Την Δευτέρα 10 Μαΐου, επαναλειτουργούν διά ζώσης τα Νηπιαγωγεία, Δημοτικά σχολεία και Γυμνάσια όλης της χώρας.
Τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, μαθητές, εκπαιδευτικοί, βοηθητικό και λοιπό προσωπικό καλούνται τη Δευτέρα 10 Μαΐου να προσέλθουν στα σχολεία έχοντας μαζί τους βεβαίωση αρνητικού τεστ (self-test).
Η χρήση του self-test δρα συμπληρωματικά στα ήδη ισχύοντα μέτρα, που περιλαμβάνουν υποχρεωτική χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, σταθερές ομάδες μαθητών σε δραστηριότητες, χρήση αντισηπτικών, σχολαστικούς καθαρισμούς χώρων και τακτικούς αερισμούς χώρων.
Το αυτοδιαγωνιστικό τεστ κορωνοϊού παρέχεται δωρεάν και διενεργείται πριν την έναρξη των μαθημάτων της Δευτέρας και της Πέμπτης, από μαθητές/τριες εκπαιδευτικούς, και λοιπό προσωπικό όλων των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας. Ο έλεγχος διενεργείται έως και είκοσι τέσσερις ώρες πριν την προσέλευση στην σχολική μονάδα.
Το self-testing είναι μία διαδικασία εύκολη και απλή, που χρησιμοποιείται και σε άλλες χώρες για τη λειτουργία των σχολείων και ήδη έχει βοηθήσει στον εντοπισμό σημαντικού αριθμού ασυμπτωματικών, ως επί το πλείστον, ασθενών, επομένως και στον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού στην κοινότητα.
Τα βήματα είναι τα εξής:
Γονείς, κηδεμόνες, μαθητές και προσωπικό των σχολείων παραλαμβάνουν δωρεάν το self-test, μαζί με ενημερωτικό υλικό από το φαρμακείο, χρησιμοποιώντας τον ΑΜΚΑ, τον προσωρινό ΑΜΚΑ (ΠΑΜΚΑ) ή τον Προσωρινό Αριθμό Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (ΠΑΑΥΠΑ). Το πρώτο τεστ μπορούν να το παραλάβουν όλοι από σήμερα, Τετάρτη 5 Μαΐου, σε όλη τη χώρα. Από τη Δευτέρα 10/5 θα μπορούν να παραλάβουν και το 2ο τεστ της ερχόμενης εβδομάδας.
Οι μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί κάνουν τα self-tests στο σπίτι τους. Στους μαθητές κάτω των 13 ετών το τεστ θα διενεργείται από ενήλικο. Συστήνεται το τεστ να γίνεται το ίδιο πρωί ή το προηγούμενο βράδυ. Άρα το πρώτο τεστ μπορεί να γίνει την Κυριακή το βράδυ ή τη Δευτέρα το πρωί.
Γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικοί και λοιπό προσωπικό δηλώνουν το αποτέλεσμα του self-test μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr, στην οποία θα εισέρχονται με τους κωδικούς taxisnet, καταχωρώντας συγκεκριμένα στοιχεία, όπως πατρώνυμο, μητρώνυμο, ΑΜΚΑ και το αποτέλεσμα του self-test.
Αν το self-test είναι αρνητικό:
Για τους μαθητές, εκδίδεται σχολική κάρτα μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr. Οι μαθητές θα φέρουν τη σχολική κάρτα μαζί τους κάθε ημέρα και θα την επιδεικνύουν στους εκπαιδευτικούς την πρώτη ώρα της Δευτέρας και της Πέμπτης ή όποτε τους ζητηθεί.
Για τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό, εκδίδεται η δήλωση αρνητικού αποτελέσματος μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr.
Σε περίπτωση που δεν υπάρχει πρόσβαση σε εκτυπωτή, μπορεί να συμπληρώνεται χειρόγραφη δήλωση που θα περιέχει τα ίδια στοιχεία με τη σχολική κάρτα/τη δήλωση αρνητικού αποτελέσματος.
Αν το self-test είναι θετικό:
Εκδίδεται δήλωση θετικού αποτελέσματος μέσω της πλατφόρμας self-testing.gov.gr για τη διενέργεια δωρεάν επαναληπτικού rapid-test σε δημόσια δομή.
Η λίστα με τις δημόσιες δομές περιλαμβάνεται στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr.
Αν το επαναληπτικό τεστ είναι θετικό, ακολουθείται το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ.
Αν το επαναληπτικό τεστ είναι αρνητικό, οι μαθητές/εκπαιδευτικοί λαμβάνουν σχετική βεβαίωση από το σημείο εξέτασης και επιστρέφουν στο σχολείο.
