28η Οκτωβρίου

Οι μικροί μαθητές δημιούργησαν τα δικά τους έργα εμπνευσμένα από τα χαρακτικά της Βάσως Κατράκη.

Μέσα από τη προβολή εικόνων και βίντεο για τον πόλεμο τα νήπια συνειδητοποίησαν τις καταστρεπτικές συνέπειες του πολέμου. Δραματοποίησαν τα συναισθήματα φόβου και αγωνίας που νιώθουν όσοι βιώνουν τον πόλεμο και την καταπίεση ενώ παράλληλα εξέφρασαν με το δικό τους τρόπο το θαυμασμό για όλους όσους αγωνίστηκαν για την ελευθερία και την Ειρήνη.

Ακούν τον Εθνικό Ύμνο και δημιουργούν την προσωπογραφία του Δ. Σολωμού

 

Εθνική Ετικέτα Ποιότητας το eTwinning έργο μας με τίτλο «Πάμε Μουσείο;»

Με την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας βραβεύτηκε το eTwinning έργο μας με τίτλο «Πάμε Μουσείο;»
Συγχαρητήρια στους μαθητές μας που δούλεψαν με κέφι και μεράκι. Ευχαριστώ τους αξιόλογους συνεργάτες Δήμητρα Αγγελακούδη, Μαρία Σταματάκη,  Σοφία Δημητρίου Νινιού αλλά και τους γονείς που συνέβαλαν στην υλοποίηση του προγράμματος!
Θυμηθείτε τις δράσεις μας Εδώ 
Συνέντευξη στο Ραδιοφωνικό Σταθμό ΕΡΤ

Μία βροχερή μέρα

Όταν βρέχει μεγαλουργούμε 🙂 Μεγάλες δημιουργίες από μικρά χεράκια!

Παρακολουθήσαμε το βίντεο με τίτλο “Ο κύκλο του νερού”

Δημιουργήσαμε τους δικούς μας ήχους της βροχής. Χτυπήσαμε δαχτυλάκια, χεράκια και ποδαράκια σιγανά, αργά, γρήγορα, και πιο δυνατά και στη συνέχεια δημιουργήσαμε καταιγίδα με βροντές.

Μπορείτε να ακούσετε το αρχείο ήχου

Παίξαμε το παιχνίδι “Ραδιόφωνο” .  Τραγουδώντας τη βροχούλα ανακαλύπταμε τη φωνή του συμμαθητή μας

 

Παράσταση κουκλοθεάτρου “Το αγόρι με τα μαγικά δάχτυλα” – 5ο Διεθνές Φεστιβάλ Κουκλοθεάτρου Καλαμάτας.

Όταν οι μαθητές του Νηπιαγωγείου Αρφαρών συναντούν τους “Antamapantahou” Marionette Theater στην παράσταση “Το αγόρι με τα μαγικά δάχτυλα” – 5ο Διεθνές Φεστιβάλ Κουκλοθεάτρου Καλαμάτας.

 

 

Ημέρα Ευρωπαικών Γλωσσών

Η 26 Σεπτεμβρίου καθιερώθηκε ως Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών στις 6 Δεκεμβρίου 2001, στο τέλος του Ευρωπαϊκού Έτους Γλωσσών, από το Συμβούλιο της Ευρώπης , με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών είναι μια πανευρωπαϊκή εκστρατεία για την προώθηση της εκμάθησης γλωσσών και εντάσσεται στην ευρύτερη προσπάθεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Συμβουλίου της Ευρώπης για την προώθηση της πολυγλωσσίας στην Ευρώπη.
Οι γενικοί στόχοι της ημέρας είναι:
•να ευαισθητοποιήσει το κοινό για τη σημασία της εκμάθησης γλωσσών και της διαφοροποίησης των γλωσσών που μαθαίνονται με σκοπό την αύξηση της πολυγλωσσίας και της διαπολιτισμικής κατανόησης
•να προωθήσει την πλούσια γλωσσική και πολιτιστική ποικιλία της Ευρώπης
•να ενθαρρύνει τη δια βίου εκμάθηση γλωσσών μέσα και έξω από το σχολείο.
Στο πλαίσιο αυτών των στόχων το σχολείο μας ενθάρρυνε τους μαθητές να ξεκινήσουν την εκμάθηση μιας γλώσσας και τους παρότρυνε να αισθάνονται ιδιαίτερα υπερήφανοι για τις υπάρχουσες γλωσσικές τους δεξιότητες.

Με την ευκαιρία της ημέρας, οι μαθητές μας δημιούργησαν τη δική τους αφίσα, έμαθαν τη λέξη “Καλημέρα” στα Ιταλικά, Αγγλικά, Γερμανικά και Γαλλικά. Έπαιξαν ψυχοκινητικό παιχνίδι και έκαναν χαιρετισμούς με ποικίλους τρόπους.

