 n

329388462 883459256325739 6349118263572860420 n

329438282 738702617645532 2616130969455512403 n

Περνάνε το βιντεάκι τους στη σελίδα Canva

329341571 1209503483016369 8110814087466276925 n

9. Παρακολουθούν εκπαιδευτικό ντοκιμαντέρ για το Λύκο

329385620 886908319214315 6723513693191518332 n

10. Οι μαθητές μας παίζουν κουκοθέατρο και δημιουργούν τους ήρωες του παραμυθιού “Κοκκινοσκουφίτσα”

316254126 8650457594979512 1941451262597993457 n

316544666 8650457058312899 4082588315308652432 n

316552067 8650458841646054 3513989081144047747 n

316285917 8650459048312700 8335857658221271523 n

316237079 8650459958312609 5262717443847353891 n

316415869 8650457214979550 3923234654031258548 n

February – Jack and the beanstalk

1. Engineering challenge : Find another way to get Jack down from the beanstalk

329131536 1344468832792633 5311925861940609013 n

329124387 587848936205159 3582239403429281882 n

2. Science challenge: Plant a bean and observe the growth

Μετάβαση στο padlet.com

3. Technology :Help the robot -beebot get to the bean stalk

Μετάβαση στο padlet.com

4. Maths challenge: Retell the story

Μετάβαση στο padlet.com

6. Collaborative boarding game : Go first to the giants castle(on line)

Σύνδεση με μαθητές από σχολείο της Πορτογαλίας

335123650 779825046913300 8818532872255291334 n

335649463 584207983725053 2414913930738864433 n

336095503 1567327603753258 2469309017235850248 n

335393399 517669930443502 1139239018650362264 n

335700203 1413491692756218 5095215991895097995 n

336171429 5883713965058648 4713541514790302440 n

335388598 594416112319727 2344303657782807011 n

336362760 737213648135757 5747498676351710129 n

7. Collaborative fun game : Built the tallest castle in time

Σύνδεση με τους μαθητές του 9ου Νηπιαγωγείου Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης

334582846 155933014004537 2462680924046035217 n

333906201 538287851759013 6448780617807855965 n

333037451 1149440069064666 8685050731827901400 n

333626367 758196342311330 7570106687650477388 n

334584741 136677725734395 8667574403650867052 n

335030353 117420374519295 2754155475627579362 n

334930641 997757624531073 5919466233767841806 n

8. Worksheets and on line games


Μετάβαση στο scratch.mit.edu.

333845977 569126075280276 5238882659652271710 n

333644863 1397982997605356 45217574180435208 n

333306462 732311301931127 2257404239864980310 n

333302919 117430721286327 8769785884395004151 n

March: The three little pigs

1.Nibble’s Message

2.The Three Little Pigs STEAM Challenge

Μετάβαση στο padlet.com

3.The Three Little Pigs Art Challenge

4.The Three Little Pigs Robotic Activity

Μετάβαση στο padlet.com

5.The Three Little Pigs Collaborative Game

Μετάβαση στο padlet.com

Ψυχοκινητικό παιχνίδι παρέα με τους μαθητές του 9ου Νηπιαγωγείου Αμπελοκήπων Θεσσαλονίκης