Με αφορμή την εκπόνηση του προγράμματος “Η διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιούΓλαύκος και Ίρις“στην πλατφόρμα etwinning, στο οποίο γίνεται έμμεση αναφορά στον έναστρο ουρανό και στους αστερισμούς προσκαλέσαμε τον Κώστα Ταμπουλίδη, Φυσικό, να μας μιλήσει για τα ουράνια σώματα δίνοντας στους μικρούς μας μαθητές τις βάσεις στην επιστήμη της Αστρονομίας.
Συγκεκριμένα, αφού παρουσίασε το ηλιακό σύστημα και τα ιδιαίτερα χαρακηριστικά κάθε πλανήτη, ακολούθως δόθηκε η ευκαιρία στα παιδιά να εμπεδώσουν τη νέα γνώση δημιουργώντας τους πλανήτες με τη χρήση της πλαστελίνης.
Οι πλανήτες του Νικόλα με τη χρήση της πλαστελίνης
Οι μαθητές ζωγραφίζουν ότι τους άρεσε περισσότερο από το εργαστήριο αστρονομίας
Οι μαθητές μέσω του ιχνογραφήματος αποδίδουν όπως κατανόησαν την εναλλαγή Μέρα-Νύχτα
Ευχαριστούμε θερμά τον Κώστα Ταμπουλίδη που μοιράστηκε τις γνώσεις του μαζί μας!
(Στο διαδικτυακό εργαστήριο Αστρονομίας συμμετείχαν οι μαθητές μας και οι μαθητές του 2ου Νηπιαγωγείου Ν. Σμύρνης).
Οι μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων, στο πλαίσιο του προγράμματος eTwinning με θέμα “Η διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού Γλαύκος και Ίρις” και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου συναντιούνται διαδικτυακά για να πάρουν συνέντευξη (30/03/2021) από τη συγγραφέα του παραμυθιού Σοφία Δ. Νινιού αλλά και για να δημιουργήσουν μαζί της το δικό τους παραμύθι (2/04/2021).
Οι δραστηριότητες γίνονται από κοινού στην πλατφόρμα Webex.
30 Μαρτίου 2021– Οι μικροί μαθητές σε ρόλο δημοσιογράφου παίρνουν συνέντευξη από τη συγγραφέα. Δείτε τις ερωτήσεις Εδώ
2 Απριλίου 2021 – Δημιουργία παραμυθιού με τη συγγραφέα
(σύντομα θα γίνει η εικονογράφηση και η ηχητική αφήγησή του από τους μαθητές)
Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν στην ιδέα δημιουργίας βιβλίου και είτε το υλοποίησαν με δικιά τους πρωτοβουλία είτε μέσα στην ψηφιακή τάξη με την καθοδήγηση της νηπιαγωγού.
Πρόκειται για αφήγηση με εικόνες.
Κατασκευή σελιδοδείκτη
Ευχριστούμε θερμά τη συγγραφέα του παραμυθιού “Γλαύκος και Ίρις”, Σοφία Δ. Νινιού που με χαρά δέχτηκε να συμμετέχει στις δράσεις μας δίνοντας συνέντευξη αλλά και καθοδηγώντας τους μικρούς μας φίλους να πάρουν ρόλο συγγραφέα και να δημιουργήσουν το δικό τους παραμυθι με τίτλο “Η Άττικα κάνει το πρώτο της τηλεμάθημα”.
Οι μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων, στο πλαίσιο του προγράμματος eTwinning με θέμα “Η διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού Γλαύκος και Ίρις”συναντιούνται διαδικτυακά και κάνουν δραστηριότητες από κοινού στην πλατφόρμα Webex.
2. Το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού: οι μαθητές καλλούνται να ψάξουν στο χώρο τους και να βρουν ένα παιχνίδι – αντικείμενο που να έχει χρώμα Λευκό (το χρώμα του Γλαύκου) και ένα με το χρώμα της Ίριδας (μωβ).
3. Εντοπίζουν στο Χάρτη τις περιοχές που αναφέρονται στο παραμύθι και τις περιοχές των σχολείων τους
Πρόκειται για ένα πρόγραμμα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην προσχολική ηλικία .Το παραµύθι «Γλαύκος και Ίρις» θα χρησιµοποιηθεί ως µέσο διδασκαλίας και η μάθηση θα προκύπτει με έναν αβίαστο τρόπο βοηθώντας τα παιδιά να κατανοήσουν μεγάλες αλήθειες για τη ζωή, να συλλέξουν σημαντικές πληροφορίες για να καταλάβουν τον εαυτό τους και τις διαπροσωπικές σχέσεις καθώς και τον κόσμο που τα περιβάλλει αποκτώντας ταυτόχρονα γνώσεις σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα.