Αφίσα

Στα Γερμανικά η λέξη ‘Καλημέρα”

Στα Γαλλικά η λέξη “Καλημέρα”

Στα Ιταλικά η λέξη “Καλημέρα”

Στα Αγγλικά η λέξη “Καλημέρα”

Στα Ελληνικά “Καλημέρα”

Το ρολόι του χρόνου

Το ρολόι του χρόνου γυρνάει γυρνάει και δεν σταματά. Με έργα από την παγκόσμια παιδική πινακοθήκη οι μικροί μαθητές προσεγγίζουν έννοιες και αξίες.

Σεπτέμβριος “Ο μήνας της φιλίας”

Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Mε αφορμή τον εορτασμό της 6ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού τα νήπια συμμετείχαν σε αθλητικές δραστηριότητες.

Συγκεκριμένα έπαιξαν Γκόλφ, Κουτσό, Σκυταλοδρομία, έκαναν τρέξιμο με εμπόδια, Ισορροπία κι πραγματοποίησαν  διαδρομές παιρνώντας μέσα από τουνελ.

 

 

Μαθαίνω το όνομά μου και γνωρίζω τον εαυτό μου

Στα μικρά παιδιά αρέσει να ασχολούνται με το όνομά τους, τη λέξη αυτή που αποτελεί την ταυτότητά τους, από την ώρα που γεννιούνται.

Η συναισθηματική σχέση που έχει το παιδί με το όνομά του,αποτελεί σημαντικό κίνητρο για δραστηριότητες που μπορούν να συμβάλουν ουσιαστικά στην προώθηση της κατάκτησης του κώδικα γραφής.

Στο πλαίσιο των καθημερινών δραστηριοτήτων του νηπιαγωγείου τα παιδιά μπορούν να έχουν πολλές ευκαιρίες ενασχόλησης με το όνομά τους ​και με τα ονόματα των φίλων τους, μέσα από δραστηριότητες που έχουν νόημα και σαφή επικοινωνιακό στόχο, όπως π.χ. για να πάρουν  παρουσίες, να υπογράψουν τις εργασίες τους, να δανειστούν βιβλία κ.λ.π.

Από το ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς ξεκινήσαμε τις δραστηριότητες για την εκμάθηση του ονόματός μας.

Καθημερινά βάζουν το όνομά τους στο παρουσιολόγιο

Διακόσμησαν το αρχικό γράμμα του ονόματός τους

Στη συνέχεια έβρισκαν από τα μαγνητικά γράμματα το αρχικό γράμμα του ονόματός τους κι έκαναν ταύτιση

Μετρούν τα γράμματα του ονόματός τους

Ψυχοκινητικό παιχνίδι με το αρχικό γράμμα του ονόματός τους στην αυλή 

Με πηλό κατασκεύασαν το αρχικό γράμμα του ονόματός τους

Σχεδίασαν την παλάμη τους

Έκαναν το πορτραίτο τους

Έθνική ετικέτα ποιότητας έργου με τίτλο “Η διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού Γλαύκος και Ίρις”

Με την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας βραβεύτηκε το eTwinning έργο μας με τίτλο «Η διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού Γλαύκος και Ίρις»!
Συγχαρητήρια στους μαθητές μας που σε συνθήκες καραντίνας δούλεψαν με κέφι και μεράκι. Ευχαριστώ τους αξιόλογους συνεργάτες Fotini Kailari, Costas Tampoulidis, Σοφία Δημητρίου Νινιού αλλά και τους γονείς που συνέβαλαν στην υλοποίηση του προγράμματος!
Θυμηθείτε τις δράσεις μας Εδώ

Οι πρώτες μου μέρες στο σχολείο!

Αφού υποδεχτήκαμε τους μαθητές μ΄ένα συμβολικό δωράκι καλωσορίσματος στο νηπιαγωγείο μας με όχημα το παιχνίδι γνωριστήκαμε, συνεργαστήκαμε, ζωγραφίσαμε, χαιρετήσαμε ο ένας τον άλλο με διαφορετικούς τρόπους και ξεκινήσαμε τις ρουτίνες μας!

Δωράκι καλωσορίσματος

Παιχνίδι γνωριμίας με τη μπάλα και το παλαμάκι

Παιχνίδια στην αυλή

 

Παιχνίδι με το ζάρι (ακολουθούν απλές οδηγίες)

Ανάγνωση παραμυθιού

Ζωγραφική στον προαύλιο χώρο

Ζωγραφίζω την πρώτη μέρα στο σχολείο

Συνεχίζουμε με τις ρουτίνες μας

Ημερολόγιο, Παρουσιολόγιο, Καιρός

Σύντομα τραγουδάκια που συνοδεύονται από κινήσεις και κινητικά παιχνίδια.

Χαιρετισμοί