Με αφορμή την εκπαιδευτική επίσκεψη στο Δημοτικό Πάρκο του Πηδήματος οι μικροί μαθητές ήρθαν σε επαφή με τη φύση κι έκαναν τις παρατηρήσεις τους. Σιγά σιγά μέσα από τη συζήτηση ξεκίνησαν οι καταγραφές και η ασχολία τους με το περιβάλλον.
Ειδικότερα:
Εκδρομή στο πάρκο
Ζωγραφική
Ζωγραφίσαμε το δάσος αφού πρώτα παρατηρήσαμε τα δέντρα
Παίξαμε ψυχοκινητικό παιχνίδι
Πείραμα
Μέτρησαν τη Θερμοκρασία σε μέρος που έχει σκιά και σε μέρος που έχει ήλιο. Κάναμε τις παρατηρήσεις μας και καταλήξαμεστο συμπέρασμα ότι στη σκιά πέφτει η θερμοκρασία ενώ όπου έχει ζέστη ανεβαίνει.
Δημιούργησαν από πλαστελίνη και πηλό δέντρα
Παρατηρούν πως στο νερό υπάρχουν σκουπίδια κι αποφασίζουν να καθαρίσουν το πάρκο (αυθόρμητη δραστηριότητα)
Διαπιστώσαμε ότι τα σκουπίδια ήταν πολλά γι αυτό αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μία αφίσα για να τοποθετηθεί στην είσοδο του πάρκου με την ελπίδα πως θα ευιοσθητοποιήσουμε την ευρύτερη τοπική κοινωνία.
Μαζέψαμε μούρα και στο πλαίσιο της τάξης ασχοληθήκαμε με τη ζαχαροπλαστική. Συγκεκριμένα οι μαθητές έφτιαξαν μερμελάδα από μούρα 🙂
Τραγούδησαν το τραγούδι “Σώστε τα δάση σώστε τη γη”. Τραγούδι που δημιούργησαν τα παιδιά από τη συμμετοχή τους στο Ευρωπαικό πρόγραμμα eTwinning που συμμετείχαν την τρέχουσα σχολική χρονιά.
Εργαστήριο φωτογραφίας: φωτογράφησαν ότι υπάρχει στο δάσος κι έχει φτιάξει ο άνθρωπος.
Στο πλαίσιο της τάξης και συγκεκριμένα στο χώρο συζήτησης τα παιδιά αντάλλαξαν τις απόψεις τους για την εμπειρία τους να κάνουν μάθημα σε φυσικό περιβάλλον. Όλα τα παιδιά εξέφρασαν τον ενθουσιασμό τους και ζήτησαν να γίνεται πιο συχνά μάθημα στη φύση. Υποσχεθήκαμε μικροί και μεγάλοι πως θα υλοποιούμε ανάλογες δράσεις πιο συχνά!
Ευχαριστούμε τους γονείς που αγκάλιασαν την εκπαιδευτική δράση μας και δέχτηκαν για λόγους ευκολίας η προσέλευση αλλά και η αποχώρηση των μαθητών να γίνει από το πάρκο. Εχαριστούμε επίσης κι όσους έμειναν και πήραν μέρος στις δράσεις μας κι έγιναν για λίγο παιδιά 🙂
Αφήστε μια απάντηση