Στόχοι
-Καλλιεργείται η µητρική γλώσσα των παιδιών μέσα από πρακτικές αναδιήγησης και δραµατοποίησης.
-Καλλιεργείται η γλωσσική έκφραση μέσω του διαλόγου, ευνοείται η πολυφωνία των απόψεων, διευρύνεται το λεξιλόγιο και αναπτύσσεται η φαντασία.
-Καλλιεργείται και εξασκείται η µνήµη.
-Ενεργοποιείται το ενδιαφέρον των µαθητών και κινητοποιούνται στην ανακάλυψη “µιας προσωπικής ιστορίας’’, ενός συµβόλου, ενός νοήµατος.
-Εξοικειώνονται µε την τέχνη σε διάφορες μορφές της.
-Καλλιεργείται κλίµα συνεργασίας.
-Αναπτύσσεται η κριτική και δηµιουργική σκέψη των µαθητών
-Συµβάλλει στην ολόπλευρη ψυχοκινητική, γνωστική, αντιληπτική και συναισθηµατική ανάπτυξη του παιδιού.
Διάρκεια
5 μήνες
Συνεργάτες του έργου
Νηπιαγωγείο Αρφαρών
2ο Νηπιαγωγείο Νέας Σμύρνης
Αφού δόθηκε έγκριση από τους γονείς για συμμετοχή του παιδιού τους στο πρόγραμμα ξεκίνησαν οι εκπαιδευτκές δράσεις μας.
Οι μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων αφού εντοπίσουν τις περιοχές, ζωγραφίσουν τα σχολεία και τα τοποθετούν στο χάρτη της τάξης. Στη συνέχεια μετρούν την απόσταση και βλέπουν τον εξωτερικό χώρο των σχολείων με τη βοήθεια του ψηφιακού χάρτη Zee Maps (υπολογιστής της τάξης – tablet).
Μαθητές Νηπιαγωγείου Αρφαρών
Μαθητές 2ου Νηπιαγωγείου Ν. Σμύρνης
2. Γνωριζόμαστε…
Τα παιδιά των συνεργαζόμενων σχολείων συστήνονται με τον δικό τους τρόπο (πρόγραμμα Voki, βίντεο, εφαρμογή word cloud)
Οι μαθητές του Νηπιαγωγείου Αρφαρών παίζουν με το πάζλ που δημιούργησαν οι μαθητές του 2ου Νηπιαγωγείου Ν. Σμύρνης.
2.3. On line γνωριμία μαθητών δια μέσου Webex
3. Αφήγηση παραμυθιού
Οι μαθητές ζωγραφίζουν ελεύθερα ότι τους άρεσε από το παραμύθι.
Μαθητές Νηπιαγωγείου Αρφαρών
4. Δημιουργία Λογότυπου
Οι μαθητές ζωγραφίζουν τους ήρωες του παραμυθιού και δημιουργούν τα δικά τους σχέδια. Στη συνέχεια ψηφίζουν ποιο τους αρέσει περισσότερο. Η ζωγραφιά με τις περισσότερες ψήφους θα γίνει και το λογότυπο του έργου.
Μαθητές Νηπιαγωγείου Αρφαρών
Μαθητές 2ου Νηπιαγωγείου Ν. Σμύρνης
4.1 Ψηφοφορία στο easyPolls
Στο κάτωθι λινγκ μπορούν οι μαθητές να ψηφίσουν το λογότυπο που τους αρέσει περισσότερο.
και οι μαθητές του 2ου Νηπιαγωγείου Ν. Σμύρνης δημιουργούν το ποίημα:
” ‘Ενα πουλάκι
που του έφυγε
ένα πουπουλάκι
είχε χρώμα κόκκινο
ψηλά πετά στον ουρανό
και η μαργαρίτα το κοιτά
και του τραγουδά”.
Μαθητές 2ου Νηπιαγωγείου Ν. Σμύρνης
Προτείνουν με τη σειρά τους άλλες τρεις λέξεις: Γλάρος, Λουλούδι και Γάμος
και οι μαθητές του Νηπιαγωγείου Αρφαρών δημιουργούν το ποίημα:
“Ένα γλάρο συναντά
με τραγούδια και χαρά
για ένα γάμο του μιλά
κι ένα λουλούδι αποχαιρετά”.
Ακούστε όλόκληρο το ποίημα από τους μαθητές
Τη συνεργατική εικονογράφηση του ποιήματος μπορείτε να δείτε Εδώ
Παιδί και Μαθηματικά
Οι μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων δημιουργούν συνεργατικά ένα βιβλίο παρουσιάζοντας τους αριθούς από το 1 έως το 20.