340931542 943960823708957 7325055190043704361 n

340846748 124686853911731 6880864293374683700 n

340780292 243973118088125 9114244312104983763 n

340991716 915999283065702 1368945142440229676 n

340940966 621882512653706 1461758121886553081 n

340851369 963839004622425 4870407522701866256 n

340797766 590676229686354 8942326236855846312 n

340639312 584526260410015 8967267309077345851 n

340487658 749427626671247 7493899540370885923 n

340608474 6447980335255631 2931921514993792487 n

Ψυχοκινητικό παιχνίδι με ζάρι – Δραματοποίηση της ιστορίας

338170957 594676182689835 5404438144241093300 n

338014933 1171607483558277 6993499740536781897 n

338501771 762749285174817 1723884095177016969 n

6.The Three Little Pigs Worksheets and Online Games

April: Book month

1.Activities with books

https://wakelet.com/wake/j301ANuysbf8aunTkfGpl

Interview with Emma Yarlett
Children’s question:
Final presentation

Certificates for students

certificate for kids nibble your steam path

Teachers evaluation at the end of the project

Μετάβαση στο padlet.com

Children’s evaluation

Μετάβαση στο padlet.com

Parents evaluation of project

https://forms.gle/MKBiXAVxkzbB31bAA

Εθνική Ετικέτα Ποιότητας Έργου

ετικέτα 2023 2

Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας Έργου

4

Χριστούγεννα στο νηπιαγωγείο

Οι μέρες των Χριστουγέννων πλησιάζουν και οι μαθητές μας καθημερινά δημιουργούν εργαστήρια για να φτιάξουν διάφορες κατασκευές, στολίδια και κάρτες.

Παράλληλα προετοιμάζουν το σκηνικό της Χριστουγεννιάτικης γιορτής, κάνουν πρόβες, μαθαίνουν τραγούδια, διακοσμούν την τάξη και δημιουργούν τα δικά τους φύλλα εργασίας από παραμύθια της επιλογής τους.

1.Στολίζουν το δέντρο

319559048 1093000537975242 5620549848453330703 n

320070807 666369465278688 4129214893114454959 n

319387763 532036865513832 8360359632438962611 n

319312588 711434323556450 9080944761767939279 n

319015763 702456358253455 2550888348562796846 n

318885078 2369032256592736 8745710817061691915 n

318734536 848210452966284 2367234675778551356 n

2. Δημιουργούν κατασκευές

318581062 1221778465084519 8342757092187397988 n

319364447 1097363230950244 3329597170984838324 n

318750943 6227059573970930 8304621898043332169 n

318559818 1370717487087763 8004419587763363670 n

319152227 569410394995443 5857377387616111329 n

318627412 868239154315236 9020683834906044625 n

318896325 5420903181368962 1547432655612753726 n

319323714 3078778992412485 6482851961067826326 n

319608227 1504058540101394 5203460375895884083 n

319924058 2265293486983619 2992825059942866824 n

318520347 526139776221615 1899767077877978901 n

3. Στολίδια για το σπίτι

318992971 984497225840975 6589830953335313314 n

318873865 485663837026360 5389757561041450229 n

319511436 557750866195649 826044145171387811 n

318850319 517055707038349 2634567912299192127 n

321104547 712361073847482 207772113844035081 n

321453848 545714457405979 8402867228380614864 n

4. Παρακολουθούν το παραμύθι “Μάγισσα Φρικαντέλα” και δημιουργούν φύλλα εργασίας

319286175 716897672869240 5976676225774347832 n

318805738 6173655619335640 1690430227204603466 n

319390485 838623534015680 4624100290393066258 n

319371076 1042197110507313 4240180755423392192 n

319945331 1226780524939087 3012402346725165187 n

Κατασκευή κάρτας

322389803 599610418642544 3476440083798427121 n

322366633 3309746159354905 8646803182811049269 n

Κατασκευή καπέλου στο σπίτι (συνεργασία παιδιού-γονέα)

321370133 1278077359422061 199492389902838365 n

322475116 686715063162117 1682835446482013153 n

322379276 3421274928113340 2695600085126232121 n

320515168 533264262172681 7176012977893659108 n

322534498 487555680175768 1646963834528716404 n

 

322263415 643758077528549 478457383319816938 n

322332596 1381315195738319 8764343570779682585 n

322222870 1357735858307753 5224205810764613868 n

322310727 1278706599591132 2086319461724519888 n

Χριστουγεννιάτικη πρόσκληση

321236788 3314648878785788 7320314797065014509 n

321150941 877923906993974 4698880699771417213 n

320876929 682680676692726 379953411733619172 n

Σκηνικό γιορτής

319851530 999350184355801 3970837106932732476 n

321160113 1333602490791620 7589794738642462038 n

Χριστουγεννιάτικη γιορτή

320222830 2386080834876851 2034677049742435331 n

322399284 1098617394164686 386301689811113633 n

322110605 719706016238577 4339928072193116651 n

321608452 1200630754203517 4676359856527746600 n

322347470 682501759944338 5614640381883729669 n

322334213 824619891936986 8333234177365839602 n

322533166 5552652931514118 7774986957992856407 n

322397505 5792163404233977 8845243869982995637 n