Συγκεκριμένα χωρίζουν τους αριθμούς από το 1 έως 20 γιατί με βάση το παραμύθι 20 ήταν οι μέρες που περίμενε η Ίρις να επιστρέψει ο Γλαύκος από τον Έβρο. Όλες αυτές τις ημέρες τα πουλιά έδιναν στην Ίριδα απο ένα πούπουλο για να φτιάξει την φωλιά που θα έμεναν ως ζευγάρι. Έτσι, οι μαθητές ζωγραφίζουν τόσα πουπούλα όσοι είναι και λοι αριθμοί.
2. Το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού: οι μαθητές καλλούνται να ψάξουν στο χώρο τους και να βρουν ένα παιχνίδι – αντικείμενο που να έχει χρώμα Λευκό (το χρώμα του Γλαύκου) και ένα με το χρώμα της Ίριδας (μωβ).
3. Εντοπίζουν στο Χάρτη τις περιοχές που αναφέρονται στο παραμύθι
1. Οι μαθητές συναντιούνται διαδικτυακά (Webex) και συζητούν τι ερωτήσεις θα κάνουν στη συγγραφέα Σοφία Δ. Νινιού την ημέρα της συνέντευξης. Δείτε Εδώ
Με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών γράφουν τις ερωτήσεις και αποφασίζουν να χαρίσουν, στη συγγραφέα, ζωγραφιές που θα δημιουργήσουν οι ίδιοι και ανεβάσει στο padlet με τη βοήθεια των γονέων τους.
2. 30 Απριλίου οι μαθητέςσε ρόλο δημοσιογράφου παίρνουν συνέντευξη από τη συγγραφέα
Οι μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου συναντιούνται διαδικτυακά για να δημιουργήσουν το δικό τους παραμύθι με τη συγγραφέα του παραμυθιού Σοφία Δ. Νινιού (2/04/2021).
Οι δραστηριότητες γίνονται από κοινού στην πλατφόρμα Webex.
Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν στην ιδέα δημιουργίας βιβλίου και είτε το υλοποίησαν με δικιά τους πρωτοβουλία είτε μέσα στην ψηφιακή τάξη με την καθοδήγηση της νηπιαγωγού.
Πρόκειτε για αφήγηση με εικόνες.
Κατασκευή σελειδοδείκτη
Ευχριστούμε θερμάτη συγγραφέα του παραμυθιού «Γλαύκος και Ίρις», Σοφία Δ. Νινιού που με χαρά δέχτηκε να συμμετέχει στις δράσεις μας δίνοντας συνέντευξη αλλά και καθοδηγώντας τους μικρούς μας φίλους να πάρουν ρόλο συγγραφέα και να δημιουργήσουν το δικό τους παραμυθι με τίτλο«Η Άττικα κάνει το πρώτο της τηλεμάθημα».
Με αφορμή το παραμύθι “Γλαύκος και Ίρις“,στο οποίο γίνεται έμμεση αναφορά στον έναστρο ουρανό και στους αστερισμούς προσκαλέσαμε τονΚώστα Ταμπουλίδη, Φυσικό, να μας μιλήσει για τα ουράνια σώματα δίνοντας στους μικρούς μας μαθητές τις βάσεις στην επιστήμη της Αστρονομίας.
Συγκεκριμένα, αφού παρουσίασε το ηλιακό σύστημα και τα ιδιαίτερα χαρακηριστικά κάθε πλανήτη, ακολούθως δόθηκε η ευκαιρία στα παιδιά να εμπεδώσουν τη νέα γνώση δημιουργώντας τους πλανήτες με τη χρήση της πλαστελίνης.
Οι μαθητές ζωγραφίζουν ότι τους άρεσε από το εργαστήριο αστρονομίας
Ευχαριστούμε τον Κωστα Ταμπουλίδη που μοιράστηκε τις γνώσεις του μαζί μας!
Παιδί και Φυσική
Νηπιαγωγείο Αρφαρών
Οι μαθητές μας, προτείνουν στους μαθητές του 2ου Νηπιαγωγείου Ν. Σμύρνης να δουν τα χρώματα της Ίριδας που αναφέρονται στο παραμύθι κάνοντας ένα πείραμα που έκαναν και οι ίδιοι στην ψηφιακή τάξη – Webex μετά από πρόταση του μαθητή Νικόλα.
Συγκεκριμένα θα χρειαστείτε:
1 πιάτο
Καραμέλες
Ζεστό νερό
Βάζετε τις καραμέλες μέσα στο πιάτο και ρίχνετε το ζεστό νερό.
Τι μαγικό θα συβεί;
2ο Νηπιαγωγείο Νέας Σμύρνης
Τα παιδιά αξιοποίησαν την πρόταση των μαθητών του Νηπιαγωγείου Αρφαρών για το πείραμα με τις χρωματιστές καραμέλες και τα χρώματα της ίριδας και όπως μας ενημέρωσαν πραγματικά ενθουσιάστηκαν και το διασκέδασαν πολύ!
Παιδί και Εικαστικά
2ο Νηπιαγωγείο Νέας Σμύρνης
Έπειτα από την ωραία και διασκεδαστική πρόταση για το πείραμα με τις καραμέλες και τα χρώματα της ίριδας, οι μαθητές του 2ουΝηπιαγωγείουΝέαςΣμύρνης πρότειναν, με αφορμή αυτό το όμορφο και ιδιαίτερο μωβ λουλουδάκι, την Ίριδα, που μάθαμε και αγαπήσαμε μέσα από το παραμύθι “Γλαύκος και Ίρις” προτείνουν να γνωρίσουμε και επεξεργαστούμε στην τάξη μας τα έργα με τις ίριδες του σπουδαίου ζωγράφου Vincent van Gogh και να επιλέξουμε κάποιο από τα έργα του για να το αποδώσουμε με με το δικό μας τρόπο!
Ίριδες – Vincent van GoghΊριδες – 2ο Νηπιαγωγείο Νέας σμύρνης
Νηπιαγωγείο Αρφαρών
Ίριδες – Νηπιαγωγείο Αρφαρών
Πίνακας ζωγραφικής στο Colorillo από τους μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων. Θέμα έργου ” Ίριδες”
Αποτέλεσμα συνεργασίας
Παιδί και Μουσική
Νηπιαγωγείο Αρφαρών
Οι μαθητές μας δημιούργησαν με φυσικά αντικείμενα (νερό, πέτρες, άμμο, βότσαλα) τον ήχο της θάλασσας και το βάδισμα της Ίριδας στην ακρογιαλιά όπου και συναντά τον Γκαύκο προτείνοντας στους μαθητές του συνεργαζόμενου σχολείου να δημιουργήσουν τον ήχο του αέρα και το πέταγμα του Γλαύκου.
Στη συνέχεια θα ενωθούν για να δημιοργηθεί ένα μουσικό κομμάτι δίνοντας φυσικά και τίτλο.
Μπορείτε να ακούσετε τον ήχο των μαθητών του Νηπιαγωγείου Αρφαρών
Μπορείτε να ακούσετε τον ήχο των μαθητών του 2ου Νηπιαγωγείου Ν. Σμύρνης
Εμπνεύστηκαν από τον ήχο της θάλασσας που δημιούργησαν οι μαθητές του Νηπιαγωγείου Αρφαρών και συνέθεσαν μια μελωδία στο μεταλλόφωνο, για το πέταγμα του Γλαύκου μέσα στο άκουσμα του ήχου του ανέμου. Αρχικά οι μαθητές ζωγράφισαν την παρτιτούρα σύμφωνα με τα χρώματα των φτερών, που έστελνε ο Γλαύκος στην Ίριδα για τη φωλιά τους, έπειτα καθώς οι μεταλλικές πλάκες του μεταλλόφωνου είναι χρωματιστές έπαιξαν τη μελωδία ακολουθώντας την παρτιτούρα με τα χρώματα, την οποία δημιούργησαν μόνοι τους.
Εννιαίο Μουσικό κομμάτι με τίτλο
Δημιουργία Αφίσας
2ο Νηπιαγωγείο Ν. Σμύρνης
Οι μαθητές εξέφρασαν τις ιδέες τους για δημιουργία αφίσας και κατέληξαν στο μήνυμα “Ηπραγματικήαγάπημαςδίνειφτεράγιαναπετάξουμε“. Έπειτα, οι μαθητές του 2ουΝηπιαγωγείουΝέαςΣμύρνης προχώρησαν και ολοκλήρωσαν το πρώτο μισό του έργου και του μηνύματος για να ολοκληρώσουν οι μαθητές του Νηπιαγωγείου Αρφαρών.
Το άλλο μισό από τους μαθητές του Νηπιαγωγείου Αρφαρών
Τελική μορφή αφίσας
Διαδικτυακή ενημερωτική ομιλία με τη συγγραφέα και φιλόλογο Σ. Νινιού με θέμα «Η παιδαγωγική αξία του παραμυθιού στην ανάπτυξη και αγωγή του παιδιού».
Φυσικές Επιστήμες – Αστερισμοί
Με αφορμή την επερχόμενη διαδικτυακή μας σύνδεση με τον κύριο Ταμπουλίδη και την επεξεργασία του θέματος των αστερισμών, αφιερώσαμε χρόνο ώστε να ξαναθυμηθούμε τις “παρεούλες αστεριών” για τις οποίες μιλήσαμε και κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης. Έτσι θυμηθήκαμε τον Σείριο, τον Ωρίωνα, τη Μεγάλη και τη Μικρή Άρκτο.
Κατόπιν οι μαθητές του 2ου Νηπιαγωγείου Νέας Σμύρνης είχαν την ιδέα να σχεδιάσουμε συνεργατικά τη ΜεγάληΆρκτο στην εφαρμογή colorillo. Έχουν κάνει την αρχή, αναμένουν τη συνέχεια!
Έπειτα οι μαθητές του Νηπιαγωγείου Αρφαρών είχαν την ιδέα να δημιουργήσουν στο χαρτί τους δικούς τους αστερισμούς. Έτσι προέκυψαν: ” Ο αστερισμός της γοργόνας” , “Ο αστερισμός της καδιάς” και ” Ο αστερισμός του αστεριού”.
2ο Διαδικτυακό εργαστήριο Αστρονομίας
Στο διαδικτυακό εργαστήριο, οι μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων, γνώρισαν τους αστερισμούς με την υποστήριξη του Κ. Ταμπουλίδη και εμπλούτισαν τις γνώσεις τους.
Συγκεκριμένα, έμαθαν ότι τα άστρα σχηματίζουν σχήματα στον ουρανό και τα σχήματα αυτά είναι οι αστερισμοί. Είδαν τη Μεγάλη Άρκτος, τη μικρή Άρκτος που στην άκρη της ουράς της βρίσκεται το Πολικό Αστέρι.
Επιπλέον, έμαθαν πως επειδή η γη γυρίζει, τα αστέρια δεν έχουν ώρες και εποχές κι έχουν την ίδια θέση στον ουρανό και μπορούν να δούν τη θέση τους σ’ έναν χάρτη στον ουρανό.
Ολοκληρώνοντας, οι μαθητές δημιούργησαν τους δικούς τους αστερισμούς στο χαρτί, σε κατασκευή με σύρμα πίπας και σε ψηφιακή μορφή, για να συνεργαστούν οι μαθητών των δύο σχολείων, ζωγράφισαν τη Μεγάλη Άρκτο.
Τα εκπαιδευτικά λογισμικά και το διαδίκτυο αποτελούν ένα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια των εκπαιδευτικών αλλά και των γονιών ειδικά τις ημέρες που παραμένουν υποχρεωτικά σπίτι. Τηρώντας τις σχετικές οδηγίες έκθεσης στην οθόνη του υπολογιστή, οι μικροί μαθητές μπορούν να απασχοληθούν δημιουργικά με κάποια από τα παρακάτω λογισμικά.
Κατεβάστε δωρεάν:
Γλώσσα Α’ και Β’ Δημοτικού με επιμέρους παιχνίδια τη «Μαγική Γραμμούλα», τον «Φαγαλέξη», την «Κοκκινοσκουφίτσα», τον «Λύκο και τις 4 εποχές» και το «Εργαστήρι του Δασκάλου» http://ts.sch.gr/repo/online-packages/dim-glossa-a-b/
Tux Paint, ένα ελεύθερο, βραβευμένο πρόγραμμα ζωγραφικής εύχρηστη διεπαφή, διασκεδαστικά εφέ ήχου, και μια ενθαρρυντική μασκότ κινούμενων σχεδίων η οποία καθοδηγεί τα παιδιά καθώς χρησιμοποιούν το πρόγραμμα http://www.tuxpaint.org/
Αερόστατο, μια εκπαιδευτική πύλη, ειδικά σχεδιασμένη για παιδιά 3-7 ετών, μέσα στην οποία μπορούν να παίζουν και παράλληλα να μαθαίνουν http://www.mikrapaidia.gr/ccsintro/
Το Μαγικό Φίλτρο: μαθησιακό ψηφιακό παιχνίδι περιπέτειας μια ολόκληρη ομάδα χαρακτήρων οι οποίοι στο πλαίσιο του παιχνιδιού βοηθούν ο ένας τον άλλον media.uoa.gr/epinoisi/tmf/tmf20.rar
Οι Απόκριεςείναι μια από τις αγαπημένες γιορτές των παιδιών. Στο Νηπιαγωγείο μας τις περάσαμε και φέτος με κέφι, χαρά, χορό, παιχνίδια και καλή διάθεση. Και φυσικά κατασκευές… Με αστείρευτο μεράκι φτιάξανε μάσκες, καπέλα, κλόουν, ζωγράφισαν, χόρεψαν και έφτιαξαν χαρταετό.
Μερικές από τις δραστηριότητές μας:
Έμαθαν την ιστορία του Αρλεκίνου και ζωγραφίσαν ότι τους άρεσε περισσότερο.
Σχεδίασαν με τα δαχτυλάκια τους κλόουν σε διάφορες στάσεις
Μασκαρεύτηκαν κλόουν
Ζωγράφισαν το γράμμα Α,α από τη λέξη “Απόκριες”
Χόρεψαν το βαλσάκι
και το Μήλο μου κόκκινο
Με τις παλάμες τους έφτιαξαν μάσκες
Εντόπισαν στο χάρτη σε ποιες περιοχές της χώρας μας γίνεται καρναβάλι και τοποθέτησαν σε αυτές σερπατίνες
Συνέχισαν με αποκριάτικες κατασκευές (καπέλα και μάσκες)
Χόρεψαν με το γαιτανάκι
Χορέψαν Καλαματιανό
Ζωγράφισαν χορεύοντας στην πλάτη του συμμαθητή τους
Έπαιξαν σοκολατοπόλεμο
Έπαιξαν με τα επιδαπέδια παιχνίδια
Άκουσαν το ορχιστρικό του Μίκη Θεοδαράκη με τίτλο “Χαρταετοί” και δημιούργησαν τρισδιάστατους χαρταετούς
Στο αισθητηριακό παιχνίδι εντάσσονται όλα τα παιχνίδια που προκαλούν το παιδί να χρησιμοποιήσει κάποια συγκεκριμένη, σε συνδυασμό ή και όλες τις αισθήσεις του για να παίξει με αυτά.
Όραση, ακοή, όσφρηση, αφή και γεύση, όλες ερεθίζονται στο αισθητηριακό παιχνίδι, που ουσιαστικά βοηθά το παιδί να οργανώσει τα ερεθίσματα, τα «εισερχόμενα» μηνύματα που λαμβάνει μέσα από τις αισθήσεις του. Έτσι, το παιδί μαθαίνει νέα πράγματα και πληροφορίες για το περιβάλλον του με διασκεδαστικό τρόπο, μέσω δραστηριοτήτων που χρησιμοποιούν κυρίως τα χέρια.
Αφού καλοσωρίσαμε το Μάρτη, βάζοντας Μαρτάκια, αποφασίσαμε να οργανώσουμε τις δικές μας δραστηριότητες που θα βασίζονται στο αισθητηριακό και ψυχοκινητικό παιχνίδι.
Φυσάμε με το καλαμάκι το χάρτινο μπαλάκι και ολοκληρώνουμε την κυκλική διαδρομή
Για το σχολικό έτος 2020-2021 οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2021. Σημειώνεται πως οι εγγραφές μετά της 20 Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Συγκεκριμένα, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2021-22,μαθητές γεννημένοι το2016 και το 2017. Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου γίνεται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ79/2017 (Α 109) νηπίων που συμπληρώνουν ηλικία τεσσάρων (4) ετών γίνεται υποχρεωτική σε όλους τους Δήμους της χώρας.
Για οποιαδήποτε βοήθεια και για δική σας διευκόλυνση, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου, κα Γεωργία Τζήλου, τηλεφωνικά: 2721052409 και ηλεκτρονικά στο e-mail του σχολείου: mail@nip-arfar.mes.sch.gr
Για γονείς που χρειάζονται βοήθεια οι ημέρες και οι ώρες εγγραφών είναι: Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη 12:10 – 12:45 το πρωί.
Τηλ. Νηπιαγωγείου: 2721052409
e-mail:mail@nip-arfar.mes.sch.gr
Kατά την προσέλευσή σας, παρακαλείσθε για την πιστή τήρηση των απαιτούμενων μέτρων αποφυγής διασποράς του κορονοϊού, σύμφωνα με τον Ε.Ο.Δ.Υ. τα οποία είναι:
Απαραίτητη χρήση μάσκας κατά την είσοδό σας στο νηπιαγωγείο
Χρήση αντισηπτικού χεριών, το οποίο θα βρίσκεται σε ευκρινές μέρος στην είσοδο του νηπιαγωγείου.
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:
Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (http://gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767). Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
στ) επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
Για την προσκόμιση των δικαιολογητικών (γ) και (δ) καλέστε την προϊσταμένη Κα Γεωργία Τζήλου στο 2721052409 ώρες λειτουργίας του σχολείου.
Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης http://gov.gr για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται τα:
ζ) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)
η) Βιβλιάριο Εμβολίων, του/της μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.
θ) Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».
Σημειώνεται ότι σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, ηαίτηση μπορεί να γίνει με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Νηπιαγωγείο. Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/ρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης http://gov.gr και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.
Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767).
ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ/ΤΗΝ Δ/ΝΤΗ/ΡΙΑ-ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟ/Η ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
Σύμφωνα με το άρθρο 3 της υπ’. αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας ορίζεται ότι για τη διαχείριση των αιτήσεων, ο/η Διευθυντής/ρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ μέσω της Ενιαίας Πρόσβασης σε Υπηρεσίες (Single Sign On) του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου με τα στοιχεία σύνδεσης του επίσημου λογαριασμού της σχολικής μονάδας, τον οποίο διαχειρίζεται αποκλειστικά ο/η ίδιος/α. Ο/Η Διευθυντής/ρια- Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εξετάζει κάθε αίτηση χωριστά.
Σε περίπτωση που έχετε απορίες και προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χρήση του συστήματος και το θεσμικό πλαίσιο των εγγραφών μπορείτε να επικοινωνείτε με την Προϊσταμένη.
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ
Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησης- δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/ριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.
Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):
1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται
στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου. Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.
Δ. ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
1. Σύμφωνα με την παρ. 9, του αρ. 6, του Π.Δ 79/2017 (Α 109) οι προερχόμενοι από σχολεία του εξωτερικού, Έλληνες ή αλλοδαποί μαθητές/ριες εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο σύμφωνα με τη διαδικασία εγγραφών του κεφαλαίου Α’ και τα δικαιολογητικά του κεφαλαίου Β’ της παρούσης εγκυκλίου, εφόσον έχουν τη νόμιμη ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο.
2. Σύμφωνα με την παρ. 9, του αρ. 6, του Π.Δ 79/2017 (Α 109), οι αλλοδαποί μαθητές/τριες που δε δύνανται να προσκομίσουν το Πιστοποιητικό Γέννησης, μπορούν να εγγραφούν με Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης. Όλα τα δικαιολογητικά εγγραφής των αλλοδαπών μαθητών/τριών πρέπει να είναι επίσημα μεταφρασμένα είτε από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών, είτε από πιστοποιημένο δικηγόρο για το σκοπό αυτό.
3. Σημειώνεται ότι οι αλλοδαποί μαθητές/τριες εγγράφονται οποτεδήποτε μέσα στο διδακτικό έτος ενώ τα ανήλικα τέκνα υπηκόων τρίτων χωρών μπορούν να εγγραφούν, έστω κι αν δεν έχει ρυθμιστεί η νόμιμη διαμονή τους στη χώρα.
Ε. ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ
A. Για την εγγραφή και την υποστήριξη της σχολικής φοίτησης μαθητών/τριών που ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικά ομάδες, ισχύουν: οι παρ.4, 11 &12, του άρθρ. 6 του Π.Δ. 79/2017 (Α 109), και η με αρ. 180644/Γ1/26-11-2013 εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ.
Επισημαίνεται ότι:
1. Οι Προϊστάμενοι/ες-Διευθυντές/ριες των Νηπιαγωγείων ενθαρρύνουν την προσέλευση μαθητών/ριών ευάλωτων κοινωνικών ομάδων στο σχολείο, αναζητούν τα παιδιά αυτών των ομάδων που μένουν στην περιοχή τους και φροντίζουν για την εγγραφή και τη φοίτησή τους, όπως προβλέπουν οι σχετικές διατάξεις για την υποχρεωτική φοίτηση.
Παρακαλούμε, αν γνωρίζετε παιδιά τέτοιων ομάδων να μας το γνωστοποιήσετε ώστε να προβούμε στις απαραίτητες ενέργειες.
Στο Νηπιαγωγείο, τα παιδιά ευάλωτων κοινωνικών ομάδων γίνονται δεκτά ανεξάρτητα από το εάν είναι εγγεγραμμένα σε Μητρώα ή Δημοτολόγια. Για την εγγραφή τους, μεριμνούν οι Διευθυντές/ριες- Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων
ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ
Οι μετεγγραφές των μαθητών/ριών γίνονται σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στο άρθρο 8 του ΠΔ/79/ 2017 (Α 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 3 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α 25). Σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α 25) αιτήσεις μετεγγραφής γίνονται δεκτές μέχρι την 30η Απριλίου του εκάστοτε σχολικού έτους.
Το Νηπιαγωγείο Αρφαρών σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης Μεσσηνίας και το Δημοτικό Σχολείο Αρφαρών διοργανώνουν διαδικτυακό σεμινάριο γονέων με θέμα ” η διαχείριση των ενδοοικογενειακών σχέσεων εν μέσω πανδημίας” τη Δευτέρα, 8 Μαρτίου 2021 και ώρα 18:00 στην πλατφόρμα του Zoom.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή